! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Конспект ранкової зустрічі на тему "Знайомство"

Опис документу:
Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

РАНКОВА ЗУСТРІЧ. ЗНАЙОМСТВО.

І. Вітання

Вчитель рекомендує учням сформувати коло для проведення ранкової зустрічі. Формування кола за місяцем народження (датою народження, по алфавіту та ін.)

1.) Вітання-знайомство «Імена та прикметники»

Мета: запам’ятати імена учасників

1. Учасники стають у коло.

2.Перший учасник називає своє ім’я та прикметник на ту ж букву. Наприклад, великий Володимир або прекрасна Поліна.

3.Кожен наступний учасник спочатку повторює імена і прикметники попередніх учасників, а потім називає своє ім’я та прикметник.

4. Якщо група велика, можна обмежити повторення до останніх 4–5 учасників.

ІІ. Групове заняття

  1. Робота у колі з м’ячем

Ведучий кидає м’яч і називає колір. Якщо це: синій – то учень називає ім’я сусіда справа; жовтий – ім’я однокласника, що стоїть зліва; будь-який інший колір – учень називає своє ім’я і передає м’яч далі.

  1. Визначення спільних рис учасників. Вправа « Готуємо піцу»

(Вчитель називає кожному з дітей по одному інгредієнту, що необхідний для приготування піци, наприклад: тісто, соус, начинка, зелень. Учні об’єднуються у групи за спільними інгредієнтами.)

Кожній із груп пропонується визначити 2-3 СПІЛЬНІ риси своїх учасників( Наприклад: усі у нашій групі люблять морозиво, грати на природі, проводити час із друзями, тощо). Після обговорення один учасник (спікер) представляє свою групу.

ІІІ. Обмін інформацією

  1. Вправа «Представлення інших»

Учасники утворюють пари. Після цього кожен учасник опитує свого партнера упродовж певного часу, намагаючись зібрати якнайбільше інформації про нього. Після закінчення часу відбувається зміна ролей у парах. Через 5 - 10 хвилин учасники повертаються в коло, і кожен представляє свого партнера, розповідаючи про те, що йому вдалося про нього дізнатися.

ІV. Щоденні новини

Доброго ранку, юні художники! Сьогодні:

День: вівторок

Число: 2

Місяць: вересень

Пора року: осінь

Рік: 2019

Тема тижня: «Я школяр»

Тема дня: «Наше літо» (конкурс малюнків «Як я провів літо»)

Дитина дня: Марійка( іменинниця)

Марійка сьогодні у кріслі автора розповість класу як її привітали вдома. Та що вона очікує від сьогоднішнього дня.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись