Конспект ранкової зустрічі «Ввічливість» .

Опис документу:
Мета даної розробки розкрити поняття "ввічливість", збагатити словниковий запас учнів словами ввічливості, формувати уявлення дітей про моральні якості людини, про добрі та погані вчинки; характеризувати та оцінювати вчинки людей,виховувати доброзичливе та шанобливе ставлення до людей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч «Ввічливість» .

Мета: Продовжувати формувати уявлення дітей про моральні якості людини, про добрі та погані вчинки; характеризувати та оцінювати вчинки.

Хід зустрічі.

І. Привітання.

Другу руку простягни,

Посмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

Сьогодні до нас завітало Сонечко. Але воно розгубило всі свої промінчики і просить вас допомогти їх повернути. А для цього потрібно пригадати з власного досвіду чарівні слова які ви вживаєте, а допоможе нам чарівний мікрофон. До кого в руки він потрапить той буде відповідати.

Гра «Чарівний мікрофон»

  • При зустрічі, що кажемо? (Добрий день, привіт…)

  • Якщо ти образив когось ненароком, що кажеш? (Вибач..)

  • Коли ми прощаємось, що кажемо? (До побачення, до зустрічі… )

- Якщо пригощають цукеркою, що ти кажеш? (Дякую…)

  • Як лягаємо спати, що бажаємо один одному? (На добраніч…)

  • Якщо ти хочеш погратися чужою іграшкою, як потрібно попросити? ( дай будь ласка.

ІІ. Щоденні новини.

ІІІ. Обмін інформацією.

1.Ознайомлення з темою дня.

- Діти сьогодні до нас прийшов лист від Мудрої тітоньки Сови. У листі вона просить пояснити чому людей називають ввічливими і як себе поводять ввічливі люди. Допоможемо їй розібратися?

2. Слухання оповідання М. Стеценка «Першокласниця» До школи поспішали дві дівчинки, Надійка і Катруся. Обидві першокласниці.
Тільки-но дівчатка вибігли на східці, як їм назустріч — дідусь. Він стукав поперед себе довгим сучкуватим ціпком, невпевнено ступав ногами.
«Сліпий, мабуть»,— подумала Надійка.
— Давай допоможемо йому,— сказала вона подружці.
— Та ти що! Ми ж запізнимось на урок. Від учительки перепаде,— відповіла Катруся і побігла.
Надійка постояла трохи нерішучо, потім підійшла до старого.
— Дідусю! Давайте я переведу вас до тротуару.
— От спасибі тобі, дочко,— сказав сліпий.
Зійшовши на тротуар, дідусь зупинився.
— Дякую, дівчинко. Рости здорова й щаслива,— сказав він і пішов далі: тук-тук-тук — мацав він ціпком дорогу.
Надійка чимдуж побігла до школи.
В цей часу першому «А» класі вчителька робила перекличку.
— А де ж Надійка?— запитала вона, подивившись на Катрусю. Дівчинка встала, знизала плечима.
— Вона переводить через дорогу якогось діда...
Катруся хотіла ще щось додати, але в цю хвилину відчинились двері і до класу увійшла захекана Надійка. Вона тихо привіталась, винувато заклякла біля порога.
— Вибачте, Марія Іванівно. Я запізнилась тому, що...
— Знаю. Іди на своє місце. Ти правильно зробила,— лагідно мовила вчителька.

4. Гра «Ввічливо - неввічливо»

Ведучий стає в середині кола, кидає комусь м’яч і запитує: «Поступитися в тролейбусі місцем?»(«Допомогти бабусі перейти через дорогу», «Кривдити інших» і т. д.). Якщо це ввічливо, то дитина ловить м’яч і говорить «Ввічливо», якщо ні, то м’яч не треба ловити і сказати «Неввічливо».

ІV. Робота в групах. (Діти об’єднуються в групи за назвою весняних місяців)

1.Обговорення ситуацій

1. Коли трамвай поїхав, його раптом хитнуло, Оленка ненароком штовхнула жінку, яка стояла попереду. Дівчинка зразу ж промовила «чарівне слово» і невдоволення на обличчі жінки змінилося посмішкою.

- Яке «чарівне слово» промовила дівчинка?

2. Мама дала Дмитрикові цукерки, щоб він почастував своїх товаришів. Коли Дмитрик вийшов у двір, то побачив, що серед друзів і його кривдник - Сергійко, який часто його ображав. Дмитрик замислився, як йому вчинити – пригощати його цукеркою чи ні.

-Як би ви вчинили на місці Дмитрика?

3.Дівчинка гралася м'ячем, раптом він закотився в калюжу. Як не намагалася дівчинка, а дістати його не могла. У цей час поряд із нею опинився ти. Побачив, що сталося, взяв палицю, викотив нею м'яча з калюжі та подав його дівчинці...

- Що повинна сказати дівчинка?

-Ввічливість – це уміння поводити себе так, щоб іншим було приємно з тобою.

-Яку людину називають ввічливою?

2. Гра «Доріжка добрих справ»

- Діти, добрі вчинки завжди повинні перемагати погані.

Нам потрібно викласти доріжку добрих справ біля сонечка. А всі погані справи які трапляються з нами заховати за хмаринку.

3. Гра «Хороші та погані риси»

Коли вчитель називає хороші риси, а діти плескають в долоні, а коли погані – тупають ніжками.

ІV. Підсумок.

Тітонька Сова дякує нам і каже:

Якщо хочеш друже

Щоб тебе любили

Чемним і привітним

Добрим, чесним будь!

Не роби другому

Що тобі не личить

Правило це мудре не забудь.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.