Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку «Додавання виду 27 + 3. Складена задача на знаходження невідомого зменшуваного».

Математика

Для кого: 2 Клас

22.01.2022

230

22

0

Опис документу:

Мета: закріплювати знання: математичної термінології; складу числа 10; ознайомити з алгоритмом додавання виду 27 + 3; удосконалювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного декількома способами; розвивати пам’ять, увагу, логічне та критичне мислення; стимулювати цікавість до математики; виховувати охайність, старанність; товариськість.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок математики для 2 класу НУШ

за темою «Додавання виду 27 + 3. Складена задача на знаходження невідомого зменшуваного».

Мета: закріплювати знання: математичної термінології; складу числа 10; ознайомити з алгоритмом додавання виду 27 + 3; удосконалювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного декількома способами; розвивати пам’ять, увагу, логічне та критичне мислення; стимулювати цікавість до математики; виховувати охайність, старанність; товариськість.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Форма проведення: урок – гра.

Обладнання: підручники «Математика» Ольга Гісь, Ірина Філяк, конструктор LEGO; сигнальні картки ( зелена, жовта, червона цеглинки LEGO зі значенням кожної для зворотнього зв’язку); презентація; картки із зображенням санчат, лиж, ковзанів, сніжколіпів, скейтбордів для об’єднання учнів у групи); сніжинкиз числовими виразами; малюнки дітей, які катаються на ковзанах. Під малюнком картка з відповіддю на числові вирази. А самі вирази написані на малюнках із ковзанами; картки із задачами для групової роботи ; малюнок «Веселі сніговими» для задачі на логіку; моделі годинників (на кожну групу); .іграшковий мікрофон.

Хід заняття:

І Організаційний момент

Вчитель дзвонить у дзвоник (запрошує всіх дітей підвестися).

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчата,

А за ними і хлоп’ята.

ІІ Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, чого Ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

  • Ой, весела в нас зима! Хай щоки щипає

Веселішої нема! Мороз жартома!

Ставаймо на лижі, Хороша погода!

Сідаймо в санчата, Весела зима!

Берімо коньки, Н. Забіла

Щоб стрілою помчати!

Діти отримують картки із зображенням санчат, лиж, ковзанів, сніжколіпів, скейтбордів. За цими картками діти об’єднуються в групи по 4 учні, сідають на свої місця.

ІІ Основна частина

  1. Перевірка домашнього завдання

  • Чи виникли труднощі під час виконання домашнього завдання?

  1. Активізація отриманих знань

  • Щоб цими предметами можна було користуватися, потрібно багато снігу. Створімо справжні снігові замети!

Усні обчислення. Вправа «Математичний снігопад».

На дошці розміщені сніжинки з числовими виразами, які розв’язують учні.

  1. Повідомлення теми і завдань уроку

  • Сьогодні на уроці ми дізнаємося алгоритм розв’язування виразів виду 27 + 3, а для цього нам потрібно буде згадати склад числа 10. А ще, ми будемо вчитися розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Робота в групі Вам допоможе досягти найкращого результату, але для цього повинен постаратися кожен.



  1. Робота в парах. Вправа «Рукавички». Для того, щоб на уроці правильно називати всі компоненти математичних дій, давайте допоможемо в цьому один одному. (Діти плескають один одного в долоньки, при цьому називають компоненти дій. Яка пара виконала завдання, піднімають руки вгору, доторкуються долоньками, утворюють дах трикутної форми).

  2. Каліграфічна хвилинка. Написання цифр 3 та 8.

- З якої букви починається слово «зима»? На яку цифру схожа буква «зе»? (3) Яке число отримаємо , якщо запишемо двічі цю цифру? (33) А яку цифру нагадує нам сніговичок ? (8) Які числа можна утворити із цих цифр? (33; 38; 83; 88).

6. Вправа « Де чиї ковзани? ». ( На дошці малюнки дітей, які катаються на ковзанах. Під малюнком картка з відповіддю на числові вирази. А самі вирази написані на малюнках із ковзанами).

  1. Робота за підручником ( Стор. 132) Назвіть 6 пер чисел, які в сумі дають число 10?

  2. Пояснення алгоритму обчислення виразу виду 27 + 3.

Учні записують вирази у зошит та коментують їх обчислення.

Руханка «Йшов сніжок на торжок...» (відео)

Робота над текстовою задачею № 3 на знаходження невідомого зменшуваного . Записується тільки розв’язання , бо умова э у підручнику. Повторити правило знаходження невідомого зменшуваного.

Ховалося - ?

Виповзло – 9 раків і 3 раки

Залишилося – 8 раків

  1. 9 + 3 =12 (р.) – виповзло.

  2. 8 + 12 = 20 (р.)

Вираз : 8 + (9 + 3) = 20 (р.)

Відповідь: 20 раків ховалося.

Групова робота «Снігова гірка».

1) У магазині «Спорт» продавали все для зимових розваг. До обіду купили 4 санчат, після обіду купили – 7 санчат. В кінці дня залишилося у магазині ще 5 санчат. Скільки санчат було спочатку у магазині?

2) Оленка та Тарас влаштували змагання на санчатах. Оленка на санчатах першого разу проїхала 5 м, другого - 7 м. А Тарас першого разу проїхав – 9 м, а другого – 4м. Хто з них переміг?

3) На катку було багато дітей. Коли додому пішло 8 дівчат і 12 хлопчиків, то залишилося кататися на ковзанах ще 9 дітей. Скільки дітей було на катку спочатку?

4) На лижні змагання прибуло багато учасників. Коли лижний марафон вже розпочали 24 дорослих та 6 дітей, на старті залишилося ще 40 учасників. Скільки учасників прибуло спочатку?

5) У школі діти ліпили снігову фортецю. Коли 15 хлопців та 5 дівчат побігли до класу, на вулиці залишилося 7 дітей. Скільки спочатку було дітей на майданчику?

Презентація виконаних завдань групою.

ІІІ Застосування набутих знань

  1. Логічне завдання «Веселі сніговики».

- Діти ліпили сніговиків: Сергій, Роман, Людмила та Андрій. Де чий сніговик, якщо на одному з країв - Сергіїв, біля нього сніговик не Людмили, а з мітлою – то Романів. Де Андріїв сніговик?

2. Робота в групах. Завдання на визначення часу «Час додому ». Командири груп отримують картку, на якій зазначений час, який треба виставити на моделях годинників.

- Діти, це час, коли діти пішли кататися з гірки . Мами просили їх повернутися додому через 2 години. Котра буде година, коли їм необхідно йти додому. ( Час називаємо для другої половини доби).

Підсумок уроку. Рефлексія.

  1. Зворотній зв’язок. Учні цеглинками лего показують свої враження від роботи на уроці. На дошці є сигнальні картки, які нагадують значення цеглинок LEGO:

Зелена цеглинка – Супер! Мені під силу всі завдання!

Жовта цеглинка – Я можу працювати краще!

Червона цеглинка – Мені потрібна допомога!

  1. Вправа «Інтерв’ю» для підведення підсумку уроку.

  • Що повторили на уроці?

  • Яке завдання було найлегше?

  • Над чим було подумати більше?

  1. Домашнє завдання Стор. 132 - 133, № 4, № 6.







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Рекомендуємо