і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Конспект ранкової зустрічі " Світ тварин "

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкові зустрічі

Криворізкька гімназія № 91

Вчитель Бєлан О.А.

Тема. Світ тварин

Мета. Розширити знання дітей про диких та свійських тварин, розвивати почуття команди та відчуття єдності, створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі

Привітання

Ми заходимо в школу раненько,

Лиш встає світанкова зоря.

І беремось до книжки хутенько,

Щоб відкрити річки і моря,

Зрозуміти природу й людину,

Пізнавати наш світ спішимо.

Крок за кроком вчимося невпинно.

Ми до знань, ми до знань летимо

(Діти та вчитель стають в коло, беруться за руки та поважно вітається з іншими дітьми)

Доброго ранку, доброго дня !

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки !

Працюють голівки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаю вам здоров’я та добра!

Доброго ранку, Микитко. Уяви себе лисичкою, як би вона привіталася?

Доброго ранку, Настусю. Уяви себе вовком, як би він вітався?

Доброго ранку, Богданчику. Уяви себе зайчиком, як би він вітався?

Обмін інформацією

Яке сьогодні число? А місяць? Який місяць весни? Як перший місяць весни називався? Як називається третій місяць весни?

Вам подобається весна?

Пригадайте. Які зміни в житті тварин принесла весна?

Послухайте цікаві факти про тварин.

«Крісло автора»

Підготовлені учні розповідають цікаві факти про тварин

- Розкажіть про своїх улюбленців.

3.Групове заняття

Гра «Поміркуймо»

Діти розподіляють тварин на диких і свійських і доводять свою думку, чому вони так вважаєте.

Інсценізація вірша «Король Лісовик»

Ой ховайтесь хто куди,

Щоб не трапилось біди!

Бо сьогодні Лісовик

Розсердився геть на всіх!

як затупає ногами!

Замахає кулаками!

Зуби стиснув, брови звів!

Хто його так розлютив?

З чого стався весь той гнів?

Може, він щось люте з’їв?

А нічого і не сталось.

Просто мухи покусали!

«Мозковий штурм»

– Розв’яжіть проблемну ситуацію:

Ти їси морозиво. До тебе прилітає оса та сідає на солодощі. Твої дії?

На тебе гавкає собака і не дає пройти. Які твої дії?

Ти побачив на вулиці маленьке кошеня. Які твої дії?

Гра «Впізнай за описом».

Одна дитина бере картку із зображенням тварин і, не показуючи малюнка іншим, розказує про її зовнішній вигляд, поведінку, смаки у їжі, місце проживання. Діти повинні за описом дізнатися, про яку тварину йде мова. Дитина, котра розказувала, демонструє малюнок із зображенням тварини.

Гра «Слухаємо тишу».

Діти йдуть під музику один за одним. Коли музика стихає, всі зупиняються, заплющують очі і слухають тишу. В тиші ледь чутно лунає команда ведучого на виконання спокійних рухів (сісти на підлогу, лягти на спину, підняти догори праву руку тощо). Рухи треба виконувати так, щоб не сполохнути тишу.

Щоденні новини Заповнення календаря, представлення навчальних завдань дня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Запропоновані завдання спрямовані на згуртування дитячого колективу, розвитку навичок спілкування та логічного мислення молодших школярів.
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    548
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    23
  • Номер матеріала
    RL375911
  • Вподобань
    1
Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь