Конспект «Подорожуємо по Україні»

Опис документу:
Сюжетно-рольова гра «Подорожуємо по Україні» Професії працівників повітряного транспорту (інтегрована діяльність) група 6-го року життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сюжетно-рольова гра

«Подорожуємо по Україні»

Професії працівників повітряного транспорту (інтегрована діяльність)

група 6-го року життя.

м.Кривий Ріг

Мета: закріпити теми «Аеропорт» (аеровокзал, аеродром, ангар, злітна смуга); уточнити знання дітей про професії працівників повітряного транспорту (пілот, штурман, стюардеса); формувати поняття про особливості їх праці; закріплювати знання про повітряний транспорт: літак (пасажирський, вантажний, військовий, спортивний, сільськогосподарський), гелікоптер; розвивати уявлення, увагу, спостережливість, логічне мислення; зв’язне мовлення; виховувати інтерес до світу професій; відтворювати у різних ситуаціях основні дії пілота – оглядає літак перед польотом, вмикає двигун, здійснює політ, посадку, дбає про безпеку та зручність пасажирів під час польоту. Розвивати вміння добирати іграшки та атрибути для сюжетно-рольової гри, відповідно до визначеної ролі. Розвивати вміння обговорювати маршрут, мету поїздки, можливі пригоди; створювати несподівані ситуації, урізноманітнюючи гру. Спонукати проявляти винахідливість, кмітливість,турбуватися одне про одного, висловлювати вдячність пілотам.

Обладнання: лялька Карлсон, повітряна кулька, конверт з листом, аркуш ватману, логічні схеми за професіями(пілот, штурман, стюардеса); набір карток «Хмаринки»; малюнки різного виду повітряного транспорту; індивідуальні картки зі словами; 2 розноси з посудом; 2 літаки (червоний та синій); різнокольорові косинки; посвідчення.

Хід

Вихователь. Діти, сьогодні пропоную разом пограти у цікаву гру. Згодні? Ігровий момент. Чути стукіт у двері до групи заходить Карлсон.

К. Добрий день, малята! Я найкращий чоловік у світі! Як ви вважаєте, чому? Усе це правильно. Але головне мені не потрібен транспорт, щоб пересуватись куди-небудь. Скажіть будь-ласка, на якому транспорті ви любите подорожувати і куди? А мені не потрібен ні який транспорт – я, як справжній літак, за мить потраплю туди, де мене чекають пригоди й задоволення. Як ви гадаєте, чому я вмію літати? Але він теж інколи ламається, і тоді я вирушаю подорожувати на повітряній кульці. Сьогодні я презентую вам таку чарівну повітряну кульку. Мій час закінчився. Я відправляюсь до інших діток у гості. Щоб ви хотіли їм переказати через мене. Добре передам. До побачення.

В.Дякуємо тобі, Карлсоне, за чарівний подарунок! Я знаю, що з ним робити… Тримайтеся за мене, ми вирушаємо у подорож. Нічого не виходить! Як вигадаєте, чому? Так,нас дуже багато, а кулька мала. Потрібно її надути!

Рухлива гра «Пухир».

В. Яка велика кулька, ми летимо! Ви відчуваєте наш політ?( Діти переміщуються до «квіткової галявини». ) Увага! Потребуємо посадки! Сідаємо! Ось подивіться що ми знайшли? Вам цікаво, що у конверті? Це авіа лист від справжнього Героя-Пілота. Він запрошує нас на екскурсію до аеропорту. Що, вирушимо у цю цікаву подорож? Для цього перевіримо які ви маєте знання про професії працівників повітряного транспорту.

Завдання 1. Бліц – турнір: « Пригадаємо що ми знаємо про аеропорт»:

Що таке аеропорт?

Що таке аеровокзал?

Як називають людей, які збираються подорожувати літаком?

Де пасажири можуть придбати квитки на літак?

Чи можна проносити з собою в літак велику валізу?

Як великі валізи потрапляють до літака?

Як пасажири потрапляють до літака?

Як називаються маленькі круглі вікна?

Без чого літак не може літати?

В. Коли я була маленькою, я мріяла що виросту і стану льотчиком. Та згодом довідалася, ще про інші цікаві професії на повітряному транспорті. Для того щоб працювати, треба мати спеціальне посвідчення. Коли я виросла, стала вихователем. А хто з вас бажає отримати спеціальність льотчика?

В. Тоді вам необхідно скласти іспити « Школа юного пілота». Готові до запитань? (розгляд ілюстрації пілота)

Хто це? Де працює? Що робить? У що одягнений? Навіщо нам потрібна ця професія?

Завдання 2. Вправа на розвиток уявлення «Хмаринки». Розгляньте фотографії хмаринок. Кожна хмаринка щось нагадує. Ви зараз пофантазуєте.(Показую дітям 10-12 карток зі схематичними силуетами)

Завдання 3. Класифікація літаків. Робота зі схемами «Який літак?»

Літак що перевозить пасажирів – пасажирський. Перший звук у слові? (П) Який це звук? (приголосний) У першому віконці пишемо літеру (П)

Так само аналізувати вантажний, спортивний, сільськогосподарський, військовий. Останній вид повітряної техніки, що може бути пасажирською, вантажною, господарською, воєнною, - гелікоптер. Перший звук у слові? Яким є цей звук?Перші літери вписати у віконця.

Завдання 4. Ігрова вправа « Політ літаків»

В. напередодні ми виготовили літаки. Знайдіть свої літаки. Хлопчики-пілоти на стартову смугу. Побачимо чий літак полетить найдалі. Зараз черга дівчаток. Визначити переможця.

Завдання 5. «Що ви знаєте про професію штурмана»

Розгляд ілюстрацій із зображенням штурмана.Де працює штурман?Що він робить? (планує маршрут польоту.) У що одягнений штурман? Навіщо нам потрібна ця професія?( щоб пілоти не блукали і знали куди їм летіти)

Завдання 6. Вправа на увагу «Знайди та обведи літеру»

В.Кожен штурман повинен бути уважним, бо він працює з картою та складає маршрут польоту. Зараз перевіримо, чи гідні ви стати штурманами? За 2 хвилини ви повинні знайти та обвести всі літери А серед набору слів на льотну тематику( літак, пілот, аеропорт, каса, штурман, стюардеса, парашут, гелікоптер, крило, штурвал,турбіна), а потім їх полічити і викласти відповідну цифру, за допомогою дорослого.

Завдання 7. «Добрий штурман»

Команди двох літаків стоять на старті. На дошках розташовані карти -завдання. На карті нанесені точки – це місця, де літак зробить посадку. Щоб визначити маршрут польоту літака треба поступово з*єднати точки. Перемагає команда яка швидше виконає завдання.

Завдання 8. «Що знаєте про професію бортпровідник або стюардеса?»

Розгляд ілюстрацій стюардеси. Де працює стюардеса? Що вона робить? У що одягнена? Навіщо нам потрібна ця професія?

Завдання 9. «Спритні стюардеси»

В. Діти оберіть собі фішки. Об*єднайтеся у дві команди за теплотою кольору. Які кольори вважаються теплими? (Жовтий, помаранчевий, червоний) Які кольори вважаються холодними? (Синій, блакитний, фіолетовий) Необхідно «змійкою» пронести тацю з чашкою та книжкою, передати наступному гравцеві.

В. Заняття у «Школі юних пілотів» добігло кінця. Сьогодні ви були уважними, розумними та кмітливими. Виконали всі завдання. Гідно впоралися з іспитом. Кожен із вас отримує свідоцтво, що підтверджує, що наші хлопці стали справжніми пілотами, штурманами, а дівчатка – стюардесами. Нагороджую кожну дитину.

В. А зараз коли ви отримали посвідчення працівників повітряного транспорту, можна відправлятися в подорож.

Вирішуємо: Куди будемо летіти? Хто ким буде працювати? Прокладаємо маршрут. Готуємо літак до польоту. Відправляємось в політ.

Літак

пілот

аеропорт

каса

штурман стюардеса парашут гелікоптер

крило

турбіна

штурвал ілюмінатор механік

Вінниця

Дніпропетровськ

Донецьк

Житомир

Запоріжжя

Івано-Франківськ

Київ

Кіровоград

Луганськ

Львів

Миколаїв

Одеса

Полтава

Рівне

Суми

Тернопіль

Харків

Херсон

Хмельницький

Черкаси

Чернігів

Чернівці

Автономна республіка Крим

Волинська

Закарпатська

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
9
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!