Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку "Ділення дробів"

Алгебра

Для кого: 8 Клас

22.09.2021

129

4

0

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку. Ділення дробів

Мета уроку.

Удосконалити вміння учнів множити, скорочувати та підносити до степеня раціональні дроби; формувати навички самостійної роботи. Сформувати вміння ділити раціональні дроби. Розвивати пам’ять, мислення, культуру математичного мовлення, уміння правильно розподіляти виділений час і вміння роботи з тестовими завданнями. Виховувати самостійність, активність, наполегливість, уміння правильно і грамотно викладати свої думки; скласти ситуацію успіху для кожного учня.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку



І. Організаційний момент (повідомлення мети уроку).

ІІ. Перевірка домашнього завдання (усно звірка деяких відповідей)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Усне опитування:

  1. Що означає розкласти на множники многочлен?

  2. Як виконати множення раціональних дробів?

  3. Як піднести до степеня раціональний дріб?

2.Пропоную виконати тестові завдання, які дадуть можливість закріпити вміння скорочувати та множити дроби( з наступною взаємоперевіркою, після чого всі учні отримають оцінки за роботу з урахуванням на наступний урок)

1.Виконайте піднесення до степеня : ( )3

а) ; б) , в) ; г) ,

2.Виконайте множення: .

а) ; б) , в) ; г) 4m

3.Скоротіть дріб:

а) ; б) , в) ; г)

4. Який вираз слід підставити замість крапок, щоб утворилась правильна рівність

= ?

а) 5 ; б) 4 ; в) 5 ; г) ;

5. Подайте вираз у вигляді добутку: 16 - 4

а) 4( - ); б) (4m – 2n)(4m + 2n); в) (8m – 2n)(8m + 2n); г) інша відповідь

6. Запишіть у вигляді раціонального дробу:

а) ; б) ; в) ; г) інша відповідь

Відповіді

            1. а)

            2. в)

            3. в)

            4. б)

            5. б)

            6. в)

Кожна правильна відповідь оцінюється двома балами. Учням зачитуються відповіді і вони самі виставляють собі оцінки в зошиті.



Завдання на дошці

              1. Виконайте дії. Знайдіть букву , яка відповідатиме вашій відповіді.

Таким чином ви дізнаєтесь ім’я людини, чий папірус з розв’язуванням задач, зокрема і задач на дроби, дійшов до нашого часу.

      

Х

А

С

М

Е












(АХМЕС )

Математичний папірус Ахмеса (також відомий як папірус Ринда або папірус Райнда) – давньоєгипетський навчальний посібник з арифметики  і геометрії періоду Середнього царства. Папірус Ахмеса був виявлений в 1858 і часто називається папірусом Райнда на ім'я його першого власника. У 1870 папірус був розшифрований, переведений і виданий. Нині більша частина рукопису знаходиться в Британському музеї в Лондоні, а друга частина - в Нью-Йорку.



ІV. Вивчення нового матеріалу

Фронтальна бесіда

  1. Як поділити звичайний дріб на звичайний дріб?

  2. Які це обернені числа?(приклад)

  3. Назвіть числа, обернені до даних чисел (карточки)

  4. Назвіть вираз, обернений до виразу(карточки)

  5. Правило ділення : = = (сформулювати і записати )

  6. Наприклад

V. Первинне засвоєння матеріалу. (учні виконують на дошці номери вправ)

91(1, 2, 5, 6), № 97(1, 3, 5 ), №99 (1, 3)

Окремі учні, які більш швидко засвоїли новий матеріал, виконують завдання на карточках

Картка 1.

Виконати дії:

1) : ; 2) : :



Картка 2.

Виконати дії:

1) : ; 2) :



Картка 3

Виконати дії:

1) : ; 2) :

Після виконання роботи на карточках учні здають зошити.

VI. Підсумок уроку.

VII. Домашнє завдання. Опрацювати п.5 , вивчити правила, виконати № 92, № 98 (1 – 4),

на високий рівень: №104 (3)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.