Конспект підсумкового заняття з математики “Допоможемо Лунтикові ”

Дошкілля

15.01.2020

519

0

10

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)
Опис документу:
Виявити вміння рахувати в кількісному і порядковому рахунку в межах 5; виявити знання про геометричні фігури та форми предметів; виявити вміння орієнтуватися в просторі. Визначити вміння порівнювати предмети за довжиною. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати вміння розуміти і самостійно виконувати завдання вихователя, виховувати добре ставлення до оточуючих.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття “Допоможемо Лунтикові”

РЕДАКТОР YULIIA BEREZHKO ·

 Прочитано: 6 535

Виявити вміння рахувати в кількісному і порядковому рахунку в межах 5; виявити знання про геометричні фігури та форми предметів; виявити вміння орієнтуватися в просторі. Визначити вміння порівнювати предмети за довжиною. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати вміння розуміти і самостійно виконувати завдання вихователя, виховувати добре ставлення до оточуючих.

Автор: Краснова Оксана Володимирівна

Навчальний заклад: Клекотинський ЗДО «Сонечко»

Тема: Конспект заняття з логіко-математичного розвитку “Допоможемо Лунтикові”

Спрямування: середня група

Тема: «Допоможемо Лунтикові».

Програмовий зміст: виявити вміння рахувати в кількісному і порядковому рахунку в межах 5; виявити знання про геометричні фігури та форми предметів; виявити вміння орієнтуватися в просторі. Визначити вміння порівнювати предмети за довжиною. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати вміння розуміти і самостійно виконувати завдання вихователя, виховувати добре ставлення до оточуючих.

Тип: групове заняття(до 15 дітей).

Вид: інтегроване.

Обладнання: фрагменти з мультфільму «Лунтик», макет ракети, іграшка Лунтик; 5 квіток червоного і 5 квіток жовтого кольору, м’яч, д/г «Розклади предмети за формою»; запис «Звуки космосу».

Хід заняття

Сюрпризний момент

(Звучить космічна музика, лунає шум, вихователь пропонує дітям піти подивитися, що ж там сталося. Діти знаходять ракету, заносять її в групу, сідають на стільці. З ракети з’являється Лунтик).

Лунтик: Ой, куди це я приземлився? (Це дитячий садок.)

Лунтик: Але мені потрібно в казковий ліс, до діда Шера і баби Капи.

Діти, допоможіть мені, будь ласка, я заблукав.

Вихователь: Діти, Лунтик потрапив у біду, йому потрібно допомогти. Допоможемо? Але ми не знаємо куди йти. Що ж робити? Хто знає, де живуть дідусь Шер і баба Капа? (Відповіді дітей.)

Подивіться у мене є уривки з мультфільму, будемо слідувати за ними, і допоможемо Лунтикові відправитися додому. Потрібно рухатися у відповідності з планом. (Діти визначають дорогу за планом, потрапляють на галявину.)

Основна частина

Перша зупинка. «Вупсень і Пупсень». (На галявині 4 жовтих і 5 червоних квіток.)

Вихователь: У гусениць сьогодні День народження, їм подарували квіти, а вони ніяк не можуть поділити, давайте допоможемо їм впоратися з цим завданням, тоді вони підкажуть нам дорогу.

  • Скільки тут квітів? Які вони? (Тут багато квітів. Одні – червоного кольору, а інші – жовтого.)

  • Як можна поділити їх між гусеницями? (Вупсеню віддати всі жовті квіти, а Пупсеню всі червоні.)

  • Порівну чи вийшло? (Ні! Тут один, два, три, чотири жовтих квіток, а тут один, два, три, чотири, п’ять червоних квітів, 4 менше, ніж 5, а 5 більше 4, червоних більше, ніж жовтих.)

  • Як зробити, щоб стало порівну? (Прибрати одну червону квітку, вийде порівну по 4, або додати одну жовту, вийде порівну по 5.)

У гусениць сьогодні День народження, ми не будемо забирати, а подаруємо їм ще одну жовту квітку.

(Після виконання завдання, діти визначають дорогу за планом, потрапляють на ставок.)

Друга зупинка. «На ставку»

Вихователь: Давайте з вами наберемо побільше повітря, спустимося під воду і подивимося, що ж відбувається в ставку. А тут П’явка сперечається з Піскарем  Івановичем і тьотьою Мотею. Давайте допоможемо розібратися хто з них правий, а хто ні.

Гра «Це правда чи ні» (формування часових уявлень)

Тепла весна зараз,

Виноград дозрів у нас.

Кінь рогатий на лузі

Влітку стрибає в снігу.

Пізньої осені ведмідь

Любить в річці посидіти.

А взимку серед гілок

«Га-га-га» – співав соловей.

Швидко дайте мені відповідь –

Це правда чи ні?

(Після гри діти визначають дорогу за планом, потрапляють в нору.)

Третя зупинка. «В норі»

Вихователь: Павук Шнюк і Корній Корневич ніяк не можуть побудувати драбинку, давайте допоможемо їм розібрати сходинки по довжині.

(Індивідуальна робота за столами з роздатковим матеріалом – паличками.)

(Після гри діти визначають дорогу за планом, потрапляють на луг.)

Четверта зупинка. «На лузі у жаби Клави» (фізкультхвилинка)

Вихователь: Жаба Клава не пропустить нас далі, поки ми з нею не пограємо в її улюблену гру з м’ячем.

Гра «Скажи навпаки»

Довгий – короткий;

Великий – маленький;

Високий – низький;

Широкий – вузький;

Товстий – худий;

Далеко – близько;

Вгорі – внизу;

Зліва – справа;

Вперед – назад;

Один – багато;

Зовні – всередині;

Легкий – важкий.

(Після гри діти визначають дорогу за планом, потрапляють на квіткову галявину.)

П’ята зупинка. «На квітковій галявині»

Вихователь: Міла, Кузя і Бджола дуже раді бачити Лунтика, вони теж хочуть піти разом з ним до баби Капи і діда Шера, але спочатку вони повинні прибрати за собою іграшки після гри, давайте ми їм допоможемо.

Дидактична гра «Розклади предмети за формою» (Діти беруть картинку з предметом, визначають його форму і відносять до «будиночка» цієї геометричної фігури.)

(Після гри діти визначають дорогу за планом, потрапляють до дерева.)

Шоста зупинка. «В гостях у баби Капи і діда Шера»

Вихователь: Баба Капа дуже рада гостям, вона напекла смачні булочки, потрібно допомогти накрити на стіл, розкласти булочки на тарілочки.

Кузі – 1 булочку

Бджолі – 2 булочки

Мілі – 3 булочки

Лунтику – 4 булочки

Діду Шеру 5 булочок

(Діти повинні покласти на тарілочку стільки булочок, скільки кругів там намальовано.)

Вихователь: Молодці, діти, ви впоралися з усіма завданнями і привели Лунтика додому. За це він хоче подарувати вам розмальовки.

Заключна частина

Вихователь: Для вас баба Капа теж приготувала частування, але спочатку вона хоче послухати, як ви добралися до її будинку.

(Діти згадують, які завдання вони виконували, баба Капа пригощає їх булочками.)

А зараз нам пора повертатися в дитячий садок! (Діти прощаються з героями.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Дошкілля

15.01.2020

519

0

10

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)