Конспект уроку на тему "Таблиця множення числа 8"

Математика

Для кого: 3 Клас

13.10.2021

88

1

0

Опис документу:

Цей конспект уроку з математики для 3 класу за підручником Л. Оляницької містить класичну модель уроку, урізноманітнену інтерактивними формами роботи та МПЗ з природознавством. Чітка структура уроку, практичні та посильні завдання і логічна послідовність його етапів дають хороший результат для здобувачів освіти.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План -конспект уроку

з математики для 3 класу

Тема: Таблиця множення числа 8. Розвязування виразів та задач.

(за підручником Л. Оляницької)

Мета: ознайомити з таблицею множення на 8 та її практичним застосуванням, формувати вміння аналізувати та розвязувати складені задачі, вдосконалювати обчислювальні навики, розвивати логічне мислення, математичне мовлення, виховувати інтерес до вивчення математики, вміння працювати в команді.

Очікувані результати: діти знають та використовують таблицю множення в практичній діяльності, обчислюють приклади на дії різного ступеня, аналізують задачі, працюють в команді.

Навчально-методичне забезпечення: план-схема уроку «Квіткова галявина», таблиця для графічного диктанту, макети грибів для гри, таблиця множення, магнітні дощечки, скорочені записи задач, завдання для вибору учнів.

























І. Організаційний етап

Вступне слово вчителя

Сьогодні у нас незвичайний урок ще й тому, що з нами в режимі zoom працюватимуть вчителі-експерти із Вінницької області.

І у вас є унікальна можливість: продемонструвати свої знання та вміння,

випробувати передусім свої сили і можливості, адже це дуже відповідально.

Тож скористаємось цією нагодою і разом подолаємо ще одну сходинку до успіху!

Привітайтесь із нашими гостями.

ІІ. Графічний диктант (Малюємо очима)

Зберемо медок із бджілкою,

  • Починаємо від 9

2 кл. вверх, 1 кл. праворуч,

4 вниз, 2 праворуч, 3 вверх. Ч. 8

Вірно! Ви уважні і зібрані.

ІІІ. Повідомлення теми. Цілепокладання

Тема нашого уроку: «Таблиця множення числа 8. Розвязування виразів та задач.

Метою уроку є : ознайомити учнів з таблицею множення на 8, вчитися застосовувати таблицю в в житті, формувати вміння аналізувати та розвязувати складені задачі.

А які завдання ставите перед собою ви?

Працюватимемо за малюнковим планом.

(Зачитати етапи уроку)





ІY. Усний рахунок

Попрошу 2 учнів попрацювати індивідуально, а коли закінчите, приєднаєтесь до усіх. (за підручником с.33, № 187) Софія, Саша

Осінь нам дарує дні,

Чарівні і золоті,

Підем, діти, у лісочок,

І знайдемо там грибочок.

Якщо результат парне число – їстівний,

Непарне – отруйний гриб.

Демонструю силуети грибів, діти обчислюють і розкладаємо у відповідні кошики.

Не збирайте грибів, які вам не відомі! А мухомори не знищуйте, адже вони є ліками для диких тварин.

-Прошу учнів, які працювали самостійно, повідомити, які результати ви отримали. Покажіть на циферблаті час розкриття та закриття пелюсток білого латаття.

То скільки часу квітка розкрита?

Ви добре впорались із цим завданням. Як ви оцінюєте свою роботу?

  • Погляньте на слайд і постарайтесь миттєво обчислити результат.

Переходимо до вивчення таблиці множення на 8.

Y. Вивчення нового матеріалу

1. Встановлення логічних звязків

Скориставшись переставною властивістю, та прийомом додавання, ми бачимо, що нам потрібно запамятати тільки 2 результати.



2. Запишемо каліграфічно результати таблиці множення на 8.

8, 16, 24, 32, 40, 48, 56, 64, 72, 80



3. Гра мовчанка. Демонструю приклади

4. Відеотренажер. «Шість цеглинок». цеглинки

5. Практичне застосування табличних випадків

Робота з магнітними дощечками дощечки

  • Ціна булочки 8 грн. Яка вартість 6 булочок?

  • Ціна ручки 8 грн. Мама купила по ручці для 3 синів. Скільки грн. заплатила мама?

  • Щоб оздобити скатертину потрібно 8 метрів стрічки.

Скільки метрів стрічки потрібно для 4 таких скатертин?

  • В одному наборі 6 чашок. Скільки чашок у 8 наборах?

  • 24 тістечка мама розклала на 3 тарілки порівну. Скільки тістечок на одній тарілці?

YІ. Первинне закріплення вивченого

1.Попрацюємо фронтально. Розвяжемо приклади 190 іля дошки)

8*8-56=64-56=8

8*9+18= 72+18=90

8*6-8*5=48-40=8

48:6*(62-54)= 8*8=64

Фізкультхвилинка Раз-два -дерева….

Відгадайте загадку

Руденьку шубку має,
По гілках вона стрибає,
Хоч мала сама на зріст,
Та великий має хвіст.
Як намисто оченята…
Хто це? Спробуй відгадати
(Білка)

Задача від білочки

У І дуплі - 8 горішків

У ІІ дуплі – у 2 рази більше.

Скільки всього горішків назбирала білочка?

  1. 8*2 =16 (г.) – у другому дуплі. слайд

  2. 8+16=24 (Г.)

Відповідь: всього 24 горішки зібрала білочка.

YІІ. Домашнє завдання (прикріплюємо на дошку). видрукуват

С. 35, № 193, 194.

Перегляньте задачу, чи все вам зрозуміло?

3. Розвязуємо задачу 191

Уявіть собі школу, у якій проходить спартакіада, тобто комплексне змагання.

Читає вчитель, учні самостійно, фронтально опрацьовують скорочений запис.

-Опрацьовуємо скорочений запис. Яких даних не вистачає для аналізу задачі?

Бігали– 28 учнів,

Кидали мяч – на 7 дітей менше, ніж бігунів,

Стрибали в довжину – ? в 3 рази менше, ніж кидали мяч ?

За методом « Два- чотири- всі разом»

  1. 28-7=21 (учн.) – кидали мяч.

  2. 21: 3 = 7 (учн.)

  3. Відповідь: 7 дітей стрибало в довжину.

YІІ. Самостійна діяльність учнів «Заняття за інтерасами».

Підійдіть до математичного центру і виберіть заняття за інтересами

(в парах).

IY. Підсумок уроку. Рефлексія

-Як вам сьогодні працювалось?

- Чи досягли ви поставленої мети?

Підійдіть до квіткової галявини і прикріпіть метелик до тієї квіточки – етапу уроку, який приніс вам найбільше задоволення.

Дякую за роботу на уроці.

























































Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили