Конспект уроку "Комп’ютери та їх різновиди"

Опис документу:
Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти різні типи комп’ютерів; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Комп’ютери та їх різновиди.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти різні типи комп’ютерів;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Для чого людина зберігає повідомлення?

2.Які носії повідомлень ви використовуєте?

З. Хто і кому може передавати повідомлення?

4. Для чого людина шукає повідомлення?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми поринемо в світ ком’ютерів та дізнаємось які ще є ПК окрім нам відомих.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Комп’ютер - це пристрій, який реалізує всі інформаційні процеси над даними.

Дані - це повідомлення, зафіксовані на певному носії та подані у виді, зручному для передавання й опрацювання людиною або пристроєм.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Що таке дані?

2. З яким інформаційним процесом пов’язано утворення даних?

З. Які пристрої використовуються для роботи з даними? Яке

призначення кожного з них?

4. Які інформаційні процеси реалізуються в кожному з відомих

вам пристроїв для роботи з даними?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 1.3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн