Конспект уроку Я у світі для 4 класу на тему "Державні та народні символи України"

Опис документу:
Мета уроку: багатити знання учнів про нашу державу; розвивати інтерес дітей до символів України, до минулого нашого краю; виховувати патріотичні почуття та повагу до історії нашої Батьківщини. На уроці використовувався метод "шести капелюхів", присутні елементи математики, укр. мови, природознавства.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Державні та народні символи України.

Мета. Збагатити знання учнів про нашу державу; розвивати інтерес дітей до символів України, до минулого рідного краю; спонукати учнів до пошукової діяльності; виховувати патріотичні почуття та повагу до історії нашої Батьківщини.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Знов луна шкільний дзвінок,

Всіх нас кличе на урок.

Ви гарненько всі сідайте

Спинки рівненько тримайте.

Попрацюємо старанно,

Не втрачаєм часу марно.

2. – Діти, у вас на щоденнику є маленькі сердечка. Напишіть на них свої очікування від уроку.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

  1. Акровірш.

У нас красивий, гарний край:

Квіти, море, річка, гай.

Рідне все: поля, діброви,

А сади які чудові!

х краса – це білий цвіт…

Ненько наша, Україно,

Адже ти для нас єдина!

  1. Скажіть, яке слово заховалось у цьому вірші? (Україна).

Отже, сьогодні у нас мова піде про Україну, а саме про державні та народні символи нашої країни. Я хочу запропонувати девіз уроку: «Я люблю свою країну».

  • Скласти сенкан до слова Україна. (Аналіз сенкану).

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Бесіда.

Працюючи на уроці, ми з вами скористаємось методом «Шість капелюшків». Давайте пригадаємо значення кожного з них…..

Отже, білий капелюшок у мене. Пам’ятайте, що він буде переходити і до вас тому що , кожен готував інформацію до свого завдання.

На уроці у нас будуть траплятися слова, значення яких ми зараз пригадаємо.

  1. Словникова робота.

Держава Символи

  1. Розповідь вчителя.

Кожна людина найбільше любить той край, де народилася і живе. Ми – українці. Наша Батьківщина – Україна.

Сучасна Україна – незалежна держава. Вона розташована у центрі Східної Європи. Межує з Білоруссю, Росією, Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією. Молдовою. Це єдина країна Європи, яка має стільки близьких сусідів. Україна займає таку частку землі, що аби перетнути Україну пішки із заходу на схід то треба йти майже 44 дні, долаючи щодня 30 км. (- Порахувати протяжність України із зх. на сх. Майже 44, тому відмінусуйте 4 = 1326км).

Кожна держава має свої символи. За якими її відрізняють. Державні символи України це – Прапор, Герб, Гімн.

  1. Виступи учнів (на попередньому уроці способом жеребкування, діти отримали назву одного із символів України, відповідно до цього займалися пошуковою діяльністю)

А зараз білий капелюшок переходить до вас. Я хочу почути інформацію яку вам вдалось підготувати.

  1. Слово вчителя.

Щойно ми пригадали державні символи. Але кожен народ має ще і народні символи – це те, що найбільше любить і шанує народ.

  1. Вправа «Мозковий штурм».

А що таке народ?

(Займенник 1ос. одн., займ. 1ос. мн. – Я – МИ – НАРОД )

  1. Слово вчителя.

Називаючи народний символ, можна дізнатися, про яку країну йде мова. Українці також мають свої традиції, які споконвіку шанують і бережуть.

І знову білий капелюшок переходить до вас. Поділіться інформацією яку ви готували.

  1. Фізкультхвилинка (під музику)

  2. Слово вчителя.

  • Діти, нам варто ще згадати і про людей, які є символами України. (Т. Г. Шевченко, Леся Українка…)

  • Молодці, а зараз попрацюємо в групах. Кожна група має завдання відповідно до кольору капелюшка. І перш ніж приступити до завдання, давайте пригадаємо правила роботи в групі. (Зачитують).

  • Діставайте завдання з капелюшка і працюємо.

Чорний капелюшок: що загрожує тим, хто не шанує державних та народних символів?

Жовтий к. : чому потрібно пам’ятати символи своєї країни?

Червоний к.: продовжити речення. Батьківщина – це…

Зелений к.: що зробили б ви, якби були президентом України?

  1. Виступи доповідачів груп.

  2. Висновки синій капелюшок.

ІV. Підсумок уроку.

  1. Відповіді на питання.

  • Про що йшла мова на уроці?

  • Що найбільше запам’яталось?

  • Що зацікавило?

На початку уроку ви писали очікування на сердечках. Погляньте на них, усі у кого очікування справдились прикріпіть сердечка навколо карти України.

  1. Слово вчителя.

Розмову про Україну та про її символи можна вести без кінця-краю, бо така багата і щедра наша земля, така славна її історія. Хочу щоб кожен з вас запам’ятав те, про що ми сьогодні говорили. Любімо свою землю, вивчаймо. Знаймо і поважаймо її символи.

А зараз, виберіть капелюшок, який найкраще покаже настрій який ви отримали від уроку.

Молодці. Урок закінчений.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.