+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

конспект першого уроку "Це моя земля, це моя країна"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета: формувати в учнів відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. розширити знання учнів про державні символи України (герб, прапор, гімн). Вчити дітей усвідомлювати себе громадянином, патріотом України, висловлювати почуття гордості за свою Батьківщину, бажання стати на її захист. Виховувати в учнів патріотичні почуття, національну свідомість, гордість за приналежність до українського народу, повагу до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну. Викликати прагнення бути справжнім патріотом рідної землі.

Обладнання: ноутбук, карта України, зображення державних символів, паперові долоньки та сердечка, листівки-розмальовки, сертифікати патріота, пам’ятки юного патріота, зображення сонечка без промінців, наочність для святкового оформлення класу.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

1. Привітання вчителя.

Вчитель.

Доброго дня, шановна громадо!

У новім навчальнім році

Я бачити Вас дуже рада.

Що ж , Перше вересня – чарівний день!

Це перша пісня із шкільних пісень,

Що буде цілий рік дзвеніти

І закликати учнів вчити…

1 Вересня.

Цей день незвичайний приходить до нас,

І всім до навчання ставати вже час.

Зібрались ми разом знання вшанувати,

Бо трішки набридло вже відпочивати.

Дозвольте привітати всіх вас із Днем Знань!

Бажаю дітям підкорити нові вершини знань,зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. А батькам бажаю здоров’я, а також невичерпної енергії, терпіння, розуміння та мудрості.

Отже, ми починаємо на перший урок.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Давайте пригадаємо, де у людини знаходиться серце?

Покладіть руку на серце, прислухайтесь, як воно б’ється. І доки воно б’ється, доти живе людина. Через нього проходить сум і радість,біль і щастя. Серце може ненавидіти і любити. І якщо ненависть руйнує, убиває серце, то любов сповнює його життєдайною енергією й окрилює людину.

- Кажуть. що за розміром серце як кулачок. У мене ось таке. А яке у вас?Підійміть кулачки й покажіть. Коли ми складемо всі наші кулачки, вийде одне велике серце нашого класу.

- А що знаходиться у великому серці нашого класу?

(На дошці серце, а всередині карта України.)

ІІІ. Оголошення теми і завдань уроку

1. Слово вчителя

Вчитель: Сьогодні ми будемо з вами вести мову про чарівну, багату та щедру, нашу рідну землю, про неньку – Україну. Про те, що мир в Україні – запорука миру в Європі. Кожен з вас живе серед дорогих та близьких людей. Тато, матуся,брат, сестра, дідусь, бабуся, тітка. Вся ваша рідня становить ваш рід. Рід від роду – то народ України. Від любові до своєї родини починається любов до свого народу, до своєї держави.

У всьому світі – кожен зна:

Є Батьківщина лиш одна.

І в нас вона одна – єдина.

Це наша славна Україна. (Д. Комілевська)

Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Щасливі ми, що народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут корінь українського народу. І де б не були скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємося аж до сліз, зачувши рідне слово, вслухаємось у чарівні мелодії пісень, вбираємо в себе ніжні звуки української мови. Україна – це наша історія. Бо поки ми пам’ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація. Від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України.

Кожен любить свою Україну, бажає її добра, старається стати справжнім патріотом і громадянином своєї Вітчизни.

2. Перегляд відео «Красивий кліп про Україну» (https://www.youtube.com/watch?v=fxUDAikvoog)

ІІІ. Робота над темою уроку

1. Легенда про Україну

- Послухайте легенду про те, як же виникла наша країна.

ЛЕГЕНДА ПРО УКРАЇНУ

Коли це все було – ніхто не знає,

Але легенда так розповідає:

Надумав Бог про всіх подбати,

Талантами людей обдарувати.

Французам дав красу та елегантність,

А німцям – дисципліну та педантність.

Любов до моря дарував англійцям,

Росії – владність,

А голландцям – квіти.

Ну, як таким дарункам не радіти!

Підвівся Бог зі свого трону,

Вдоволено поправив він корону.

І тут побачив дівчину в куточку,

Одягнену у вишиту сорочку.

Чом плачеш ти? Як звуть тебе, дитино?

Вона відповіла:

Я – Україна.

А плачу, Боже, бо не бачу меж

Від пролитої крові і пожеж.

Чому, скажи мені, така зла доля?

В своїй землі немає правди й волі!

Так от яка історія твоя!

Та тільки всі роздав таланти я,

Скоріше треба було підійти…

І тут дівчина вже хотіла йти,

Та Бог підняв правицю, зупинив.

І з дівчиною знов заговорив:

Неоціненний скарб один я маю,

Уславить він тебе у світі, знаю.

Бери його та бережи.

Це – пісня.

Взяла дарунок, до грудей притисла

І понесла ту пісню по межі:

«Нам, Боже, Україну, збережи!».

2. Перегляд кліпу «Україна – це ми» (https://www.youtube.com/watch?v=wLAFM1W31mc)

3. Відгадування загадок про символи України.

- Кожна країна, в якій живуть люди, має свої візитні картки. Вони неповторні, по них впізнають країну. Це – символи. Є вони і в нашої країни. Послухайте і відгадайте загадки.

Синє небо, жовте жито –

цю святиню знають діти. (Прапор.)

По радіо звучить щоденно

патріотична пісня,

що возвеличує Вкраїну

і прославля навічно. (Гімн.)

Символ нашої держави –

це тризуб жовто-яскравий. (Герб.)

Назвіть символи нашої країни? (вчитель на дошці вивішує їх зображення)

Герб – (вивішую малюнок із зображенням) найголовніший із символів; тризуб символізує мир і творчу працю.

Гімн – найголовніша пісня України, слухати яку потрібно стоячи, мовчки.

Прапор – державний символ.

Синьо – жовтий прапор маєм:

Синє – небо, жовте – жито.

Прапор свій оберігаєм,

Він святиня – знають діти.

  • Блакитний колір – це колір води, чистого неба, це символ миру.

  • Жовтий – це колір зерна, хліба, сонця.

(На дошку вивішую сонце без промінчиків.)

  • Діти, а чого не вистачає у сонечка?

  • А якого кольору промінці?

  • Цей колір найщасливіший. Дам вам гарну пораду,якщо у вас поганий настрій, намалюйте букет квітів і розфарбуйте в жовтий колір. Щоб відновити сили слід зробити бутерброд з медом. Жовтий колір підвищує тонус.

- У вас на партах є відбитки долоньок, розфарбуйте їх і вони стануть промінчиками для нашого сонечка. (Розфарбовані долоньки вивішую на дошку.)

  • А я хочу вам побажати, щоб у вас завжди був гарний настрій, сонце освітлювало вашу шкільну доріжку і раділо кожному дню у школі..

5. Знайомство з пам’яткою юного патріота

Учитель. Людина народжується на світ і разом із життям отримує в спадок, мабуть,

найбільше і найцінніше багатство – Батьківщину. Її не вибирають за смаком і

бажанням, так само, як і не вибирають собі неньку. Вітчизна, як рідна мати, - це наша

доля.

Кожен народ любить свою Батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи, незалежності. А ми живемо в Україні, волелюбній, мирній державі, і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала процвітаючою, сильною, завжди вільною і незалежною, бо всі ми громадяни нашої Вітчизни, патріоти, люблячі сини і дочки України.

Сподіваюсь, що після цього уроку ви будете намагатись більше дізнатися про нашу рідну Україну, пишатись тим, що ви – українці , любити свою країну, розмовляти та оберігати свою мову.

IV. Вправа «Прощання»

«Всім серцем любіть Україну свою, - І вічні ми будемо з нею!» - писав поет Володимир Сосюра. І кожен громадянин України прихиляється до цих слів, тому що у душі народу живе велика любов до його рідної і милої України.

Давайте і ми віддамо частинку свого серця Україні. У кожного з вас на парті є паперове сердечко. Напишіть на ньому своє ім’я і прикріпіть сердечко до карти України зі словами «Я віддаю частинку свого серця Україні». (Діти пишуть на паперових сердечках своє ім’я і прикріпляють сердечко до карти України)

(Відео пісня А. Матвійчука «Я люблю Україну свою»)

https://www.youtube.com/watch?v=HgXFLyXre68

V. Підсумок уроку

Ведучий. Ось і добігає кінця наш урок. Любімо свою землю, випрошуймо у Всевишнього ласки і благословення для свого народу. Робімо все для того, щоб Україна цвіла, мов калина; вірмо в те, що в України ― щасливе й прекрасне майбутнє. Бо як сказано в Біблії: «…хто шукає, той завжди знаходить, а хто вірить, тому по вірі його й воздасться». Хай Бог допомагає нам творити своє майбутнє своїм розумом, своїми руками і серцем.

Хотілося б вам усім побажати

Добра, і злагоди, миру,й краси,

Щоб для України ви росли.

Хай вам щастить завжди й у всьому,

Не піддавайте серце злому.

Хай Бог усім допомагає

І рідний край оберігає

Опис документу:
розробка формує в учнів відчуття приналежності до України, розширює знання учнів про Державні символи України, виховує в учнів почуття патріотизму.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти