Конспект уроку "Множення десяткових дробів"

Математика

Для кого: 5 Клас

25.05.2021

52

0

1

Опис документу:
Урок у 5 класі «Множення десяткових дробів» було проведено на передодні свята жінок – 8 Березня, тому я зробила акцент саме на жінках-винахідниках. Мій урок був останнім у ланцюжку уроків в цьому класі з ключовим словом «Винахід», що проводилися в рамках STEM-освіти.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сьогодні найбільш гострі проблеми в області навчання і виховання пов'язані з демотивацією основної маси школярів. Дуже часто чуємо від учнів : "Мені тоді все зрозуміло, коли цікаво". Значить дитині повинно бути цікаво на уроці. Так як же сформувати його, інтерес, у дитини? Через самостійність і активність, через пошукову діяльність на уроці і вдома, створення проблемної ситуації, різноманітність методів навчання, через новизну матеріалу, емоційне забарвлення уроку.

Щоб в учнів не виникало уявлення про "сухість" математики, відірваності її від життя, показую взаємозв'язок математики з іншими областями людських знань і навколишнім світом.

Урок у 5 класі «Множення десяткових дробів» було проведено на передодні свята жінок – 8 Березня, тому я зробила акцент саме на жінках-винахідниках. Мій урок був останнім у ланцюжку уроків в цьому класі з ключовим словом «Винахід», що проводилися в рамках STEM-освіти.

Фрагменти уроків математики, інтегрованих в інші предмети, задачі практичного змісту, на яких реалізуються такі наскрізні лінії як «Громадянська відповідальність», «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» сприятимуть підготовці учнів до реального життя.

Урок математики для 5 класу з теми

«Множення десяткових дробів. Властивості множення»

Мета: забезпечити засвоєння правил множення десяткових дробів; дослідницьким шляхом разом з учнями, використовуючи правила множення десяткових дробів, визначити хто такий винахідник і що потрібно мати для того щоб стати винахідником.

Формування предметних компетентностей: удосконалювати вміння розв’язувати вправи на множення десяткових дробів та використання властивостей множення для зручного обчислення при розв’язанні.

Формування ключових компетентностей: формувати вміння виділяти головне в інформації; формувати вміння аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати навчальної діяльності; формувати здатність застосовувати способи взаємодії в колективі;

сприяти самовихованню принциповості, чесності; усвідомленні набутих знань вміння використовувати отримані знання.

Очікувані результати: учні повинні вміти розв’язувати задачі на множення десяткових дробів, використовувати властивості множення; розуміти цінність своїх знань та прагнення дізнаватися про нове..

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання: інтерактивна дошка, роздатковий матеріал (тести, завдання для математичної естафети)

Хід уроку

І. Проблемне питання

(демонстрація фрагменту мультфільму «Микола, Оля та Архімед» та обговорення побаченого)

Робимо висновки

ІІ Перевірка домашнього завдання

Учні виконують самоперевірку домашньої роботи за відповідями на дошці

(з використанням інтерактивної вправи «Знайди помилку»).

Підручник: автор Мерзляк А.Г., 5 клас, 2018 р.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

На попередніх уроках ми з вами вчилися множити десятковий дріб на десятковий дріб та десятковий дріб на розрядну одиницю.

Діти виконують усні вправи на застосування правил множення десяткових дробів ( з проговоренням правил множення) та тест на перевірку отриманих знань.

Учні виконують тестові завдання на заздалегідь розданих аркушах. Після чого виконується самоперевірка з демонстрацією правильних відповідей на екрані.

ІV Повідомлення теми і мети уроку.

V Застосування знань

Гра «Математична естафета» з обговоренням теми жінок-винахідників у світі.

VI Фізкультхвилинка

VІI Вдосконалення вмінь

Розв’язування задач

VІІI Рефлексія

Повернення до проблемного питання

Чи змінилося ваше уявлення про винахід та винахідників?

ІX Підсумок уроку

Сьогодні протягом уроку ми з вами багато обчислювали різних прикладів, використовуючи правила множення десяткових дробів. Переносили кому то вправо то вліво, шукали помилки, дізнавалися чим відрізняється винахід і відкриття, робили власні відкриття. І ви, мабудь, помітили яке важливе значення має «кома».

Прочитайте фразу «Забути не можна пам’ятати!» та поставте будь ласка «кому».

Чи потрібні вам ці знання у майбутньому? (Відповіді учнів)

А за свою роботу ви повинні бути нагороджені оцінками (діти протягом кроку за кожну правильну відповідь отримували «1 бал») (підрахунок балів, оголошення оцінки)

X Домашнє завдання

  1. Повторити правила множення десяткових дробів.

  2. Виконати завдання 962, 964 за підручником.

  3. Творче завдання: Разом з батьками скласти задачу практичного змісту на множення десяткових дробів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця