конспект уроку №1 для 1 класу НУШ (2018)

Музика

Для кого: 1 Клас

04.10.2018

3243

175

0

Перегляд
матеріалу
Отримати код

І СЕМЕСТР

Урок 1

Тема: Здрастуй, школа!

Мета: 1) Формувати знання про музичні звуки, ознайомити з головними правилами слухання музики і співу;

2) Розвивати вокально-хорові навички, культуру сприймання музики;

3) Виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, навчання.

Тип уроку: комбінований, урок-введення в тему

Обладнання: музичний центр, комп’ютер, фортепіано.

Очікуваний результат: уважне і вдумливе слухання музичного твору, чисте інтонування мелодії, розвиток мовлення і навичок співу.

Хід уроку:

1.Організація класу. Вітання.

2.Мотиваційний етап.

«Запрошення у захоплюючу подорож Країною мистецтв»:

Школа відчиняє тобі двері в дивовижний світ Мистецтва. Світ, що відкриє школа, сповнений захопливих фантазій, бажання пізнати невідоме.

Серед вас, безперечно, є майбутні художники, співаки, актори, скульптори, композитори, архітектори. І уроки мистецтва допоможуть вам розвинути свої

таланти. Потрібно лише повірити у свої сили, сумлінно працювати і продовжувати мріяти про великі звершення!

Наснаги вам та успіхів!

Заплющуй очі, спробуй уявити,

що композитор нам хотів сказати…

Мистецтво неможливо не любити!

Зумій красу його пізнати.

3.Знайомство з новим матеріалом.

-Що таке музика? Чому люди так її полюбляють?

-Чи подобається вам слухати музику?

-З чого складається музика?

Ми не живемо у цілковитій тиші. Нас оточують різноманітні звуки. Вони поділяються на шумові та музичні.

Шумові звуки – це накрапання дощу, шум вітру, шелест листя тощо. Музичні звуки – звуки, що виникають під час співу та гри на музичних інструментах.

За допомогою музичних звуків створюються пісні, танці, музика до мультфільмів, кінофільмів, інструментальна музика.

Створює композитор

Музику виконує виконавець

слухає слухач

4.Сприймання музики. В.А.Моцарт. «Маленька нічна серенада»

-Про що розповіла ця музика? Сподобалась вона вам?

Її автор – видатний австрійський композитор ХVIII ст. – В.А.Моцарт. Цей твір має святковий настрій, згодні? Які інструменти ви почули, коли слухали музику? (струнно-смичкові)

5. Вокально-хорова робота. Бесіда.

Ще з дитячого садочка вам доводилося співати різні пісні, у тому числі про пори року, про маму, школу. Познайомимося з піснею про кошеня, яке не хотіло йти до школи. Слухання: І.Кириліна «Засмутилось кошеня»

-До яких хитрощів вдавалося кошеня з пісні? А чи ви теж так робитимете?

Що таке пісня?

Пісня — покладений на музику словесний твір, призначений для співу.

Для того, щоб співати, треба дотримуватись певних правил:

Хочеш пісню заспівати —

тобі правила слід знати:

встань чи сядь собі рівненько,

бери дихання спокійно,

без напруження, легенько

вчись співати професійно!

Розучування пісні: Н.Май «Перший дзвоник» (попереднє прослуховування, запам’ятовування 1 куплету (заспів та приспів), розучування 2 куплету, виконання пісні).

6. Підсумковий етап. Висновки.

Музика існує, щоб приносити людям радість, добрий настрій, допомагати перемагати труднощі..

7. Рефлексія.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.