Конспект першого уроку для першого класу

Виховна робота

Для кого: 1 Клас

03.06.2021

110

0

0

Опис документу:
Цей конспект можна використати для підготовки першого уроку у першому класі. Матеріал містить підбірку віршиків, ігор, пісень. Учитель може коригувати розробку, добавляючи або видаляючи деякі матеріали.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перший урок для першого класу

Тема:  Моя  рідна школа

 

Мета: познайомити першокласників із поняттями «школа», «клас»,  «вчитель», «урок»; розповісти про правила поведінки учнів у школі; дати перше уявлення про правила для учнів; сприяти формуванню у  дітей позитивної мотивації навчання, учнівської активності,  дисциплінованості; актуалізувати знання, отримані раніше (уміння  розгадувати загадки); вчити робити узагальнення та висн  виховувати бажання навчатись, дружити, вести здоровий спосіб життя, а також комунікативні якості.

Обладнання: карта України, , хмаринка з  написом «1 вересня 2017 рік», квіти з іменами дітей, сонечко, промінчики, дошка прикрашена у вигляді лісової галявини.

Методи навчання: бесіда, слухання, демонстрація, рефлексія.

ХІД УРОКУ

 І. Організація класу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення теми і мети уроку.

Учитель.

– Шановні батьки, любі діти! Я щиро вітаю вас зі святом — Днем знань. Від усієї душі бажаю вам міцного здоров'я та здійснення всіх бажань.

– Вже пролунав дзвоник на перший урок в житті наших малят. Вони стали першокласниками. Подивіться, шановні батьки, які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі!

– А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

Учень:

Гарні класи, коридори,

Школа світла і простора,

Вчитель добрий. Все гаразд!

Можна йти у перший клас!

Учень:

Тож радійте всі навколо,

Привітайте щиро нас.

Здрастуй, наша рідна школо,

Ми прийшли у перший клас!

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок.

1.     Робота з картою.   

Учитель.

-   Діти, а де ж знаходиться наш клас? (У школі)

-  У якому селі знаходиться наша школа? (Зачепилівці)

-   А як називається наша країна, у якій ми живемо? (Україна)

2.  Ознайомлення з символами України.

Учитель.

Отже,  Батьківщина –   це  та  земля,  де  ми  народилися  і  живемо.

–  Тож  як   називається  наша  держава,  наша  Батьківщина?  (Україна)

–   А ми  хто?  (Українці)

–     Ми  любимо  неньку – Україну  і  зробимо  все,  щоб  вона  процвітала.

–   А  що  ви маленькі  школярики  можете  зараз  зробити  для  України?  (Добре  вчитись,  добре  поводитись,  нести  радість  людям).

– Ми будемо сьогодні вчитися гарно поводитися, слухати уважно, давати відповіді на запитання. Адже сьогоднішній  урок присвячений  вам школярики, про те як поводити себе у школі, якими приладдями користуватися під час навчання. Отже, тема нашого першого уроку «Моя рідна школа».

ІV. Вивчення нового матеріалу. Подорож до Країни Знань.

Учитель.

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе —

День сьогодні особливий!

—  Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік? (1 вересня 2017 рік)

Учитель вивішує дату на хмаринках на дошці.

—  Чим сьогоднішній день особливий? (Сьогодні  свято - День Знань)

—  Як вас тепер називають? Чому? (Школярі, бо ми прийшли до школи)

— Чого діти йдуть до школи? (Здобувати знання)

Практична робота.

— У вас на партах лежать квіточки, у серединках яких надруковані ваші імена.

—  Вийдіть до мене, червоні квіточки, назвіть своє ім’я, прізвище і «посадіть» квіточку на нашу «галявину».

З допомогою вчителя діти прикріплюють квіти на дошку, заздалегідь оформлену у вигляді лісової галявини.

—  Тепер вийдіть сині квіточки...

Народження нової родини.

—   Що ж вималювалося у нас на дошці?

—  Чим квіточки схожі? Чим відрізняються?

—  І дорослі, і діти зовсім як наші квіти. Подивіться один на одного, посміхніться.  Ми всі різні — маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас є і багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми разом будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися, ходити на екскурсії.

5.Фізкульхвилинка під музику

6. Закріплення набутих знань.

Робота над загадками:

Читає загадки, діти відповідають хором.

Є чарівник у школі в нас,

Дітей запрошує він в клас.

Щоб не спізнились на урок,

Нам голос подає ... (дзвінок).

Букви всі від А до Я На сторінках ... (букваря).

Буває в лінію й в клітинку,

У ньому пише кожна дитинка. (Зошит )

 Язика не має, а всіх грамоти навчає. (Книга)

 Спокою вона не знає, дітям креслить помагає.

Різні лінії, фігури, щоб прямими вони були. (Лінійка)

Довгі палички кругленькі: сині, жовті, червоненькі.

На папері походили, кольори свої лишили.

Звуться палички оці кольорові… (Олівці)

Нею тільки поводи,

Залишаються сліди.

Що за дивна штучка?

Це звичайна ... (ручка).

Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у ... (пенали).

Гра «З якої казки?»

  1. «...А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри граються...» (Колосок.)

  1. «...Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.)

  1. «...Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю...» (Колобок.)

  1. «...От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і поніс додому...» (Котик і Півник.)

  1. «...Хто, хто тут живе?

 Я — Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик!

           А ти хто така?» (Рукавичка.) Молодці! Правильно назвали всі казки.

  • А зараз я вам розповім првила по яким всі учні живуть у школі.

Учень Сьогодні першокласник я.
Мій день — неначе дивень.
Тому від серця щирого
Усім гукну: «Добридень!»


 Учень. Вересень, стежка до школи,
Дзвонить веселий дзвінок.
 І через луг, через поле
Сонце спішить на урок.

Учень. Засипає осінь слід
Кленовим листом.
 До школи нас запрошує
 Дзвінок урочисто.


 Учень. Сміх навкруги розсипає
Дружна учнівська сім'я.
 Нас біля школи стрічає
Вчителька перша моя. 

  • Любі діти, звичайно я вас з нетерпінням чекала у нашому світлому класі. Хотілось якнайшвидше познайомитись з такими гарними, веселими, розумними дітками. Хочу вам сказати, що в моєму класі навчаються найкращі діти нашої школи і всього селища Зачепилівка. Тому, ви найрозумніші, найкращі, найсміливіші, найвеселіші учні.

  • За активну участь я вам приготувала  подарунки –  медалі «Першокласник» і «Першокласниця».

VІ. Підсумок уроку.

Учитель.

Діти, погляньте на нашу галявину. Чого там не вистачає? (Сонечка)

–                   У вас на партах лежать промінчики, які  розгубило  наше  сонечко.

–                   А для того, щоб промінчики причепити, потрібно згадати, що вам найбільше сподобалось на сьогоднішньому уроці.

–                   Чи сподобався вам урок? Чим?

– А які правила шкільної поведінки запам’ятали?

– Чим більше кожен пригадає, тим краще сонечко засяє!

Діти відповідають.  Прикріплюють промінчики.

– А тепер подивимося, що у нас вийшло!

Наше Сонечко нам всміхається! Бо воно дуже задоволене дітками нашого класу. І нехай Сонечко всміхається вам, дітки, завжди, а я і ваші батьки будемо радіти за вас, пишатися вашими успіхами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.