Конспект уроку із я "Я досліджую світ" "Як територія може стати домівкою"?

Опис документу:
Розширити знання учнів про тварин ,їхню різноманітність і середовище існування. Розкрити цінність тварин у природі.Розвивати прогностичне мислення школярів,виховувати любов до природи та шанобливе ставлення до тварин,використовувати лего,допомагати тваринам.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розробка уроку до “ЯДС” 2 клас до підручника Волощенко.О,Козак О.

Тиждень 10. Територія.Як територія може стати домівкою?

I .Ранкова зустріч.

  1. Привітання.

В цьому класі друзі всі В цьому класі друзі всі,

Я і ти,і ми ,і ви

Я і ти,і ми ,і ви Привітайся з тим хто праворуч,

Посміхнись тому хто праворуч, Привітайся з тим хто ліворуч,

Посміхнись тому хто ліворуч, Ми одна сім’я.

Ми одна сім’я.

2. Новини дня.Дитина дня.

Календар погоди.Повідомлення синоптика.

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

3.Вправа гра.Так- ні

Слухаємо твердження,якщо це так плескаємо в долоні,якщо ні – то не плескаємо.

-Лелека живе у гнізді.

-Котик - свійська тварина.

-Білочка живе у будці.

-Дятел лікує дерева.

-Мурашка живе у барлозі.

-Ведмідь спить у мурашнику.

II. Актуалізація опорних знань

Раз спитав я в журавля,

Де найкраща є земля?

Журавель відповідає ,

Краще рідної немає.

-Чому так відповів журавель?

-Як називається земля ,де ми живемо?

-Що ви вважаєте домівкою?

-Які слова близькі за значенням до слова домівка?

3. Асоціативний кущ.

ДОМІВКА

III. Повідомлення теми уроку. Територія. Як територія може стати домівкою?

  1. Робота з підручником Волощенко О,Козак О.(стор.75-76).

  1. Прочитай твердження. Які з них істинні? Які хибні? Чому ти так гадаєш? Як територія може стати домівкою?

☼ На території парку ніхто не може облаштувати собі домівку.

☼ Територія парку — домівка для багатьох тварин.

3.Довідайся, що здивувало мешканців Марса на території заміського парку.Науково-популярний фільм про лелеку.

https://svitdovkola.org/2/3/media7?ref=ik2175-p1

Відеоспостереження “Лелеки у гнізді”

https://svitdovkola.org/2/3/media8?ref=ik2175-p1

-Де поділися лелеки?

-Чи всі птахи відлітають у теплі краї?

1.Робота в зошиті(ст..38)

-Які тварини живуть у парку?Мураха,дятел,білка,павучок,равлик.

2.Гра «Хто де живе»

Ліс.Парк. Оселя людини(малюнки)

Поселіть тварини в їхні домівки.

IV.Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

V. Читання діаграми.

Люди піклуються про чистоту своїх домівок, а от територію громадських місць нерідко засмічують. Розглянь діаграму і розкажи, скільки років необхідно природі, щоб переробити непотріб, залишений людиною?

VI.Робота в групах.Правила роботи в групі.

Скласти з лего тваринку,яка живе в парку.

VII. Вправа “Чотири кути”

VII.Підсумок уроку.Що ти можеш зробити для природи вже сьогодні?Думка в подарунок.

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
8
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!