Конспект уроку математики для 1 класу НУШ з теми: Дії з десятками.Порівняння десятків.

Математика

Для кого: 1 Клас

02.02.2019

6077

470

1

Опис документу:
Розгорнутий конспект уроку для 1 класу з математики за новою програмою розробленою під керівництвом О.Я.Савченко із використанням lego. За підручником В.Г.Бевза.Урок прив'язаний до змісту казки про Попелюшку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Дії з десятками. Порівняння десятків.

Очікувані результати: продовжити формувати в учнів поняття про одиницю та десяток, як одиниці лічби;вчити порівнювати, додавати та віднімати числа десятками; вдосконалювати навики розв’язання задач на знаходження суми; розвивати психологічні процеси:довільну увагу, мислення, навички аналізу; розвивати дрібну моторику рук; виховувати бажання допомагати іншим, співпереживати.

Методичне забезпечення: підручник,зошит, ілюстрації (Попелюшки, черевичка,карети,сукні),картки для індивідуальної роботи, lego, фізкультхвилинка(відео).

Перебіг уроку:

І.Вступна частина(І фаза)

1.Ранкове коло(1-3 хв.)

Дзвоник дзвонить, не стихає,

Школярів усіх скликає:

- Гей, до класу поспішайте,

На місця свої ставайте.

Діти стають в коло,посміхаються і вітаються один з одним, починаючи з мене рахуємо десятками від 0 до 100, той на кому зупинилось число 100 обирає картку і виконує завдання(обійняти того хто стоїть з права,посміхнутися своєму найкращому другові…)

2. Створення психологічного настрою класу. Мотивація навчальної діяльності

- Прислухайтесь до порад у вірші. Вони стануть у нагоді нам на сьогоднішньому уроці.

Всі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

Чітко все відповідати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Працюємо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашому 1-му класі

Діти просто молодці!

Щоб не було нам мороки,

Всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаєм

І в дорогу вирушаєм.

3. Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.

- Діти, до нас на урок сьогодні прийшла Попелюшка. Вона просить вас допомогти їй потрапити на бал та зустрітися там з новими друзями. Чи готові ви їй допомогти?

- Тоді перше завдання, яке нам потрібно виконати – зібрати зернятка до мішка. Це ми зробимо, якщо правильно дамо відповіді на запитання.

  • Який зараз урок?

  • Чого ви очікуєте від уроку?

  • Який у вас сьогодні настрій?

  • Скількома різними цифрами записується число 10?50?

- Молодці! З першим завданням ви чудово впоралися. А зараз давайте допоможемо Попелюшці порахувати курчаток.

Каже мати – квочка:

- В мене сім синочків

І три дочки.

Скільки діточок у квочки? (7+3=10)

- Завдання мачухи зробити Попелюшці ми допомогли – тепер треба вдягнутися у святковий одяг. Для цього виконаємо письмове завдання – математичний диктант. Якщо впораємося, то Попелюшка матиме гарне вбрання.

ІІ. Основна частина (ІІ фаза)

  1. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.

Завдання №1. Математичний диктант

  • Запишіть такі числа: 10,30,70.

  • Запишіть сусідів числа 50?

  • Запишіть суму чисел 10 і 20.

Завдання №2. Робота в підручнику

  • А нам не можна зупинятися ,тому мерщій далі.

Виконання у підручнику(ст.69) завдань №1 і №2.

  • Прочитай числа. Які числа сховалися?

  • Заповни порожні клітинки за зразком. Запиши в зошиті утворені числові вирази.

2.Фізкультхвилинка(відео)

- Молодці! Наша гостя має гарний вигляд. Тепер треба підготувати карету, на якій Попелюшка відправиться на бал. Ми з вами маємо великого гарбуза та маленьких мишенят. Щоб гарбуз перетворився на розкішну карету, а мишенята – на коней, виконайте наступне завдання.

Завдання №3. Робота з Lego

-Діти давайте уявимо, що одна цеглинка лего це 1 десяток. Я по черзі буду показувати різну кількість цеглинок, а вам треба порахувати і сказати яке це число.

- Карета готова, відправляємося у подорож. Щоб без перешкод дібратися до замку, необхідно порівняти числа.

ІІІ. Заключна частина(ІІІ фаза)

1.Закріплення вивченого.

Робота з картками(диференційовані завдання)

а)порівняти числа; б)обчислити.

10 30 20+40=

50 70 30+30=

80 20 60+10=

90 40 20+20=

Робота над задачами (с. 111, задача 4)

- Нарешті ми з вами допомогли Попелюшці дібратися до замку. А тут її чекає багато друзів. Давайте зараз розв’яжемо задачу, із якої дізнаємося, хто саме очікував тут на неї.

Принців – 10

Принцес – 20

На скільки більше приїхало принцес на бал?

Аналіз задачі

- Розкажіть умову задачі.

- Про що запитується в задачі?

- Що означає число 10 (20)?

- Що потрібно зробити, щоб дізнатися скільки всього принців та принцес приїхало на бал? (Додати: 10+20=30)

- Як відповісти на питання задачі? Як дізнатися, на скільки одне число більше (менше) від другого? (Потрібно від більшого числа відняти менше: 20-10=10)

- Молодці! Ви гарно впоралися із задачею. Попелюшка дякує вам за допомогу.

2.Рефлексія.

Що ж, любі дітки, наша подорож наблизилася до свого кінця. Давайте згадаємо, що саме ми робили на уроці, що найбільше сподобалося, запам’яталося, чого навчилися.

— Сьогодні я дізнався(лася)...

— Я виконував(ла) завдання...

— Я відчув(ла), що...

— Тепер я зможу...

— Було цікаво...

— Було складно...

— Мені захотілося ...

- Сьогодні ви дуже багато і гарно попрацювали. Наша гостя вирішила подарувати вам на згадку про себе кришталеві черевички.

(Кожен учень отримує малюнок із зображенням кришталевого черевичка)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.