Продовжувати знайомити дітей з різноманіттям природи у цікавій формі та за мотивами нової сучасної телевізійної гри «Хто зверху». Закріпити знання дітей про природне довкілля та сезонні явища. Узагальнити уявлення дітей про характерні ознаки зими. Продовжувати вчити дітей встановлювати взаємозв’язки між змінами, які відбулись у живій та неживій природі. Закріпити знання дітей про життя птахів та тварин взимку. Викликати співчуття до їх проблем та бажання допомагати пережити їм сурову пору року. Закріпити вміння складати описові розповіді за схемами- моделями. Вчити дітей відгадувати загадки, а на їх відповідь складати зображення з декількох частин. Продовжувати вчити розпізнавати пернатих друзів за голосом, зовнішнім виглядом; правильно підбирати корм для птахів. Залучати дітей до участі в екологічній акції «Підгодуємо птахів». Удосконалити вміння передавати своїми словами враження від природи, а також вміння вживати слова на позначення пір року, назв місяців, ознак природи, погоди, послідовності природних явищ, особливості життя людей, рослин, тварин та птахів у зимовий період під час підсумкової роботи з кубиком Блума. Вчити дітей радіти при спілкуванні з природою; привернути увагу до необхідності шанобливого ставлення до всього, що нас оточує. Розвивати у дітей пам'ять, логічне мислення, уяву, кмітливість, швидкість дій, вміння послідовно висловлювати свою думку. Формувати вміння працювати командою, своєчасно допомагати товаришу, спілкуватись одне з одним під час виконання завдань. Виховувати у дошкільників екологічну культуру, сприяти виробленню активної життєвої позиції.