Конспект уроку "Міні - маркетингові дослідження. Реклама проекту".

Опис документу:
Знайомити з маркетинговими критеріями оцінки проекту, сутністю основних маркетингових понять.Вчити виконувати міні – маркетингове обґрунтування проекту, створювати рекламу. Розвивати вміння логічно мислити, сучасне маркетингове мислення, аналітичні здібності. Виховувати вміння працювати в команді. Прищеплювати навички дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, безпеки праці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Клас 9

Тема:Міні - маркетингові дослідження. Реклама проекту.

Мета: Знайомити з маркетинговими критеріями оцінки проекту, сутністю основних маркетингових понять.Вчити виконувати міні – маркетингове обґрунтування проекту, створювати рекламу. Розвивати вміння логічно мислити, сучасне маркетингове мислення, аналітичні здібності. Виховувати вміння працювати в команді. Прищеплювати навички дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, безпеки праці.

Тип уроку:урок - тренінг

Обладнання:картки завдання, набір для творчості

І. Організаційний момент

Дорогі учні! Сьогодні в нас особливий урок. У нас присутні гості. Привітайтесь, посміхніться їм, подаруйте тепло людяності та гарний настрій. Відчуваєте, як усім стало легко і приємно? Нехай це тепло від співпраці супроводжує вас усе життя. Воно допоможе вам і в навчанні в школі, і в дорослому житті. Максимально використовуйте це тепло, воно – основа вашого успіху й щастя через працю. Сьогодні ми поговоримо саме про успіх і щастя через працю.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Перш, ніж продовжити урок пропоную вам вибрати один із двох текстів, під яким ви поставите свій підпис.

Лист нащадкам (текст № 1)

Надійно сховати! Дістати лише у тому випадку, коли діти чи онуки тебе запитають: «Чому ми такі бідні?!»

Я бідний, але змінити, щось у своєму житті не хочу! Я дуже лінивий! Я боюсь труднощів! У мене була можливість стати заможнім, але я віддав її іншому, тому що я «слабак». Я чудово знаю, щоб стати дуже заможним, треба бути працелюбним, дисциплінованим, прагнути до знань. Та я знаходив тисячі причин, щоб ніколи нічого не робити. Я не використав досвід успішних людей. Ось чому, дорогі мої діти та онуки, ми такі бідні, погано харчуємося, живемо в поганих умовах, не стильно одягнені. А коли ми хворіємо, немає коштів на лікування.

Ваш невдаха, батько, дід

Підпис_______________

Угода зі своїм відображення у дзеркалі (текст № 2)

Починаючи з моменту підписання цієї угоди, моє життя повністю змінилося. Із сьогоднішнього дня зобов’язуюсь кожного дня працювати над собою і все зробити, щоб реалізувати закладені в мене можливості. Віднині й надалі я буду до себе вимогливим. Сьогодні – день, коли я безповоротно вирішив змінити своє життя. З цього дня я дію! Я визначив і записав свою життєву мету, а це значить, що мої наміри серйозні. Я твердо вирішив і виконаю свої життєві плани, досягаючи визначеної мети. Наближаючись до великого майбутнього, я маю достатньо сил, я вірю в себе і я це зроблю!

Дата_______ Підпис_______________

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Для того, щоб мати гарні статки, забезпечити добробут собі, своїй родині й нащадкам ми повинні навчитися добре реалізувати проектовані вироби, знати секрети маркетингу.

Написані визначення маркетингу.

«Маркетинг – це розв’язання проблем ваших клієнтів з вигодою для себе»

(Рендел Вепмен)

« Маркетинг – це вміння розуміти клієнта, побачити мету, досягти її, завжди пам’ятаючи про те, що в підсумку має потовщати гаманець»

( Сергій Васильєв)

« Маркетинг – це спроба уявити, чого хочуть люди, щоб дати це їм»

( Шеллі Лазарус)

Мікрофон

  • Чи згодні ви з тим, що всі ці висловлювання відображають суть маркетингу?

  • Якщо так, то яке з цих висловлювань, на вашу думку, найбільш точно відображає його суть?

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.

V. Соціалізація та вихід на нові проблеми, їх розв’язання.

Слово вчителя

Збут вимагає просування виробу на ринку з мінімальними витратами та одержання прибутку в ході реалізації виробу. Для цього необхідно сьогодні обговорити властивості проектованого виробу, способи збуту виготовленого виробу особливості його просування на ринку та шляхи зменшення ціни.

Повідомлення учняпро професію маркетолога.

Маркетингову оцінку проектованого виробу будемо здійснювати на підставі його порівняння з відомими зразками – аналогами

підприємців – конкурентів.

1. Індивідуальна робота підприємців – конкурентів. Виступ з власними пропозиціями.

Характеристика товарних властивостей товару:

  • Конструкція (форма);

  • Оформлення (обрамлення);

  • умови постачання (гурт, роздріб, вартість доставки тощо);

Запропоновано декілька варіантів дослідних зразків товару із метою перевірки реакції покупців. Після цього буде прийняте остаточне рішення відносно конструкції, оформлення та умов постачання.

Вибір найбільш сприятливих пропозицій.

2.Планування збуту проектованого виробу.

Робота бізнес – груп.

Спочатку виявляємо можливості для освоєння ринку. Для цього необхідно визначити географію і категорію потенційних покупців, які можуть придбати виріб.

Наприклад:

  • шанувальники прикладного мистецтва;

  • колекціонери;

  • шанувальники національних традицій тощо.

Характеристика ринку

Види виробів

Вишита білизна

Вишитий одяг

Вишиті картини

Вишиті мініатюри

Різновиди обрамлення

колекціонери

+

+

Шанувальники

ДПМ

+

+

+

Шанувальники

національних традицій

+

+

+

+

Домогосподарки

+

Читачі місцевих журналів, газет

Ті, хто купує цей товар в період свят

На підставі наявних пропозицій і можливостей ринку зробити висновок щодо можливості збуту за всіма обраними напрямками.

3.Зниження ціни на проектований виріб

Гра «Блеф – клуб»

4.Просування продукції на ринку.

Запропонувати можливі способи продажу. (Ярмарок, виставки – продажі тощо).

З метою розширення кола споживачів, які мали б уявлення про нашу продукцію і досягнення бажаного обсягу продаж застосовують рекламу.

Реклама – елемент маркетингу.

Метод «Пошук інформації»

Схарактеризуйте значення реклами в сучасному суспільстві. Наведіть приклади вдалої або, навпаки, некоректної реклами. Учні демонструють рекламні буклети, ручки, плакати, календарі, говорять про використання

біг – бордів, залучення видатних людей до популяризації торгівельних марок, Інтернет – рекламу, рекламний шум.

Учитель узагальнює відповіді учнів.

Постановка завдання – використовуючи різні мотиви, створити рекламу проектованого виробу.

Емоційні мотиви:

  • бажання відрізнятись від інших;

  • бажання здаватися кращим;

  • бажання витрачати гроші тому, що «гроші пропалюють кишені»;

  • бажання поторгуватися ( скидки на товар, обіцянки дати щось безкоштовне).

Мотиви раціонального характеру:

  • економія;

  • корисність.

Створення реклами ( з мінімальними витратами), враховуючи емоційні мотиви та мотиви раціонального характеру.

Акцент робити на словесну рекламу або на рекламну картинку.

Використання ІКТ. ( Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час роботи на комп’ютері).

VІ. Загальна рефлексія та вихід на нову систему проблем

Уроки бувають різні: важкі та легкі, нудні та веселі, творчі та звичайні. У нас урок вийшов таким, яким ми його створили разом, відчувши себе у ролі маркетолога. Тому я бажаю вам творчих успіхів, зльоту душі і сподіваюсь, що вам не буде соромна перед нащадками.

  • Над чим прийшлося замислитися ?

VІІ. Домашнє завдання

  • Підготувати усно питання за даною темою;

  • провести опитування з метою зясування реакції покупців.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн