і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Конспект уроку на тему «Пошук та завантаження даних з Інтернету»

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПІБ учня_________________________________

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Вправа 1. Пошук в Інтернеті.

  1. Користуючись простим пошуком браузера Google Chrome, знайди адресу Миколаївського музею суднобудування і флоту.____________________

  2. Розгляньте зображення Миколаївського музею суднобудування і флоту через пошук зображень. Для цього обери в результатах пошуку посилання Зображення (Картинки).

  1. Збережіть зображення Миколаївського музею суднобудування і флоту в папку

Вправа 2. Знайдіть в Інтернеті відповіді на питання, подані нижче.

  1. Хто є найсильнішою людиною України.

Ваша відповідь:___________________

  1. Яка довжина Дніпра в межах України?

Ваша відповідь___________________

  1. Хто винайшов екоавтомобіль, що працює на повітрі?

Ваша відповідь___________________

  1. Яка висота собору святої Софії?

Ваша відповідь________________

  1. Яка статуя вища: Батьківщина-Мати у Києві чи статуя Христа в Ріо-де-Жанейро?

Ваша відповідь_________________

  1. Який найбільший літак у світі?

Ваша відповідь________________

  1. Яка подія відбулася 24 серпня 1991року?

Ваша відповідь___________________

  1. Хто написав найвідомішу різдвяну пісню «Щедрик»?

Ваша відповідь__________________

  1. Гасову лампу винайшли у…?

Ваша відповідь________________

  1. Який український поет народився 9 березня?

Ваша відповідь_________________

  1. Яка погода буде завтра у Вознесенську?

Ваша відповідь_______________

  1. Найдовший духовий музичний інструмент.

Ваша відповідь______________

  1. Закрий всі відкриті вікна.

  2. Повідом вчителя про завершення роботи.

Опис презентації окремими слайдами:
Розгадайте кросворд Розділ 1 § 3 1 Робота з комп'ютером з обліковим записом користувача 2 2. Сукупність комп’ютерів та інших пристроїв, з’єднання к...
Слайд № 1

Розгадайте кросворд Розділ 1 § 3 1 Робота з комп'ютером з обліковим записом користувача 2 2. Сукупність комп’ютерів та інших пристроїв, з’єднання каналами передавання даних 3 3. Людина, що працює з комп’ютером 4 4. Можуть відрізнятися в користувачів, які працюють за одним і тим самим комп’ютером з різними обліковими записами 5 5. Права користувача, який має доступ лише до частини ресурсів комп’ютера та мережі 6 6. Пристрої, програми та документи, доступ до яких можна отримати в мережі Далі С е а н с М е р е ж а К о р и с т у в а ч П р а в а О б м е ж е н і Р е с у р с и 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Пошук в Інтернеті Розділ 2 § 8 Для пошуку в Інтернеті потрібних відомостей використовують також пошукові системи. Пошукові системи — це програми, п...
Слайд № 2

Пошук в Інтернеті Розділ 2 § 8 Для пошуку в Інтернеті потрібних відомостей використовують також пошукові системи. Пошукові системи — це програми, призначені для пошуку відомостей в Інтернеті за ключовими словами. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Алгоритм пошуку в мережі інтернет Розділ 2 § 8 Крок 1. Добери ключові слова або фрази. Для цього виділи основну думку тексту, постав запитання за з...
Слайд № 3

Алгоритм пошуку в мережі інтернет Розділ 2 § 8 Крок 1. Добери ключові слова або фрази. Для цього виділи основну думку тексту, постав запитання за змістом тексту та добери характерні слова або фрази. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Алгоритм пошуку в мережі інтернет Розділ 2 § 8 Крок 2. Організуй пошук потрібних матеріалів. Відкрий сторінку пошукової системи та виконай пошук. 5...
Слайд № 4

Алгоритм пошуку в мережі інтернет Розділ 2 § 8 Крок 2. Організуй пошук потрібних матеріалів. Відкрий сторінку пошукової системи та виконай пошук. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Алгоритм пошуку в мережі інтернет Розділ 2 § 8 Крок З. Проаналізуй результати пошуку. Ознайомся з коротким описом знайдених сайтів. Відбери з них т...
Слайд № 5

Алгоритм пошуку в мережі інтернет Розділ 2 § 8 Крок З. Проаналізуй результати пошуку. Ознайомся з коротким описом знайдених сайтів. Відбери з них ті сайти, які тобі потрібні. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Алгоритм пошуку в мережі інтернет Розділ 2 § 8 Крок 4. Збережи результати пошуку. Запиши назву сайта та його адресу. Занотуй цікаві факти, збережи ...
Слайд № 6

Алгоритм пошуку в мережі інтернет Розділ 2 § 8 Крок 4. Збережи результати пошуку. Запиши назву сайта та його адресу. Занотуй цікаві факти, збережи зображення. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Інтернет для навчання Розділ 2 § 9 Інтернет можна використовувати для навчання: здійснювати пошук навчальних матеріалів, зображень, фотографій, від...
Слайд № 7

Інтернет для навчання Розділ 2 § 9 Інтернет можна використовувати для навчання: здійснювати пошук навчальних матеріалів, зображень, фотографій, відео, навчальних програм тощо. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Інтернет для навчання Розділ 2 § 9 Крім того, в Інтернеті є безліч сайтів, які створено спеціально для навчання. Серед них: Електронні словники Пер...
Слайд № 8

Інтернет для навчання Розділ 2 § 9 Крім того, в Інтернеті є безліч сайтів, які створено спеціально для навчання. Серед них: Електронні словники Перекладачі Енциклопедії 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Електронні словники Розділ 2 § 9 Перевірити правопис, знайти тлумачення або переклад слів можна за допомогою електронних словників, Збірки електрон...
Слайд № 9

Електронні словники Розділ 2 § 9 Перевірити правопис, знайти тлумачення або переклад слів можна за допомогою електронних словників, Збірки електронних словників можна знайти на сайтах нижче та інших Мова Інфо (www.mova.info) Словопедія (slovopedia.org.ua) 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Електронні словники Розділ 2 § 9 Ті, хто цікавиться українською мовою, можуть скористатись електронною версією словника Бориса Дмитровича Грінченка...
Слайд № 10

Електронні словники Розділ 2 § 9 Ті, хто цікавиться українською мовою, можуть скористатись електронною версією словника Бориса Дмитровича Грінченка (hrinchenko.com «Словарь української мови») 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Онлайн-перекладач Розділ 2 § 9 На відміну від словників,, програми-перекладачі опрацьовують словосполучення, цілий текст, а не тільки окремі слова....
Слайд № 11

Онлайн-перекладач Розділ 2 § 9 На відміну від словників,, програми-перекладачі опрацьовують словосполучення, цілий текст, а не тільки окремі слова. Тому ми отримуємо зв'язний текст іншою мовою, а не просто набір слів. Онлайн-перекладач — це програма для автоматичного перекладу тексту з однієї мови на іншу. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Перекладач Pragma On-Line www.translate.ua/uk/on-line Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Слайд № 12

Перекладач Pragma On-Line www.translate.ua/uk/on-line Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Перекладач Google translate.google.com.ua Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Слайд № 13

Перекладач Google translate.google.com.ua Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Інтернет енциклопедії Розділ 2 § 9 Інтернет енциклопедії — це сайти, які містять довідкові відомості з різних галузей знань. Енциклопедії бувають у...
Слайд № 14

Інтернет енциклопедії Розділ 2 § 9 Інтернет енциклопедії — це сайти, які містять довідкові відомості з різних галузей знань. Енциклопедії бувають універсальними, вони охоплюють відомості різної тематики. Інші можуть містити дані з одного із напрямів знань (наприклад, комп'ютерні науки або математика). 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Вікіпедія Розділ 2 § 9 Однією з найпопулярніших універсальних міжнародних онлайн-енциклопедій є Вікіпедія, відомості в якій подаються різними мовам...
Слайд № 15

Вікіпедія Розділ 2 § 9 Однією з найпопулярніших універсальних міжнародних онлайн-енциклопедій є Вікіпедія, відомості в якій подаються різними мовами світу. Українська Вікіпедія має таку адресу: uk.wikipedia.org 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Інтернет енциклопедії Розділ 2 § 9 Прикладом енциклопедії одного з напрямів знань є Всеукраїнська велика енциклопедія тварин. Її можна відкрити за ...
Слайд № 16

Інтернет енциклопедії Розділ 2 § 9 Прикладом енциклопедії одного з напрямів знань є Всеукраїнська велика енциклопедія тварин. Її можна відкрити за адресою tvarunu.com.ua 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Завантаження даних з Інтернету Розділ 2 § 9 Збереження веб-сторінки, відкритої у вікні браузера Google Chrome, виконується за допомогою вказівки На...
Слайд № 17

Завантаження даних з Інтернету Розділ 2 § 9 Збереження веб-сторінки, відкритої у вікні браузера Google Chrome, виконується за допомогою вказівки Налаштування  Інші інструменти  Зберегти сторінку як 1 2 3 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Завантаження веб-сторінки Розділ 2 § 9 Збереження веб-сторінки також виконується за допомогою сполучення клавіш CTRL + S 5 © Вивчаємо інформатику t...
Слайд № 18

Завантаження веб-сторінки Розділ 2 § 9 Збереження веб-сторінки також виконується за допомогою сполучення клавіш CTRL + S 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Збереження тексту Розділ 2 § 9 Частину тексту веб-сторінки зберігають за допомогою буфера обміну: необхідно виділити потрібну частину тексту, скопі...
Слайд № 19

Збереження тексту Розділ 2 § 9 Частину тексту веб-сторінки зберігають за допомогою буфера обміну: необхідно виділити потрібну частину тексту, скопіювати його до буфера, а потім вставити у відкритий документ так, як це виконується в середовищі текстового процесора чи редактора презентацій. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Збереження малюнка з веб­-сторінки Вибери малюнок. Відкрий контекстне меню та вибери команду Зберегти зображення як… Контекстне меню відкривається ...
Слайд № 20

Збереження малюнка з веб­-сторінки Вибери малюнок. Відкрий контекстне меню та вибери команду Зберегти зображення як… Контекстне меню відкривається при наведенні вказівника на об'єкт і клацанні правої кнопки миші. Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Збереження малюнка з веб­-сторінки 3. Відкрий потрібну папку, введи назву малюнка та вибери кнопку Зберегти. Вибрати папку Ввести назву Натиснути к...
Слайд № 21

Збереження малюнка з веб­-сторінки 3. Відкрий потрібну папку, введи назву малюнка та вибери кнопку Зберегти. Вибрати папку Ввести назву Натиснути кнопку Зберегти Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Завантаження даних з Інтернету Розділ 2 § 9 SaveFrom.net робить процес завантаження з мережі зручним та простим. Ви можете завантажувати аудіо, від...
Слайд № 22

Завантаження даних з Інтернету Розділ 2 § 9 SaveFrom.net робить процес завантаження з мережі зручним та простим. Ви можете завантажувати аудіо, відео та інші типи файлів зі різних сайтів та соціальних мереж: youtube.com, vk.com та інших. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Пошук інформації в Інтернеті Добери характерні слова або фрази Пошук в Інтернеті Збережи знайдене Проаналізуй знайдене Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо ін...
Слайд № 23

Пошук інформації в Інтернеті Добери характерні слова або фрази Пошук в Інтернеті Збережи знайдене Проаналізуй знайдене Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Повторюємо Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Слайд № 24

Повторюємо Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Розгадайте кросворд Розділ 2 § 9 1 1. Програма, призначена для перегляду веб-сторінок 2 2. Збірка наукових статей з різних галузей, що призначена д...
Слайд № 25

Розгадайте кросворд Розділ 2 § 9 1 1. Програма, призначена для перегляду веб-сторінок 2 2. Збірка наукових статей з різних галузей, що призначена для широкого кола читачів 3 3. Гіперпосилання для швидкого доступу до веб-сторінок сайта зі списку обраних сайтів 4 4. Процес відбору гіперпосилань на веб-сторінки з потрібними відомостями 5 5. Довідкове видання, яке містить упорядкований перелік слів або сполучень з їх короткою характеристикою або перекладом 6 6. Програма, розміщена в Інтернеті, що призначена для автоматизованого перекладу текстів з однієї мови на іншу Далі Б Р А У З Е Р Е Н Ц И К Л О П Е Д І Я З А К Л А Д К А П О Ш У К С Л О В Н И К П Е Р Е К Л А Д А Ч 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Дайте відповіді на запитання Для чого призначені інтернет-енциклопедії? Які ви знаєте онлайн-перекладачі? Як зберегти веб-сторінку? Як зберегти тек...
Слайд № 26

Дайте відповіді на запитання Для чого призначені інтернет-енциклопедії? Які ви знаєте онлайн-перекладачі? Як зберегти веб-сторінку? Як зберегти текст з веб-сторінки? Як зберегти зображення з мережі Інтернет? Розділ 2 § 9 Наведіть приклади інтернет-енциклопедій, словників, онлайн-перекладачів. 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Розгадай ребус Зберегти Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Слайд № 27

Розгадай ребус Зберегти Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Практична робота 3 як здійснювати пошук відомостей в мережі Інтернет; як зберегти веб-сторінку, текст, зображення, дані з Інтернету; структуру папо...
Слайд № 28

Практична робота 3 як здійснювати пошук відомостей в мережі Інтернет; як зберегти веб-сторінку, текст, зображення, дані з Інтернету; структуру папок: E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 9 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером! Пригадайте Створіть Пам’ятайте Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Працюємо за комп’ютером Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Слайд № 29

Працюємо за комп’ютером Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Працюємо за комп’ютером Практична робота 3 Завантаження даних з Інтернету Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Слайд № 30

Працюємо за комп’ютером Практична робота 3 Завантаження даних з Інтернету Розділ 2 § 9 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua

Дякую за увагу! За новою програмою Урок 9 5 Зразок підзаголовка
Слайд № 31

Дякую за увагу! За новою програмою Урок 9 5 Зразок підзаголовка

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Пошук та завантаження даних з Інтернету»

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття ключових слів та пошукової фрази; уявлення про веб-ресурси, призначені для пошуку відомостей в Інтернеті; правила пошуку відомостей у мережі Інтернет; навчити зберегти текст, зображення, дані з Інтернету;

  • розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;

  • виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до теми і до предмета.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Написання очікувань від уроку на стікерів інтерактивної он-лайн дошки.

Повторення правил роботи за комп’ютером Гра «так» «ні»

1.​ Безпечна відстань від очей до екрана монітора – 50 см. (Так)

2.​ Персональний комп’ютер розміщують лише на рівній поверхні. (Так).

3.​ Можна використовувати сторонні предмети під час роботи за комп’ютером. (Ні).

4.​ Можна торкатися проводів живлення, розеток, задньої панелі системного блока чи монітора? (Ні).

5.​ Робоче місце має бути чистим. (Так).

6.​ Руки повинні бути чистими і сухими? (Так).

7.​ На робоче місце можна приносити їжу та напої? (Ні).

8.​ Час безперервної роботи за комп’ютером має перевищувати 15 хв? (Ні).

9.​ При виникненні незвичайної ситуації з комп’ютером негайно повідом учителя у школі, а вдома – дорослих. (Так).

10.​ Заходити до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. (Так).

11.​ Можна вмикати та вимикати комп’ютери без дозволу вчителя. (Ні).

12.​ Після закінчення роботи закрити всі активні програми та коректно вимкнути комп’ютер. Прибрати робоче місце. (Так).

Пам’ятайте! Якщо не дотримувати правил техніки безпеки та поведінки, робота за комп’ютером може завдати шкоди вашому здоров’ю.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

тестування в програмі My Test

ІІІ. відтворення і коригування опорних знань

Розгадування кросворду(в парах)

Гра «Лови помилку»(взаємоперевірка)

На картках записані групи слів. Учні викреслюють зайве поняття, обмінюються картками, здійснюють взаємоперевірку.

1. Веб-сайт, веб-браузер, мережна папка.

2. Пошук, ключові слова, обліковий запис.

3. Зображення, папка, фрагмент тексту.

4. Гіперпосилання, веб-сайт, ім’я комп’ютера.

5. Локальна мережа, Інтернет, глобальна мережа, комп’ютер.

IV. мотивація навчальної діяльності

— Чи доводилось вам шукати пояснення конкретного слова (терміну, поняття)? Перекладати текст?

— Отже, зазвичай, ми користуємось відповідною літературою (словниками, енциклопедіями).

— А якщо її немає в бібліотеці? Правильно, в пригоді може стати Інтернет.

— Ви всі здогадались, що тема нашого уроку пов’язана з електронними словниками, енциклопедіями та програми-перекладачами.

Як їх знайти і як з ними працювати, ви дізнаєтесь під час вивчення теми уроку.

V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

Тема нашого уроку «Пошук та завантаження даних з Інтернету»

мета сформувати поняття ключових слів та пошукової фрази; уявлення про веб-ресурси, призначені для пошуку відомостей в Інтернеті; правила пошуку відомостей у мережі Інтернет; навчити зберігати дані з Інтернету;

VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації (використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Фізкультхвилинка

Перш ніж ви приступите до роботи давайте переглянемо відеоролик

перегляд відеоролику

VІІ. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером (вказати час для роботи)

Практична робота 3. Пошук та завантаження даних з Інтернету

Вправи для очей.

VIІI. Домашнє завдання

ІХ. Підсумки уроку

X. Оцінювання роботи учнів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект уроку на тему «Пошук та завантаження даних з Інтернету»
  • Додано
    13.08.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    547
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    17
  • Номер матеріала
    TZ079686
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь