Конспект уроку математики на тему: "Додавання і віднімання з переходом через розряд в межах 20"

Математика

Для кого: 3 Клас

13.09.2020

1092

56

0

Опис документу:
Конспект уроку розроблений до підручника математики 3 клас Логачевська С., Логачевська Т., Комар О.. Має за мету закріпити розв’язування завдань, що передбачають додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 з переходом через десяток, порівняння одно- і двоцифрових чисел, виконувати додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розвивати загальнонавчальні навички: самоконтроль, самооцінку, вміння слухати. Виховувати зацікавленість до предмету.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Додавання і віднімання з переходом через розряд в межах 20.

Мета: закріпити розв’язування завдань, що передбачають додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 з переходом через десяток, порівняння одно- і двоцифрових чисел, виконувати додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розвивати загальнонавчальні навички: самоконтроль, самооцінку, вміння слухати, санитарно-гігієничні навички, самостійність мислення, формувати гнучкість і точність думки, розвивати увагу та пам'ять. Виховувати зацікавленість до предмету. Слідкувати та корегувати вимову учнів.

Хід уроку

Кор.роб

I. Організаційний момент
II. Контроль, корекція і закріплення знань
1 Повторення назви чисел при «+», «-», «.», «:»

2 Усний рахунок

Куркумей, Озеров, Гончарь

3 Каліграфічна хвилинка

Запишіть наступне і попереднє число до цього числа.

10, 15, 13, 18, 16, 19, 20.

4. Записати найбільше і найменше число словами.

III. Повідомлення теми і мети уроку
IV.
Повторення матеріалу
1. С.10 №1 (Усно)

2. №2 (усно)

Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань

  1. 4 Колективне виконання 1 стовпчику, 2 стопчик виконують самостійно

  2. 7 (обчисли значення виразів на додавання і склади по дві рівності на віднімання)

9+2 8+4 6+7

  1. Розвязування задачі №6

  2. Запиши назви квадратів

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

VIІ. Дз. с 11 №7

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.