Конспект уроку математики "Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрове число"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Підготувала:

вчитель ІІ категорії

д/б «Малятко»

м. Києва

Константінова А.М.

 Мета: Актуалізувати знання учнів із нумерації багатоцифрових чисел, вчити учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові, коли частка містить всередині нулі, удосконалювати вміння розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки множення і ділення; розвивати логічне мислення, пам'ять учнів; виховувати бережливе ставлення до птахів.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

Самостійна робота

Обчислення за картками.

Розв’язати задачу.

Відстань від міста до села, що становить 150 км, автобус проїхав туди і назад за 6 годин. З якою швидкістю рухався автобус? 

ІІ.. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Гра «Мікрофон».

-          Як звуться числа при діленні?

-          Як звуться числа при множенні?

-          Що означає знайти суму чисел?

-          Як знайти швидкість, час, відстань?

-          Як знайти периметр трикутника?

-          Як знайти периметр прямокутника?

-          Як знайти площу прямокутника?

  1. Каліграфічна хвилинка.

1, 2, 3, 4, 5, 6.

- З цих цифр утворити і записати шестицифрові числа;

- Підкреслити в кожному числі клас тисяч.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Пояснення матеріалу вчителем

282024 6

24 47004

42

42

24

24

0

Перше неповне  ділене 28 десятків тисяч. У частці буде 5 цифр. 28 десятків тисяч поділити на 6, буде 4 десятки тисяч і 4 десятки тисяч в остачі. Друге неповне ділене 42 тисячі при діленні на 6 дасть 7 тисяч. Остачі немає. Третє неповне ділене 0 сотень. Запишемо у частці на місці сотень 0. четверте неповне ділене 2 десятки на 6 не діляться так, щоб у частці були десятки. Запишемо на місці десятків у частці 0. П’яте неповне ділене 24 одиниці. 24 поділити на 6, буде 4. Остачі немає. Частка 47004.

  1. Закріплення вивченого матеріалу

а)  Виконати коментовано № 571.

ІV. Розвиток математичних знань.

  1. Розв’язування задач № 572.

  2. Геометричний матеріал

Побудуй два різних прямокутники, але такі, щоб площа кожного дорівнювала 12 см

V. Підсумок уроку.

VІ. Домашнє завдання № 575, 576.

 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!