Конспект нетрадиційного уроку-казки "В гостях у Снігової Королеви"

Опис документу:
Гра – супутник людського життя. В іграх розвиваються і закріплюються почуття товариськості, солідарності, чесності і інші якості, необхідні для колективної роботи і виховання свідомої дисципліни. Гра допомагає не тільки в вихованні дітей, але і в їх навчанні. Урок – гру можна проводити на різних етапах навчання: в кінці теми, як підсумковий урок; при вивченні нового матеріалу; для закріплення вмінь і навичок; при повторенні матеріалу по кількох темах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

З досвіду роботи

Нетрадиційний урок-казка

«В гостях у Снігової Королеви»

ПІДСУМКОВИЙ УРОК

За темою: «Десяткові дроби»

Нетрадиційні уроки з математики

Гра – супутник людського життя. В іграх розвиваються і закріплюються почуття товариськості, солідарності, чесності і інші якості, необхідні для колективної роботи і виховання свідомої дисципліни. Гра допомагає не тільки в вихованні дітей, але і в їх навчанні.

В процесі гри у дітей виробляється звичка зосереджуватись , мислити самостійно, розвивається уважність, потяг до знань. Захоплюючись, діти не помічають, що вчаться, пізнають, запам’ятовують нове, орієнтуються в незвичайних ситуаціях, поповнюють свої знання, розвивають свою фантазію.

Навіть самі пасивні з дітей підключаються до гри з великим бажанням, прикладаючи всі зусилля, щоб не підвести однокласників.

Під час гри діти, я правило , дуже уважні, зосередженні. Тому корисно періодично користуватися іграми, або вводити елементи гри на уроках.

Урок – гру можна проводити на різних етапах навчання: в кінці теми, як підсумковий урок; при вивченні нового матеріалу; для закріплення вмінь і навичок; при повторенні матеріалу по кількох темах.

Урок – казка

тема уроку: Підсумковий урок по темі десяткові дроби.

мета: перевірити, закріпити уміння та навички учнів по темі “Десяткові дроби”, мобілізувати на активне повторення теми; Розвивати обчислювальні навички, виховувати любов до математики; виховувати почуття обов’язку, відповідальності, вміння підпорядковувати особисті інтереси інтересам класу.

тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку:

1. Організаційна робота: Клас розбивається на три команди, вибирається капітан кожної команди;

Діючи особи: Кай, Герда, Снігова Королева, Королева Математики; (вони одночасно з’являються членами журі, допомагають проводити гру).

2. Вступна бесіда (вчитель): Діти, нещодавно на уроках зарубіжної літератури ви познайомились з казкою відомого письменника Данії Г. Х. Андерсена Снігова Королева. Всі ви співчували маленькій хоробрій дівчинці Герді, коли вона визволяла свого названого братика Кая. Але сьогодні тільки що стало відомо, що Снігова Королева знову скоїла цей злочин. Та тільки визволити Кая ще трудніше Герді. Ви знаєте, що вона ще не ходила до школи і не вчилась розв’язувати на уроках математики. Тому Снігова Королева і створила для неї ці нові випробування. Щоб визволити Кая, дівчинці прийдеться розв’язати багато завдань з математики.

Їй на допомогу з казкової Країни вже поспішає Королева Математики, але Снігова Королева заборонила їй допомагати Герді. За її умовами – тільки діти, такі самі як і Герда мають право розв’язати завдання. Допоможіть Герді подолати ці труднощі.

Знову Герда втікає з квітника жінки, яка вміє чарувати, знов намагається відрити вона важкі двері, але відкриються вони, лише Герда розв’яже завдання:

3. На дошці записані три вирази. Потрібно знайти їх значення найбільш зручним способом:

а). 21,46 : 5,8 + 24,94 : 5,8 =

б). 15,98 : 4,7 + 16,92 : 4,7 = 5 балів

в). 24,18 : 2,6 – 5,98 : 2,6 =

До дошки визвати по одному учню від кожної команди. З’являються перші очки командам; Враховується швидкість і правильність розв’язку.

Учні на місцях розв’язують вправу своєї команди і при необхідності можуть допомагати своєму ігрокові, але при умові: насамперед треба розв’язати і завдання інших команд.

4. Завдяки вашої допомоги подолала Герда це завдання. Присіла відпочити, але до неї поспішає чорний ворон, з замку принца і принцеси він у дзьобі приніс нове завдання: “Хто швидше” - (завдання передається по партах, виграє та команда, яка швидше і правильно полічить:

I II III

1. 0,9 + 0,1 = 1. 0,8 + 0,2 = 1. 0,7 + 0,3 = 2. 0,99 + 0,11 = 2. 0,88 + 0,22 = 2. 0,77 + 0,33 = 3. 0,999 + 0,111 = 3. 0,888 + 0,222 = 3. 0,777 + 0,333 = 5 балів 4. 6,3 ∙ 10 = 4. 72,35 ∙ 10 = 4. 3,75 ∙ 10 = 5. 5,389 ∙ 100 = 5. 71,4 ∙ 100 = 5. 0,057 ∙ 100 = 6. 37, 8 ∙ 0,001 = 6. 5,8 ∙ 0,001 = 6. 4 ∙ 0,001 = 7. 19,2 : 0,01 = 7. 0,19 : 0,01 = 7. 3,9 : 0,01 =

5. Герда дуже вдячна за допомогу. Ось вже принц і принцеса проводили її в золотій кареті, і злодії – розбійники напали в темному лісі, а Маленька Розбійниця погодилась допомогти Герді, якщо вона допоможе їй розібратися з правилом порівняння десяткових дробів.

Її навчили, що: з двох дробів більший той в якого більше нулів, а дроби з однаковою кількістю нулів рівні.

Але, діти, ви вже здогадалися, що Розбійниця хитрує. Допоможемо Герді справитись з цим завданням:

Завдання: Знайди і виправ помилку.

Завдання капітанам команд.

I II III 14,7 < 14,70 3,405 < 3,4050 0,3040 > 0,34 0,0004 > 0,004 6,307 = 6,037 3,0205 > 3,020500 5,201 = 5,21 13,5 > 13,500 0,400 < 0,4 2 бала 7,8100 < 7,18 0,0005 > 0,005 1,106 < 1,106000 41,900 > 41,9 1,305 = 1,503 8,250 > 8,2500 Підводять підсумки (журі). Очки командам.

6. Прощаючись з Гердою, Маленька розбійниця розповіла їй, про чудодійну силу коренів рівняння: “Якщо потрібно буде тобі щось відкрити, промов уголос корені рівняння.” Підслухали це слуги Снігової Королеви, розповіли їй, та закрила Кая за шістю дверима, на шість замків. (До дошки ідуть шість учнів, по 2 з команди і розв’язують рівняння. Члени команд розв’язують рівняння на місцях, готові прийти на допомогу своїм друзям)

I II III

а) 5,9 + 2х = 6,5 а) 2,4 – 3х = 2,1 а) 5х – 1,5 + 3,5; 6 балів б) (7х – 4,5) ∙ 2 = 19 б) (20,2 – 3х) : 4 = 1,3 б) (х + 1,6) : 7 + 3,4 = 5,5

Промовила Герда чарівні слова– корені рівнянь і відкрилися двері всі. Вибіг Кай назустріч Герді, а всі смуги снігові від лютості своєї розтали і опинились Кай і Герда по обидва береги ріки і терміново треба розв’язати їм задачу, але обов’язково складанням рівняння:

7. Задача Швидкість моторного човна в стоячій воді 15,7км/год., швидкість проти течії ріки 12,1км/год. Знайти швидкість човна за течією. (хто перший? Самостійна робота на місці.). 3 бала

Знов корінь рівняння, як чарівне слово допоміг нашим героям зустрітися. Раптом згинула ця бурхлива ріка, на її місці з’явилися три завдання, але вже для Кая, якщо він не розв’яже їх, то знов в його серце попаде шматок льоду.

5 балів

8. I До якого числа треба додати 25,4, щоб дістати число, в 2,5 рази більше, ніж 15,1? (Завдання записані на переносній дошці).

II Від якого числа треба відняти 3,2, щоб дістати число, в 4,6 рази більше, ніж 6,8?

III До якого числа треба додати 19,8, щоб дістати число в 5,3 рази більше, ніж 11,2?

Після цього повернулись Кай з Гердою до дому. Та так полюбили вони математику, що попросили Королеву Математики дати їм домашнє завдання.

9. Підсумки: Виявляється команда – переможець. Окремі учні отримують оцінки, як нагороди в боротьбі з лихом. Команда – переможець (всі учасники) отримують додатковий бал до контрольної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
3
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!