Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Конспект традиційного музичного заняття для дітей молодшого дошкільного віку з використанням елементів концепції «Елементарного музикування» К.Орфа «Півник на гостинах у малят»

Музика

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

07.10.2021

77

20

0

Опис документу:

Основним призначенням занять за системою Карла Орфа є залучення всіх дітей до музики незалежно від їх здібностей, розкутості індивідуально-творчих сил, розвиток природної музичності.Виховує відчуття ритму, слуху, тактильних відчуттів. Розвиває музичність дітей, сприймати музику та емоційний світ.

Перегляд
матеріалу
Отримати код















Конспект традиційного музичного заняття для дітей молодшого дошкільного віку з використанням елементів концепції «Елементарного музикування» К.Орфа

«Півник на гостинах у малят»

































«Півник на гостинах у малят»

Мета: Виховувати відчуття ритму, слуху, тактильних відчуттів. Розвивати музичність дітей, їх емоційного світу, сприймати музику.

Обладнання: сонечко, хмарка, музичні інструменти (дерев`яні палички, дзвіночки).

Хід заняття.

Діти під музику маршу заходять до залу.

Музичний керівник: Рано-ранесенько сонечко встало,

Доброго ранку усім побажало.

І я вас діти щиро вітаю,

Чудового настрою всім вам бажаю.

Діти вітаються.

Муз. керівник: А наші пальчики також вміють вітатися.

Проводиться пальчикова гімнастика «Добрий день».

(елемент методики «Елементарне музикування» К.Орфа)

-Добрий день!Добрий день!

-Пальчики сказали.

-Ми сьогодні всіх дітей

- Зранкупривітали!

(З'єднати обидві долоньки так,щоб вони торкалися тільки кінчиками пальців. На кожний склад пальчики ритмічно “кланяються” один одному.)

Заходить вихователь переодягнений в костюм півника.

Муз.керівник: Хто це ходить по подвір'ю,

Розпушив своє він пір'я?

Походив він по піску,

Закричав:”Ку-ку-рі-ку!”

Хто це діти відгадайте,

Швидше всі відповідайте.(Відповідь дітей)

Так, це півничок дзьобатий,

Голосистий та завзятий.

Ставайте за ним, будемо ходити, як півнички.

Діти виконують вправу”Ходимо-бігаємо”( укр.нар.мелодія).

Муз.кер:Подивіться, дітки сонечко наше заховалось за хмарки.

Півник:Чую, музика лунає, може вона нам допоможе прогнати хмарки і повернути сонечко.

Муз.кер: Сонечко ласкаве світить у горі,

Дуже радо стане нашій дітворі.

Діти слухають муз. твір “Сонечко” (В. Барвинський)

Запитання по змістутвору.

Муз.кер: Сонечко заховалось за хмаринками і не почуло нашу музику.

Для того, щоб сонечко наше повернути, півник приніс нам дзвіночки. І зараз ми пограємо разом з ним в гру.

Виконують музично-дидактичну гру “Тихі та голосні дзвіночки”

(елемент методики «Елементарне музикування» К.Орфа)

Муз.кер: Півник наш так гарно разом з вами грав на дзвіночках, що сонечко показало нам свої промінчики.

Тепер наш півник захотів їсти, а їсть він пшеничку.

Виконують поспівку ”Півник дзьобає пшоно”

Півник дзьобає пшоно,

Ой,яке смачнее воно.

(поспівка з показом рухів та по півтонам)

Муз.кер:Півник наш підкрипився, сил набрався, а тепер він хоче заспівати,

сонечко наше покликати. Давайте ми разом покличемо сонечко.

Виконують закличку ”Вийди, вийди сонечко”

(працюємо над розвитком виконавських здібностей)

З'являється сонечко (виготовлене на паличці)

Муз.кер:Подивіться, як сподобалась наша пісенька, ми гарно виконували рухи і співали разом, що вийшло до нас сонечко. Подивіться, як наш півник зрадів, і хоче разом з нами пограти у ритмічну гру.

Виконують музично-ритмічну гру «Пустотлива полька» А. Філліпенко

(елемент методики «Елементарне музикування» К.Орфа)

Муз.кер: Молодці, дуже ви були уважними.

А тепер вже саме час в гру пограти.

Гра називається “Півник та курчата”( укр.нар.мелодія)

Давайте ми пригадаємо правила гри: Півник ходить по подвір'ю і шукає зернятка, в цей час курчата сидять в сідалі, коли півник знаходить зернятка -вони стають і на носочках підбігають до півника і клюють зернятка. Пригадали? Тепер можемо грати.

Грають в гру 2 рази, потім півник підходить до сідала і знаходить яєчка.

Півник: Ку-ку-рі-ку, вже курочки мої гарно поїли і до чудового свята нам яєчко знесли.

(Бере яєчка і показує діткам)

Муз.кер:Діти, півник каже про свято, а яке у нас свято наближається? Коли фарбують яєчка? Коли вся родина збирається разом і святкують?

Так це - ВЕЛИКДЕНЬ.

Муз.кер: А зараз ми з вами заспіваємо пісню про Великдень!

Пісня «Писачок»

1.Ой, візьму я писачок,

Розпишу яйцю бочок.

Ось така, ось така |

Вийшла в мене писанка! | (2)


2.Наша курочка з села

Ще яєчок принесла,

Напишу писанок |

Повен-повен козубок! | (2)


3.Намалюю гребінці, ружі,

Хвильки, баранці,

І зірки, і дубки, |

І пшеничні колоски! | (2)


4.Понад гори зацвіте

Квітка - сонце золоте.

А на сині небес забринить: |

Христос Воскрес! | (2)



Півник: Гарно ми сьогодні час провели, радий,що до вас у гості я завітав.

Муз.кер: Ми також дуже раді!І гарно попрацювали. А що ми робили сьогодні?

Відповіді дітей.

Муз.кер: Півник вас до групи проведе.

Всі за ним скоріш ставайте,

І високо ніжки піднімайте.

Всі крокуйте дуже вправно,

До побачення,бувайте!

Діти прощаються і виходять з залу під марш.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.