Конспект ранкової зустрічі на тему "Дружба"

Опис документу:
Мета даної розробки створити у класі середовища, де цінують дружбу; допомогти дітям зрозуміти що таке справжня дружба та хто такий друг; сприяти формуванню доброзичливості, толерантності, усвідомленню у дітей цінності дружби, вмінню знаходити спільну мову з товаришами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч

Тема: Дружба.

Мета: створити у класі середовища, де цінують дружбу; допомогти дітям зрозуміти що таке справжня дружба та хто такий друг; сприяти формуванню доброзичливості, толерантності, усвідомленню у дітей цінності дружби, вмінню знаходити спільну мову з товаришами.

Хід зустрічі.

І. Привітання.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день

- У вас хороший настрій?Якщо хороший настрій, то усміхніться один одному. А у кого поганий настрій? Подивіться може «поганий настрій» сидить поряд з вами? Я думаю, що

«поганого настрою» серед нас нема. Ми, діти, з ним не дружимо, а дружимо з хорошим настроєм, дружимо з усмішкою.

Гра «Пальчики»

- Уявіть собі,що ваш кулачок- це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитесь.

- У мене гарний настрій.

- Я маю багато друзів.

- Я умію радіти життю.

- Мені подобається грати в різні ігри зі своїми друзями.

- Я обов’язково буду щасливим!

-У кого розкрилася квітка-долонька, прошепотіть їй тепле ласкаве слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.

ІІІ. Щоденні новини.

1.   Визначення дня тижня:

-А чи знаєте ви, який сьогодні день тижня?

- Скільки в назві голосних,приголосних? Скільки складів? А який з

них наголошений ?

2. Визначення числа

- Відгадайте віршовані загадки, розташуйте числа у порядку зростання і дізнаєтесь, яке сьогодні число.

Сушить білочка опеньки

Три великі, п’ять маленьких.

Порахуйте всі опеньки –

І великі, і маленькі.(3+5=8)

П’ять яблунь у саду ростуть

Чотири з них уже цвітуть,

А скільки ще не розцвіли?

Ну, як би ви відповіли?(5-4=1)

- Яку цифру запишемо першою? Другою?

_ Яке число одержали?

3. Назва місяця.

-    Яка зараз пора року? (Весна)

- З чим у вас асоціюється слово весна?

- Які весняні місяці ви знаєте? Березень, квітень, травень)

- А який зараз місяць?(Травень)

- Чому місяць травень має таку назву?

4. Дитина дня:

- Сьогодні незвичайний день. Сьогодні День Ангела у Іри

Привітаємо Іру з Днем Ангела.

5.Цікава інформація .

Це жіноче ім’я популярне у всьому світі. В українців воно завше пов’язане із травневим розмаєм, адже святкування випадає на 18 травня, коли цвітуть кущі бузку, калини, жасмину, тюльпани і нарциси. Недарма ж значення цього імені – «мир» і «спокій».

Ірина, Ярина (від імені богині мирного життя у давньогрецькій міфології Ейрени,

а також — «мир, морська тиша, спокій») — жіноче ім'я грецького походження.

6.Народні прикмети

У день Ірини розсадниці в селах починали садити капусту, огірки.Однак існувало повір'я, згідно з яким, під час цього процесу не можна їсти хліб – в іншому випадку кури видзьобають всю наявну розсаду. Також 18 травня спостерігали за першим поливом і дивилися: якщо земля ввібрала багато води, то літо буде засушливим. Якщо ж вода залишилася на поверхні грунту, то буде досить мокра погода в літні місяці.

 ІІІ. Обмін інформацією.

1.Ознайомлення з темою дня.

Діти, відгадайте загадку

Радість ділить він зі мною,

За мене він завжди горою.

Коли біда прийде зненацька,

Завжди підтримає вірний …(друг)

  • Сьогодні ми поговоримо з вами про дружбу та справжніх друзів.

  • Розкажіть, з ким ви дружите?

  • З ким із друзів ви любите гратися? Чому?

  • Що ви можете сказати про свого друга? Який він?

  • Що означає дружити?

  • Дружба справді допомагає в житті, але іноді буває так, що друзі сваряться. Дуже боляче, коли через певні непорозуміння чи неправильний вчинок ти сваришся з другом. Та боляче не лише тобі, а й твоєму другові.

  • Діти, скажіть, будь ласка, як помиритися з другом?(Підійти до друга. Щиро усміхнися і простягни руку. Якщо неправий, вибачся. Запропонуй помиритися промовивши мирилку.)

Дай скоріш мізинчик свій,

Зачепи його за мій.

Мізин-мізин-мізинець —

Помирив нас, молодець.

  1. Поетична хвилинка.

Щоб могли ми гарно жити,

Треба вчитися... (дружити).

А не кидатись словами,

Щоб не стати ... (ворогами).

І запам’ятай собі —

З другом легше у... (журбі).

Друг нас виручити може,

У біді він ... (допоможе).

А як пісня, жарт чи сміх —

Радість ділиться на... (всіх).

Друг нас може захистити

Може з класом ... (помирити).

Друг не стане кепкувати

І на людях нас... (повчати).

А як сварять всі навкруг —

Йде на захист справжній... (друг).

І ніколи не забудь!

Й ти для друга — вірним... (будь)!

Й ще одне запам’ятай:

Друзів ти... (не забувай)!

Знай, моя дитино мила,

Дружба — це велика... (сила)!

ІV. Робота в групах.

1.Складання прислів’їв про дружбу

1-ша група

  • Річ краще нова, …. а дружба – стара

  • Не той друг, хто медом маже, …. а той, хто правду каже

  • Приятелів тьма, … а вірного друга нема

  • З дурнем дружити … – свій розум тратити

2-га група

  • Не варто з другом сваритися, … бо доведеться миритися

  • В лиху годину пізнаєм …. вірну людину

  • Дружба та братство … – найбільше багатство

  • Скажи мені, хто твій друг, … і я скажу тобі, хто ти

V. Підсумок.

Вправа «Букет»

- Діти, візьміть у руки квіточку. Кожну квітку легко переламати і викинути, а якщо я зберу і спробую переламати всі разом, то мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якою ви будете разом, у гурті, то ніякі вороги вас не здолають, усі негаразди легко подолаєте. Ми з вами зберемо ці квіти у букет, і це буде букет нашої єдності.

- Послухайте пісеньку та назвіть ім'я головного героя мультфільму.

- Які слова промовляв кіт Леопольд? Нехай вони стануть, гаслом сьогоднішнього дня.
- Дякую вам за нашу зустріч!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.