Конспект підсумкового уроку інформатики у 3 класі

Опис документу:
Гра-змагання: «Подорож планетою комп’ютерної графіки» Мета: навчальна: закріплення понять колірної системи, властивостей, можливостей графічних редакторів; вдосконалення навичок роботи із зображеннями засобами MS Paint; PowerPoint. розвивальна: розвиток пізнавальних інтересів учнів та мислення; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, дисциплінованість, активність, уміння працювати в команді

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Гра-змагання: «Подорож планетою комп’ютерної графіки»

Мета:

навчальна: закріплення понять колірної системи, властивостей, можливостей графічних редакторів; вдосконалення навичок роботи із зображеннями засобами MS Paint; PowerPoint.

розвивальна: розвиток пізнавальних інтересів учнів та мислення;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, дисциплінованість, активність, уміння працювати в команді.

Обладнання: 2 проектори, 2 екран, 2 персональних комп’ютери, інтерактивні заготовки.

Програмне забезпечення: графічний редактор Paint, PowerPoint

Проведення заходу

Ведучий: - Добрий день. Сьогодні в нас з вами підсумкове заняття. Ми проведемо захоплюючу гру. Ми будемо подорожувати планетою комп’ютерної графіки. Для цього нам потрібно поділитися на дві команди «Хопці» та «Дівчата» Шлях планетою комп’ютерної графіки проходить через п’ять країн. Вас очікують випробування у кожному місті, за які ви отримуватимете бали – біти.

Команда, яка покаже найкращі результати та буде мати найбільшу кількість бітів, заселить більшу кількість Країн. Отже, знайомимося з командами та починаємо нашу гру.

  1. Країна «Безпеки"

Ведучий: - В цій важливій, цікавій ми освіжимо знання з правил безпеки у кабінеті інформатики. Правильна відповідь оцінюється у 2 біти.

2.Країна «Спритних пальчиків».

Ведучий: - У цьому місті нас чекає випробування на уважність та спритність. Кожен учасник має виконати один урок на тренажері Repid Pyping,та передати естафету наступному учаснику.Перемагає та команда яка першою виконає завдання.-5 бітів

Ви гарно впоралися з цим завданням. Продовжуємо подорож.

3.Місто «Хто швидше і вірніше»

Ведучий: - На цьому етапі потрібно швидко відповідати на запитання про “Графічний редактор Рaint”. За кожну правильну відповідь, команда отримує 1біт.

Уважно слухаємо запитання:

  1. Яким інструментом малюють довільну лінію? (олівець)

  2. Яким інструментом малюють відрізки прямих ліній? (лінія)

  3. Як називається комбінація двох клавіш, натискання яких приводить до виконання певної команди? (Швидкі клавіші)

  4. Назвіть основні елементи, які містить вікно графічного редактора Paint? (Палітра кольорів, панель інструментів, меню, заголовок)

  5. Які клавіші натиснути, щоб відмінити останню дію? (Ctrl+Z)

  6. Функція клавіши Shift при побудові прямокутника? (квадрат)

  7. Як очистити область малюнка? (Виділити і натиснути Delete)

  8. Ви вибрали інструмент "Заливка" та клацнули всередині контура фігури - фарба залила весь екран. Чому? (Фігура не замкнена)

  9. Як на малюнку ввести текст? (Вибрати інструмент ТЕКСТ *А*)

  10. Яка різниця між копіюванням фрагменту малюнка та його переміщення? (Малюнок залишається в попередньому місці)

3.Країна «Головоломки»

Тут на вас чекає випробування на уважність, та логіку. Кожен учасник має зібрати свій пазл. Перемагає команда яка виконає завдання першою. За виконання завдання команда переможець отримає-5 бітів.

4.Країна «Художників».

Ведучий: - Ми прибули в країну «Художників». В цій країні ми позмагаємося у малюванні. Кожен учасник команди має домалювати свою частину малюнка, після чого передати естафету наступному.

Команда, яка виконає завдання швидше і краще, отримає 4 біти.

5.Країна «Анімації»

У країні анімації ми знову попрацюємо з малюнками які склали у завданні №3. Для його виконання :У програмі PowerPoint кожен учасник має додати до фону один малюнок ,встановити анімацію до нього.

Ведучий: - Ось і закінчилась наша подорож по дивовижній планеті «Комп’ютерної графіки». Ми відвідали п’ять чарівних міст, показали свої вміння, кмітливість, творчість, згуртованість. Сьогодні немає переможців і переможених. Кожен з вас є переможцем, бо з гідністю пройшов усі випробування. Молодці!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн