і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Конспект уроку математики з раціональним використанням технологій диференційованого навчання для 2 класу на тему: «Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток»

Конспект уроку математики з раціональним використанням технологій диференційованого навчання для 2 класу на тему: «Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №OI038442
За публікацію цієї методичної розробки Кондратенко Наталія Леонідівна отримав(ла) свідоцтво №OI038442
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Змоделюйте фрагмент уроку (етап вивчення нового матеріалу та закріплення вивченого) з раціональним використанням технологій диференційованого навчання на тему: «Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток» (2 клас)

Форма звіту – структурований конспект.

Мета: формувати вміння розв’язувати приклади на додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток.

Завдання уроку:

Навчальне: навчити усно розв’язувати приклади на додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток.

Розвивальне: розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння порівнювати і робити висновки.

Виховне: виховувати самостійність, цікавість до вивчення предмету.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: диференційовані завдання, матеріали для гри «Лижні перегони».

Діяльність учителя

Діяльність учнів

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Повідомлення теми уроку.

- Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток ми вже навчилися виконувати письмово. Проте такі числа треба вміти додавати усно. Сьогодні на уроці ми навчимося розв’язувати приклади на усне додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток.

2. Пояснення вчителя. Фронтальна робота.

- Давайте розглянемо приклад, записаний на дошці:

26 + 47 = □

Прямая со стрелкой 44Прямая со стрелкой 45Прямая со стрелкой 46Прямая со стрелкой 47

20 6 40 7

- Поясніть, що зробили з кожним доданком

- Запишемо суму в рядок:

20 + 6 + 40 + 7

- Погляньте на цей приклад і скажіть, які числа зручніше додати?

- Яка властивість дії додавання нам в цьому допоможе?

- Пригадаємо правило …

- Використовуючи переставну властивість додамо спочатку десятки, а потім одиниці: 20 плюс 40, дорівнює 60; 6 плюс 7, дорівнює 13.

20 + 40 = 60; 6 + 7 = 13.

Тепер додамо утворені суми: 60 + 13 = 73

Отже, сума чисел 26 і 47 дорівнює 73.

  1. 47 = 20 + 6 + 40 + 7 = 60 + 13 = 73

Фізкультхвилинка

Ми з вами трішки потрудились

І, мабуть,ви уже стомились.

Тепер настав час відпочинку.

Ми проведем фізкультхвилинку.

Всі підняли руки- раз!

Став навшпиньки увесь клас.

Два- присіли, руки- вниз.

На сусіда не дивись.

Раз!- і вгору.

Два!- і вниз.

Будь уважним, не крутись.

Будем дружно присідати.

Щоб ногам роботу дати.

Раз!- піднялись.

Два!- присіли.

Хай мужніє наше тіло!

Хто втомився присідати-

Може вже відпочивати.

4.Поетапна корекція прикладів нового виду. Первинне закріплення.

  1. І етап

І варіант

Розв’яжіть самостійно приклади.

46+ 27

46+35

64+27

36+36

ІІ варіант

Розв’яжіть приклади, користуючись підказкою

Выгнутая вверх стрелка 36Выгнутая вверх стрелка 37Выгнутая вверх стрелка 38Выгнутая вверх стрелка 39

Выгнутая вниз стрелка 32Выгнутая вниз стрелка 33Выгнутая вниз стрелка 34Выгнутая вниз стрелка 3535+ 48 12+69 34+29 29+56

ІІІ варіант

Працюють з учителем

Выгнутая вверх стрелка 30Выгнутая вверх стрелка 31

Выгнутая вниз стрелка 28Выгнутая вниз стрелка 2946+37=70+□ 67+25=80+□

Выгнутая вверх стрелка 26Выгнутая вверх стрелка 27

Выгнутая вниз стрелка 24Выгнутая вниз стрелка 2538+38=60+□ 26+35=50+□

Перевірка всіх завдань

2.ІІ етап

І варіант

Знайдіть суму чисел 48 і 36 усно, а потім письмово перевір відповідь.

ІІ варіант

Розв’яжіть самостійно приклади

46+ 27

46+35

64+27

36+36

ІІІ варіант

( працюють під керівництвом учителя, коментують приклади)

Розв’яжіть приклади, користуючись підказкою

Выгнутая вверх стрелка 19

Выгнутая вверх стрелка 16Выгнутая вверх стрелка 17Выгнутая вверх стрелка 18

Выгнутая вниз стрелка 12Выгнутая вниз стрелка 13Выгнутая вниз стрелка 14Выгнутая вниз стрелка 1557 + 24 67 +24 47 + 34 27 + 34

Перевірка всіх завдань

3.ІІІ етап

І варіант

Знайдіть числа, які видасть машина

Прямая со стрелкой 10Прямая со стрелкой 11 34, 29, 53

Прямая со стрелкой 5Прямая со стрелкой 6Прямая со стрелкой 7Прямая со стрелкой 8Прямая со стрелкой 9

Прямая со стрелкой 3Прямая со стрелкой 4 +18 ?,?,?,?

Прямая со стрелкой 2

Прямая со стрелкой 1

ІІ варіант

Знайди суму чисел 28 і 27 усно, а потім письмово перевір відповідь.

ІІІ варіант

Розв’яжіть самостійно ( завдання виконується в групі)

29+29, 26+56

Перевірка завдань.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1.Виконання спільного завдання 485

2. Робота за підручником

Завдання 484. Розв’язати приклади і перевірити письмовим обчисленням

3.Розвязування задач.

У пташиному містечку живуть 94 пташки: 27- на деревах, 25- на скелях, а решта – на болоті. Скільки мешканців болота у містечку?

Діти змайстрували для птахів 38 шпаківень, а дуплянок - на 13 більше. Скільки домівок для птахів змайстрували діти?

4.Гра «Лижні перегони» ( колективна гра, усно розв’язують приклади і називають відповіді).

Учні усвідомлюють тему уроку і готуються до сприйняття пояснення нового матеріалу

Уважно дивляться на дошку.

Розклали на розрядні одиниці: десятки і одиниці.

Десятки до десятків, одиниці до одиниць.

Переставна властивість

Від переставляння доданків, сума не змінюється

Діти ритмічно виконують всі вправи.

Сильніші учні розв’язують приклади самостійно.

Учні самостійно розв’язують приклади, користуючись підказкою.

Працюють під керівництвом вчителя.

Працюють самостійно.

Працюють самостійно

Працюють під керівництвом вчителя і користуючись підказкою.

Розв’язують приклади з детальним поясненням.

Виконують завдання самостійно.

Працюють самостійно.

Учні працюють самостійно в групі.

Колективно розв’язують приклади, детально коментуючи їх.

Сильні учні розв’язують самостійно, а всі інші біля дошки з поясненням.

Сильніші учні розв’язують задачі самостійно, слабші під керівництвом учителя. Після аналізу задачі учні складають план розв’язання, пояснюють дії. Записують розв’язання і відповідь в зошити.

Учні усно розв’язують приклади і називають відповіді.

3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Фрагмент уроку (етап вивчення нового матеріалу та закріплення вивченого) з раціональним використанням технологій диференційованого навчання на тему: «Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток» (2 клас)
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7394
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    OI038442
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти