+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Конспект уроку на тему: »Без трудів не їстимеш пирогів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект

на тему: »Без трудів не їстимеш пирогів»

Підготувала

студентка ІІІ курсу , групи У

Канюка Катерина Вікторівна

Тема. Без трудів не їстимеш пирогів

Мета: вчити дітей правильно читати і аналізувати вчинки головних героїв,дати їм характеристику,виховати бажання допомагати один одному,викликати негативне ставлення до ледарів.

Обладнання: малюнки головних героїв, шифри,порівняння героїв.

Хід уроку

І.Організація учнів до уроку.

ІІ.Мовна розминка.

1.Гра «Добери до слів суперників».

Ніч-день

Початок-кінеці

Холод-тепло

Голосно-тихо

Знайшов-загубив

Веселий-сумний

Лінивий-працьовитий

Працювати-відпочивати

2.Скоромовка.

- А зараз учні прочитаймо скоромовку.

На печі,на печі гарні смачні калачі.

Хочеш їсти калачі – не лежи на печі.

ІІІ.Повідомлення теми і мети.

- Подивітся на дошку кого ви бачите?

- Це головні герої казки. Півник і двоє мишенят.

- Давайте відгадаємо, як звати мишенят,для цього упорядкуйте зернинки колоска.

- А зараз ми прчитаємо про них казку а зветься вона «Колосок».

1. Бесіда емоційно оцінюючого характеру.

- Хто з героїв вам сподобався?

- Чому?

- А чи є в нас в класі мишенята?

- Хто знайшов зерно?

- Як звали мишенят?

- Що любили робити мишенята?

2. Повторне читання казки.

- А зараз прчитаємо казку ланцюжком.

3. Розбір змісту казки.

- Назвіть головних героїв?

- Хто робив всю роботу?

- Прчитайте улюблені слова мишенят?

- Хто з героїв ледарі?

- Кого з героїв можна назвати ледарем?

- Чому ?

- Чи дружете ви з ледарями?

4. Переказ казки і складання плану.

План

  • Півник знайшов колосок.

  • Робота мишенят.

  • Півник-трудівник.

  • Без трудів не їстимеш пирогів.

5. Фізкультхвилинка.

6. Характеристика головних героїв.

7. Відшукайте продовження прислівїв.

IV. Підсумок.

V. Оголошення домашнього завдання.

- На домашнє завдання вам потрібно придумати продовження казки - «Казку про мишенят».

Опис документу:
Українська мова своїм корінням, за твердженням істориків, сягає глибини не менше семи тисячоліть. Праєвропейський санскрит містить більше 1000 нинішніх українських кореневих слів. Жодна з європейських мов (окрім литовської) так близько не стоїть до своїх витоків. А зв'язок російської мови з іншими європейськими мовами можна прослідкувати лише через українську та угрофінські мови. Порівняння з російською мовою робиться не з метою її приниження чи ображання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн