Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку математики Тема: "Додавання і віднімання числа 4".

НУШ

Для кого: 1 Клас

25.03.2019

978

24

0

Опис документу:
В конспекті уроку використала різні види роботи для вивчення прийомів додавання числа 4. Дуже подобаються дітям веселі задачі, робота з індивідуальними картками, математичний диктант. Працюючи над виконанням математичного диктанту, повторюємо прийоми додавання і віднімання в межах 10, вчимося збільшувати і зменшувати числа, порівнювати їх.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 4. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА ЧАСТИНАМИ ВИДУ 5 + 2 + 2; 5 – 2 - 2. СКЛАДАННЯ І РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

 

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 4; вчити додавати і віднімати числа частинами виду 5 + 2 +2; 5-2 -2; вправляти у складанні і розв'язуванні задач; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Веселі задачі

В клас зайшов Мишко,

А за ним — Петько,

А за ним — Марина,

А за ним — Ярина,

А за нею — Гнат.

Скільки всіх малят?

 

Я знайшов в дуплі у білки

5 горішків лісових.

Ось іще лежить один.

От так білка! Молодець!

Скільки господиня

Горішків запасла на зиму?

2. Усна лічба (робота з числовим віялом)

Доповніть до 10 числа: 6; 4; 1; 2; 5; 3; 8; 9; 7.

3. Гра «Ланцюжок»

4. Повторення складу числа 4.

З яких чисел складається число 4?

5. Каліграфічна хвилинка. Письмо цифри 4

6. Робота за індивідуальними картками

7. Математичний диктант

Перший доданок 6, а другий 2. Знайти суму.

Від 10 відняти 9.

Два плюс один, плюс 0.

Від 9 відняти 2 і відняти 1.

Сім зменшити на три.

Три збільшити на два.

1 плюс 1, мінус 0.

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 67)

Розгляньте таблицю додавання числа 4.

Що ви помітили? (Перший доданок збільшується на 4, другий залишається без зміни, результат дії — сума — теж збільшується на 4.)

Прочитайте всі приклади. Яке число додавали в кожному прикладі? (4)

Тому таблиця й називається «Додати 4».

У цій таблиці кожна наступна відповідь на 1 більша від попередньої.

Розгляньте таблицю віднімання числа 4.

Прочитайте кожний приклад. Порівняйте відповідь із числом, від якого віднімали 4.

Яке число віднімали в кожному прикладі? (4)

Тому таблиця й називається «Відняти 4».

У цій таблиці перший приклад таблиці віднімання можна скласти з першого прикладу таблиці додавання і т. д.

Завдання 1

Розгляньте числовий промінь. Від якого числа летіло сонечко? На якому числі сіло спочатку? потім? Прочитайте приклад. Яка відповідь прикладу?

Скільки всього додали? Як додавали? Скільки всього відняли? Як віднімали?

Завдання 2

Розгляньте таблиці. Що треба зробити з числами першої таблиці? Яку дію виконати? Що треба зробити з числами другої таблиці? Яку дію виконати?

Завдання 3

Якої довжини була стрічка у Маринки? Скільки сантиметрів вона відрізала на прикрасу для ялинки? Якої довжини стрічка залишилась у Маринки? Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

Завдання 4

Скільки грудочок цукру було у Тараса? Скільки грудочок цукру він давав песику Тяпі? Скільки грудочок цукру залишилось у Тараса? Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

Завдання 5

Складіть задачі за коротким записом. Розв’яжіть їх.

Яка умова першої задачі? Яке запитання? Скажіть розв’язання і відповідь.

Яка умова другої задачі? Яке запитання? Скажіть розв’язання і відповідь.

Чим схожі задачі? Чим відрізняються?

Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ (див. Додаток до уроку)

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

Прочитайте тільки відповіді таблиць додавання і віднімання числа 4.

Що сподобалося на уроці? У чому ви зазнали труднощів?

 

ДОДАТОК ДО УРОКУ 60

 

1. Робота за таблицями додавання і віднімання числа 4

Прочитайте відповіді кожної таблиці.

Затуліть лінійкою відповіді першого стовпчика. Прочитайте приклади від початку до кінця, називаючи відповідь.

Затуліть лінійкою відповіді другого стовпчика. Прочитайте приклади з кінця до початку, називаючи відповідь.

2. Розв'язування прикладів з коментуванням

9 – 4 + 1 =       

6 + 3 – 4 =       

8 – 4 + 2 =

7 + 1 – 4 =       

10 – 4 + 1 =      

5 + 4 – 2 =

3. Встав пропущені числа. Самостійна робота



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Схожі матеріали