Конспект уроку "Цикли з передумовою"

Опис документу:
Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити учнів будувати циклічні алгоритми з переумовою; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Цикли з передумовою.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити учнів будувати циклічні алгоритми з переумовою;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Які типи алгоритмів вам відомо?

  2. Які види має алгоритм розгалуження?

  3. Що означає прямокутник в блок-схемах?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо працювати і навіть самостійно створювати нові алгоритми – циклічні.

IV. Вивчення нового матеріалу

Цикл з передумовою – вид циклічної програми в якій спочатку йде перевірка умови, після чого виконується алгоритм.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 38

(Робота з робочим зошитом)

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Показ завдання на екрані №1 та №2

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Що таке цикл в алгоритмі?

2. Як виконується стандартний цикл з передумовою?

З. Чи можуть команди тіла циклу не виконуватися жодного разу? Поясніть свою відповідь, проілюструйте пояснення прикладами.

4. Чи може виконання циклу ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь, проілюструйте пояснення прикладами.

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.4 сторінки 86 – 90

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.