Конспект уроку для учнів першого класу.

Опис документу:
Конспект уроку для учнів першого класу зроблений на основі нової української школи. Допомагає розвивати увагу, координацію в учнів. Дошкільнята відрізняються особливою енергією, тому на уроках фізичної культури з учнями треба проводити вправи цікаво та доступно. Під час проходження практики я розробила цей конспект уроку. Завдання уроку були такими: Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховими сигналами. Виховувати увагу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вчитель:_ ______

Конспект уроку з фізичної культури

Модуль: Рухливі ігри

Клас: 1

Вчитель: Заверуха Л.В.

Дата проведення: 03.02.20

Завдання уроку:

Правила ТБОПБЖД.

  1. Вправи для розвитку координації.

  2. Пересування із зупинками за зоровим і слуховими сигналами.

  3. Виховувати увагу, дисциплінованість.

  4. Прививати любов до фізичної культури і спорту.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: Свисток, м'яч, пов'язка на очі.

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина уроку 10 - 15 хв

1.

Організований перехід до місця заняття

Перехід в колону по одному

2.

Шикування класу

- Клас шикуйсь!

- Рівняйсь!

-Струнко!

10 с.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

3.

Привітання

- Добрий день! Мене звати Ганна Олександрівна. Сьогодні я у вас проведу урок фізичної культури.

- Вільно!

10 с.

4.

Повідомлення завдань уроку

- На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо виконувати загально-розвивальні вправи, та вправи для розвитку координації.

20 с.

Чітко і голосно повідомити завдання уроку.

5.

Ознайомити дітей з правилами поведінки під час заняття фіз. культ.

- Памятайте, що на уроках фізичного виховання не можна штовхатися, переганяти один одного, дотримуватись дистанцій під час бігу і стройових вправах, уважно слухати всі вказівки вчителя, не розпочинати вправи без команди вчителя.

До 2 хв.

Розповісти про правила поведінки на уроці фізичного виховання. Прослідкувати за тим, як діти зрозуміли пояснення.

6.

Повторити виконання стройових вправ

- Праворуч!

- Ліворуч!

- Кругом!

- За направляючим в обхід по колу кроком руш!

- Лівою! Лівой! 1, 2, 3!

До 2 хв.

Наголошувати чітко і голосно.

7.

Різновиди ходьби

1. Ходьба на носках

- Руки на пояс став!

- На носках руш!

- Закінчити вправу!

2. Ходьба на пятах

- Руки за голову став!

- На пятах руш!

- Закінчить вправу!

3. Ходьба на внутрішній стороні стопи

- Руки на пояс став!

- На внутрішній стороні руш!

- Закінчить вправу!

4. Ходьба на зовнішній стороні стопи

- Руки на пояс став!

- На внутрішній стороні стопи руш!

- Закінчить вправу!

5. Ходьба напівприсаді

- Руки вперед став!

- В напівприсаді руш!

- Закінчить вправу!

6. Ходьба в повному присяді.

- Руки на пояс став!

- Ходьба в повному присяді, руш!

30 с.

30 с.

30с.

30 с.

30 с.

Фронтальний метод

Спина рівна

Лікті в перед не зводити.

Тулуб в перед не нахиляти.

Тулуб в перед не нахиляти.

Спина рівна.

Коліна вище.

8.

Біг

- Бігом руш! По свистку зміна напряму руху.

- Біг з положення стоячи. ( по свистку зупинитися по другому почати бігти)

- Біг з положення присід.( по свистку присісти по другому почати бігти)

- Біг з положення лежачи на животі. ( по свистку прийняти положення лежачи на животі по другому почати бігти)

1 хв.

Темп повільний, вдих через ніс, видих через рот.

Тримайте дистанцію.

9.

Вправи на відновлення дихання

- Кроком!

- Руки вгору

- Руки вниз

- Лівой! Ліво! 1, 2, 3!

30 с.

Вдих.

Видих.

10.

Перешикування з колони по одному в колону по чотири.

- Через середину залу за направляючим з однієї колони в колону по чотири руш!

- Лівой! Лівой! 1,2,3!

- Направляючі на місці!

- Стій!

- Від направляючих витягнутих рук в перед розімкнись!

1 хв.

11.

Імітаційні вправи.

  1. «Паровоз»

В.п. – руки зігнуті в ліктях. енергійна ходьба на місці з коловими рухами рук.

2. «Штангісти».

В.п. – стійка ноги нарізно

1- руки до плечей долонями вперед, лікті вниз, пальці стиснуті в кулаки

2 – з силою випрямити руки в гору та подивитись на них.

3 –руки до плечей

4- В.П.

3. «Косарі»

В.п. – ноги нарізно, руки вперед-вниз.

1-2 Поворот тулуба ліворуч.

3-4 Поворот тулуба праворуч

4. «Петрушка»

В. п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні вперед .

1 – Нахил вперед, торкнутися гомілок.

2 – В.П.


5. «Присядь грудкою» В.П. – О. с.

1-2 – присісти, голову опустити.

3-4 – В.П.

6. «Горобці»

В. п.- ноги нарізно, руки до плечей. Стрибки на місці на обох ногах з рухами руками вгору-вниз

10 хв.

80 кроків.

6-8 р.

4-6р.

6-8 р.

3-4 р.

25 стрибків.

У швидкому темпі.

Вдих

Видих

Ноги напружені, п'ятки не відривати від підлоги.

Ноги не згинати.

Вдих

Звернути увагу на правильне групування.

12.

Перешикування з колони по 4 в колону по одному.

- Праворуч!

- За направляючим з колони по чотири в колону по одному руш!

- Лівою! Лівою! 1, 2, 3!

- Направляючий на місці!

- Лівою! Лівою! 1, 2, 3!

- Стій!

- Ліворуч!

1 хв.

2. Основна частина уроку 15 хв.

1.

Шикування дітей в одну шеренгу.

1хв.

3.

Вправи для розвитку координації:

  1. 1. Встаньте прямо, руки уздовж тулуба або ж схрестіть їх на грудях.

  2. 2. Зробіть 10 поворотів за годинниковою стрілкою за рахунок попереку. Тобто, ноги на місці, обертається все, що вище тазу. Чим більше амплітуда рухів, тим краще.

  3. 3. Різко зупиніться, прислухайтеся до ваших відчуттів. Якщо з’явилася нудота – зробіть ще 10 повторень, але у більш повільному темпі.

  4. 4. Якщо нудоти немає, зробіть 10 поворотів проти годинникової стрілки.

  5. 5. Потім увімкніть ритмічну музику і робіть ці обертання.

9хв.

Виконувати у середньому темпі.

4.

Пересування із зупинками за зоровим і слуховими сигналами.(затримки у заданій позі)

Учні йдуть по колу. Якщо вчитель хлопає 1 раз – треба присісти, якщо 2 рази – треба підстрибнути в гору, а якщо 3 рази – треба бігти. По свистку – ходьба в іншу сторону.

5хв.

Не дозволяється переганяти один одного

Не можна штовхатися.

3. Заключна частина уроку 3-5 хв.

1.

Шикування в одну шеренгу.

- В одну шеренгу шикуйсь!

20 с.

2.

Гра на увагу «Кого нема?»

Учень з класу виходить до вчителя та закриває очі. Учні з шеренги, якіх обирає вчитель, стають йому за спину. Задача гравця назвати тих, що ховаються за спиною учителя.

2 хв.

Пояснення правил гри.

  1. Очі потрібно закривати.

3.

Підсумок проведення уроку

45с.

Наголосити, що зроблено було на уроці. Визначити кращих.

4.

Організований перехід до класу

До 60 с.

Перехід в колону по одному, дистанція до 0,5 м.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»