Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Конспект уроку математики у 2 класі за темою: "ЗАСТОСУВАННЯ ПРАВИЛ ПРО ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ"

Конспект уроку математики у 2 класі за темою: "ЗАСТОСУВАННЯ ПРАВИЛ ПРО ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ"

Математика

Для кого: 2 Клас

19.04.2021

153

1

0

Опис документу:
Мета: вправляти учнів у застосуванні правил про порядок виконання арифметичних дій, розв'язуванні задач у дві дії (на збільшення, зменшення числа у декілька разів); повторити вивчений матеріал; розвивати пам'ять, увагу; виховувати почуття товариства.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок математики у 2 класі ЗАСТОСУВАННЯ ПРАВИЛ ПРО ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Презентацію підготувала вчитель початкови...
Слайд № 1

Урок математики у 2 класі ЗАСТОСУВАННЯ ПРАВИЛ ПРО ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Презентацію підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна

Хочете багато знати – треба дружно працювати ДЕВІЗ УРОКУ:
Слайд № 2

Хочете багато знати – треба дружно працювати ДЕВІЗ УРОКУ:

Усна лічба 1) Гра «Склади приклад». Даються числа 5; 8; 12; 18; 36. Завдання: скласти різні приклади на табличне множення і ділення з цими відповід...
Слайд № 3

Усна лічба 1) Гра «Склади приклад». Даються числа 5; 8; 12; 18; 36. Завдання: скласти різні приклади на табличне множення і ділення з цими відповідями. 2) Гра «Крокуй і лічи». Троє учнів змагаються між собою. Вони стають в одну лінію. Учитель стає поряд з першим учнем, вони одночасно роблять перший крок, під час якого учитель говорить, припустимо: «п’ять». Учень має швидко «налаштуватися» на це число і, роблячи наступні кроки, говорити: «десять, п’ятнадцять, двадцять і т. ін.» — на кожен крок по числу. Учитель йде з ним у ногу, не даючи уповільнити крок. Як тільки учень назвав неправильне число, вони відразу зупиняються, до кінця гри сходити з цього місця не можна. Те саме виконують решта гравців по черзі. Перемагає той, хто зупиниться далі. 3) Лічба четвірками до 40; п'ятірками до 50.

Усне розв'язування задач 1)  Михайлик знайшов 7 білих грибів, а маслюків — у 3 рази більше. Скільки маслюків знайшов Михайлик? 2)  Оленка знайшла 7...
Слайд № 4

Усне розв'язування задач 1)  Михайлик знайшов 7 білих грибів, а маслюків — у 3 рази більше. Скільки маслюків знайшов Михайлик? 2)  Оленка знайшла 7 білих грибів, а маслюків — на 3 більше. Скільки маслюків знайшла Оленка? 3)  У перший день доярка надоїла 18 л молока, в другий день — у 2 рази менше, ніж у перший, а в третій день — на 2 л менше, ніж у другий. Скільки літрів молока надоїла доярка в третій день?

Хвилинка каліграфії 20 20 20 20 20 20 20 20 20 — Запишіть числа, названі в грі «Крокуй і лічи». 20 квітня Класна робота
Слайд № 5

Хвилинка каліграфії 20 20 20 20 20 20 20 20 20 — Запишіть числа, названі в грі «Крокуй і лічи». 20 квітня Класна робота

Математичний диктант ✵   Добуток чисел 2 і 5 збільшити на 50. ✵   Добуток чисел 5 і 9 зменшити на 18. ✵  Частку чисел 30 і 5 збільшити на 12. ✵  Зн...
Слайд № 6

Математичний диктант ✵   Добуток чисел 2 і 5 збільшити на 50. ✵   Добуток чисел 5 і 9 зменшити на 18. ✵  Частку чисел 30 і 5 збільшити на 12. ✵  Знайти третину числа 21. ✵  Знайти половину числа 18. ✵  Число 6 збільшити в 5 разів. ✵  Число 32 зменшити в 4 рази.

Побудуй вежу 4 ∙ 6 4 ∙ 3 4 ∙ 5 2 ∙ 3 9 ∙ 4 5 ∙ 3 36 6 20 15 24 12
Слайд № 7

Побудуй вежу 4 ∙ 6 4 ∙ 3 4 ∙ 5 2 ∙ 3 9 ∙ 4 5 ∙ 3 36 6 20 15 24 12

1. Розв'язування задачі з поясненням В авторемонтній майстерні працювали 21 слюсар, а механіків — у 7 разів менше. Скільки всього робітників працюв...
Слайд № 8

1. Розв'язування задачі з поясненням В авторемонтній майстерні працювали 21 слюсар, а механіків — у 7 разів менше. Скільки всього робітників працювало в майстерні? — Чи можна відразу відповісти на питання задачі? Чому? — Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому? — Якою дією дамо відповідь на питання задачі? Чому?

2. Розв'язування задачі із взаємоперевіркою Було — 20 прикл. Розв’язав — по 4 прикл. 2 стовп. Залишилося — ?
Слайд № 9

2. Розв'язування задачі із взаємоперевіркою Було — 20 прикл. Розв’язав — по 4 прикл. 2 стовп. Залишилося — ?

Руханка
Слайд № 10

Руханка

Розв'язування логічних задач 1) На змаганнях із гандболу гравці однієї команди набрали 21 очко, що у 3 рази більше, ніж іншої. Який був рахунок у г...
Слайд № 11

Розв'язування логічних задач 1) На змаганнях із гандболу гравці однієї команди набрали 21 очко, що у 3 рази більше, ніж іншої. Який був рахунок у грі? (21 : 7) 2) У зайців, які гралися на галявині, 18 вух. 4 зайці заховалися. Скільки зайців залишилося на галявині? (18 : 2 = 9; 9 - 4 = 5) 3) Три білочки збирали горіхи. Перша зібрала 6 горішків, друга — 5, а третя — лише один. Але білочки поділили всі горішки порівну. Скільки горіхів віддала третій білочці перша і скільки — друга? (Перша — 2, друга — 1)

* Знаходження значень виразів
Слайд № 12

* Знаходження значень виразів

5 • 2 + 16 14 :2 + 34 21 :3 + 37 25 :5 – 5 3 • 6 – 18 13 + 56 – 45
Слайд № 13

5 • 2 + 16 14 :2 + 34 21 :3 + 37 25 :5 – 5 3 • 6 – 18 13 + 56 – 45

Що нового дізналися? Які завдання уроку здалися вам незвичними? Як потрібно працювати на уроці? Що найбільше запам'яталося? Підсумок уроку
Слайд № 14

Що нового дізналися? Які завдання уроку здалися вам незвичними? Як потрібно працювати на уроці? Що найбільше запам'яталося? Підсумок уроку

Молодці!
Слайд № 15

Молодці!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.