Конспект уроку математики на тему: "Спосіб округлення числа при додаванні і відніманні"

Математика

Для кого: 3 Клас

13.09.2020

481

10

0

Опис документу:
Конспект уроку розроблений до підручника математики 3 клас Логачевська С., Логачевська Т., Комар О.. Має за мету Ознайомити учнів з прийомом округлення при додаванні і відніманні; закріплювати навички письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел, вміння розв'язування задачі. Розвивати загальнонавчальні навички: самоконтроль, самооцінку, вміння слухати, санитарно-гігієничні навички, самостійність мислення, формувати гнучкість і точність думки, розвивати увагу та пам'ять.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Спосіб округлення числа при додаванні і відніманні

Мета: Ознайомити учнів з прийомом округлення при додаванні і відніманні; закріплювати навички письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел, вміння розв'язування задачі. Розвивати загальнонавчальні навички: самоконтроль, самооцінку, вміння слухати, санитарно-гігієничні навички, самостійність мислення, формувати гнучкість і точність думки, розвивати увагу та пам'ять. Виховувати зацікавленість до предмету. Слідкувати та корегувати вимову учнів.

Хід уроку

Кор.роб

I. Організаційний момент
II. Контроль, корекція і закріплення знань
1 Повторення назви чисел при «+», «-», «.», «:»

2 Каліграфічна хвилинка

- Розгляньте ряди чисел, записані на дошці.

а) 15, 30, 18, 12, 14;

б) 17, 13, 19, 40, 14.

- Назвіть в кожному ряду "зайве" число (30 і 40)

– Поясніть, як ви міркували.

– Чим схожі числа 30 і 40?

3. Записати круглі числа словами.

4. Усний рахунок (15 № 1)

III. Повідомлення теми і мети уроку
IV.
Повторення матеріалу
1. С.15 №2 (Фронтально, пояснення вчителя)

2. с15 №3 (фронтально)

Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань

  1. с 15 №4 (самостійне виконання сильними учнями, зі слабкими індивідуально)

  2. с 15 № 5 (усно)

  3. Розвязування задачі №6 (усно)

  4. Розвязування задачі

За печиво заплатили 27 грн., а за коробку цукерок – на 19 грн. більше. Яка вартість покупки?

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

VIІ. Дз. с 16 №9 (А, Б)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.