Конспект уроку "Десяткові дроби"

Опис документу:
План-конспект уроку математики Тема: Десяткові дроби Мета: закріпити знання про поняття десяткових дробів; сформувати вміння записувати й читати десяткові дроби та використову¬вати їх для запису значень величини. Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План-конспект уроку математики

Тема: Десяткові дроби

Мета: закріпити знання про поняття десяткових дробів; сформувати вміння записувати й читати десяткові дроби та використову­вати їх для запису значень величини.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

План уроку

  1. Організаційна частина 1хв

  2. Перевірка домашнього завдання 4хв

  3. Актуалізація знань учнів 8хв

  4. Формування вмінь. 27хв

  5. Підведення підсумків уроку. Повідомлення домашньої роботи 5хв

І. Організаційна частина

Привітання з класом. Концентрація уваги учнів та перевірка присутності учнів.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

№№ 772 (1-8); 774 (1-3); 776 (1-6); 778.

ІІІ. Актуалізація знань учнів


Назвіть чотири перших розряди десяткового дробу.

  1. Чи будь – який дріб можна записати у вигляді десяткового?

(тільки ті дроби, знаменники яких є степенями 10)

  1. Наведіть приклади трьох звичайних правильних дробів із знаменниками 100, 1000, 1000 000 і запишіть їх у вигляді десяткового дробу.

  2. Наведіть приклади трьох неправильних дробів із знаменниками 10, 100, 10000 і запишіть їх у вигляді десяткового дробу.

  3. Наведіть приклади десяткових дробів, які не містять цілої частини (містять цілу частину).

  4. Скільки цифр містить дробова частина десяткового дробу

Дробова частина містить стільки цифр, скільки нулів у запису знаменника відповідного звичайного дробу.

  1. Скільки одиниць в кожному з розрядів чисел?

1)17; 2) 345; 3)52,67; 4)134,031

Математичний диктант

  1. Запишіть десятковий дріб 0,4; 3,7; 2,3; 2,03; 1,007; 0,05;

  2. Запишіть десятковий дріб 5,032; 3,027. Скільки одиниць у розряді сотих цього дробу?

  3. Запишіть десятковий дріб 352,17. Скільки одиниць у розряді сотень цього дробу? (3)

IV. Формування вмінь

Усне розв’язання завдань 2 та 3 математичного диктанту.

Розгляд за підручником прикладів 1 і 2 (п. 27, с. 191).

Розгляд таблиць «Міри довжини» та «Міри маси», та виконання завдань № 779; 780;

Міри довжини

метр

дециметр

сантиметр

міліметр

кілометр

1000

10 000

100 000

1 000 000

метр

1

10

100

1000

дециметр

1

10

100

сантиметр

1

10

міліметр

1

Міри маси

г

кг

ц

т

повна назва

г

1

грам

Кг

1000

1

кілограм

ц

100 000

100

1

центнер

т

1 000 000

1000

10

1

тонна

Виконання вправ №№782; 784.

V. Домашнє завдання. Підсумки уроку

п. 27, №№781, 783, 774(4-6).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн