конспект уроку для 3 класу з природознавства и англійської мови, Тема: Країна квітів

Природознавство

Для кого: 4 Клас

29.06.2020

341

4

0

Опис документу:
Перевірити набуті знання дітей про світ рослин та знання іншомовних слів,зацікавити до вивчення біологічних наук, англійської мови, іншомовних слів, Виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Країна квітів

Мета: Перевірити набуті знання дітей про світ рослин, зацікавити до вивчення біологічних наук. Виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

Вчитель: Сьогдні ми з вами вирушаємо в подорож до квіткового містечка- найпрекраснішого, чарівного, таємничого місця в усьому світі.Але щоб дістатися туди, його спочатку треба знайти, а допоможе нам старовинна карта «Країни квітів». Під час подорожі на вас чекає багато перешкод та завдань, але ваші знання допоможуть подолати всі перешкоди і ви дістанетесь до чудової країни. А квіти вам допоможуть і розкажуть багато цікавого про себе. Дітки разом з вчителем вирушають з картою в подорож. І по ходу до першої зупинки вчитель розповідає:

Дуже давно, коли на землі ще не було людини грунт пробив маленький пагінець, потягнувся до неба, до сонечка й розквітнув квіткою. Якою була та квітка, ніхто не знає. Але безсумнівно, у світ прийшла краса. Є безліч різних квіткових рослин.

_ А хто з вас знає, звідки ж походить ця назва рослинного населення? (відповідб дітей)

Вчитель: Виявляється, що її походження пов`язане зі старолатинським словом «floris», що в перекладі означає «квітка». У давніх італійців Флора була богинею квітів. І на честь йієї богині Флори в стародавньому Римі 28 квітня по 3 травня відбувалися гуляння, які називалися флораліями. Квіти супроводжують нас усе життя, від народження до останньої хвилини. Дітки, квіти – це завжди краса, частинка величної зеної краси. І найголовніше наше з вами завдання врятувати красу і квіти.

  • А ось дітки наша перша зупинка. Як вона називається? , давайте подивимося на карті.

Діти дивляться на карту і кажуть: - перша зупинка називається «Первоцвіти».

Вікторина «Первоцвіти України».

Вчитель: Дітки, ось и бачемо багато гарних квітів, але ми не знаємо як вони називаються. Давайте ми спробуємо відгадати чк вони звуться. Біля кожної квітки є питання.

  • Яку квітку названо на честь прекрасного юнака – коханого трьох богинь Афродіти, Артеміди, Персофони? (Нарцис);

  • Про яку маленьку квіточку йдеться в одній із казок Ганса Християна Андерсена? (Підсніжник).

  • Героїня однієї казки, білосніжка, змушена була втекти від злої мачухи. Втікаючи вона загубила в лісі намисто, яке розсипалося тендітними, гарними квітами. Відтоді, щороку на весні ці квіти дивують свєю красою. Назвіть їх. (Конвалія).

  • Дітки, які ви молодці, ми з вами відгадали усі назви квітів. Давайте тепер, ми біля кожної квітки напишемо її назву. Щоб інші мандрівники з могли впізнати ці квіти.

Біля кожної квітки ставиться картка з її назвою. А тепер ми можемо вирушати далі.

Зупинка друга «Квіткові рослини- кросворд» .

Вчитель: Дітки, а що нам тут пропонується зробити? (Відповідь дітей). Це дітки чарівний кросворд. Розгадавши його ми дізнаємося, які квіти ростуть на цій поляні. Діти розгадують кросворд. (2. конвалія, 1. кульбабка, 5. підсніжник, 4. тюльпан, 3. півонія)

  • Давайте біля кожної квітки зробимо картку-назву. А тепер ми можемо вирушати далі.

Зупинка третя. «Рослини- символи».

Вчитель: Віддавна квіти були для людини сиволом її почуттів, думок. Також дітки, квітка може висловлювати певні почуття, наприклад,добро, зло, сум, кохання. Це називається «Мова квітів», як на вашу думку, що вони говорять собою, які почуття висловлююють?( від.діт).

Подаються такі квіти: піон, троянда, фіалка, ромашка. Діти разом з вчителем визначають, що висловлюють квіти.( Піон-довголіття, троянда-кохання, фіалка-сором`язливість, ромашка- кохання та мир).

- Молодці дітки. Тепер помандруємо далі. Ось наша зупинка. Зупинка четверта «Загадкова». Ось перед нами теж безліч квітів, але як вони називаються не знаємо. Давайте подивимося, які завдання тут є.

Загадка 1.

В житечку зеленім-

Факели вогнені.

Цілий день говорять,

З сонечком лягають спать. (Маки)

Загадка 2.

Сонце луг поцілувало-

Все довкола жовтим стало.

Дуже сонечко пригріло

Жовта фарба побіліла,

Літній вітерець повіяв-

Білий килимок розвіяв.(Кульбабка)

Молодці. Ви дуже добре попрацювали. Ми можемо вирушати далі.

Зупинка пята «Рослини – синоптики».

Дітки, пам`ятаєте ми на уроці «Я і Україна», казали, що якщо спотерігати за рослинами, то можна дізнатися багато цікавого, наприклад прикмети.

  • Ось ми бачимо фіалку, кульбабку. Скажіть, якщо фіалка розриває свою квітку, то яка погода буде? Якщо кульбабка закриває суцвіття, то що буде? (від.діт.)

Молодці дітки. Ми дуже добре сьогдні поандрували по країні квітів. А тепер повертаємося до дому, до рідної школи.

Завдання після подорожі. Після такої подорожі доречнодати дітям таке завдання: намалюй квітку, яка тобі сподобалася найбільше в країні «Квітів», а також напиши чому вона тобі сподобалася (5-7 речень).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.