Конспект "Порівняння предметів за кольором, розміром, формою." математика 1 клас

Опис документу:
Конспект"Порівняння предметів за кольором, розміром, формою". Мета: вчити порівнювати предмети за довжиною; розвивати вміння знаходити однакові ознаки предметів. Диференціювати сприйняття предметів за кольором, розміром та формою. Розвивати рівновагу та координацію рухів. Закріплювати кількісну лічбу. Виховувати уважність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Порівняння предметів за кольором, розміром, формою.

Мета: вчити порівнювати предмети за довжиною; розвивати вміння знаходити однакові ознаки предметів. Диференціювати сприйняття предметів за кольором, розміром та формою. Розвивати рівновагу та координацію рухів. Закріплювати кількісну лічбу. Виховувати уважність.

Обладнання: Різнокольорові смужки різної довжини, архівні палички короткі та довгі, герої казки теремок на магнітах, кулі різного кольору, стежки різного вигляду та кольору, деталі будівельного конструктора.

Хід заняття

Організаційна частина.

1. Вправа вітання.

Привітатися з усіма «Добрий день!».

Один до одного поверніться

І лагідно посміхніться.

2. Гра «Відгадай казку».

Вгадування казки «Теремок» за зображенням картинки хатки у лісі.

Основна частина.

  • Ознайомити дітей з підручником та коротко розказати про мету вивчення математики.

  • пояснення про школу, учнів та що таке математика.

Підготовка до сприймання нового матеріалу. Розгляд малюнка.

  • що ми бачимо на малюнку?

  • назвіть кольори, зображені на малюнку

  • скільки їх один чи багато?

Формуюча частина.

  • ознайомлення з новими знаннями, вміннями та навичками;

  • пояснення про предмет та фігуру;

  • знайомство з зошитом;

  • знайомство з письмовим приладдям;

  • ознайомлення із сіткою зошита;

  • пояснення поняття «багато» - «мало»;

  • пояснення поняття «великий» - «малий»;

  • розгляд зображень з називанням їх.

Пояснення вчителя. Порівняти предмети означає, що треба знайти якомога більше подібних та відмінних ознак. Предмети ми можемо порівнювати за формою, розміром, кольором, смаком, призначенням, матеріалом, з яких його виготовлено, кількістю.

Наприклад, порівняння за:

  • формою (квадрат чи коло);

  • розміром (одне яблуко більше від іншого);

  • за кольором (набір кольорових олівців);

  • смаком (лимон – кислий, яблуко – солодке);

  • призначенням (одяг);

  • матеріалом виготовлення (стілець та стіл виготовлені з дерева);

  • кількістю (на зображені три шапки).

Також предмети можна порівнювати за:

  • розміром (товстий - тонкий);

  • довжиною (довгий - короткий);

  • висотою (високий - низький);

  • шириною (широкий - вузький);

  • об’ємом (більший – менший).

Гра «Склади стежку». Складання стежки для жабки.

Складання стежок з поданих смужок за інструкцією: спочатку довгі (червоного кольору), потім коротші (жовтого кольору), а вкінці найменші (синього кольору).

Гра «Кольорові кульки». Допоможи зайчику розкласти кульки за кольорами. Розставити кулі різного кольору по стежках відповідно до кольору та причепити їх. Порахувати скільки кульок кожного кольору (сині, жовті, червоні, зелені).

Фізкультхвилинка.

Витягни сірники. В кого короткі, стають в перший ряд, в кого довгі – в другий. Допомогти лисичці розвеселити звіряток. Танцювальні вправи під музику. Повтори те, що на картинці.

Гра «Сходинки».

Допоможи вовчику змайструвати сходи до хатинки, використовуй для цього деталі конструктора.

Гра «Сортувальники».

Допоможи ведмедику полагодити теремок, добрати задані деталі конструктора, порахувати їх, порівняти кількість.

  • збери та порахуй червоні детальки конструктора

  • збери та порахуй жовті детальки конструктора

  • збери та порахуй зелені детальки конструктора

Заключна частина.

  • звірятам якої казки ми допомагали?

  • що вам сподобалось найбільше?

  • що ми сьогодні навчилися робити?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»