Конспект на тему "Веселка довкілля"

Опис документу:
Для дошкільнят

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ВЕСЕЛКА ДОВКІЛЛЯ

(за оповіданням В.О.Сухомлинського)

М. Кривий Ріг

Мета :

Закріплювати, уточнювати й розширювати знання дітей про воду, її здатність перебувати в різних станах(рідкому, твердому, газоподібному) , що вода прозора, має властивості розчиняти деякі речовини.

Вправляти у вмінні уважно слухати казку, відповідати на запитання вихователя.

Дати поняття про важливість води для життя.

Розвивати пам`ять, мислення, увагу, діалогічне мовлення.

Виховувати в дітей ввічливість, доброту.

Обладнання: ємкості з водою та з молоком, миски з піском та водою , цукор, сіль, ілюстрація веселки, чашки, рушнички, парасолька.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь: Любі діти! Сьогодні я запрошую вас в гості до чарівної країни, де живуть маленькі чоловічки, там завжди красується веселка. Де вона? Веселко! А ну швидко з`явися. Веселко, швиденько!

Не розумію… Мабуть, треба сказати чарівні слова. Допоможіть мені.

(Діти говорять чарівні слова)

(З`являється поломана веселка)

Мабуть, щось трапилось. Давайте допоможемо веселці. Пригадаємо властивості води. Пам`ятаєте, що у воді живуть маленькі чоловічки?

ВЛДАСТИВОСТІ ВОДИ

Діти з вихователем підходять до першого столу. На столі стоять склянка молока та склянка води.

Вихователь:

Якого кольору молоко?

А вода якого кольору?

Чи видно ложку в молоці? А у воді?

ВИСНОВОК: Вода прозора. В ній можна побачити будь – який предмет.

Вихователь:

Як живуть водні чоловічки.? Покажіть.

(Діти стають в коло, ліктиками з`єднають його)

Давайте покладемо кубик у воду. Чи тоне він ? Правильно, він плаває на воді.

ВИСНОВОК : Він не тоне , бо вода тримає.

Вихователь:

Ось послухайте цікаву казочку В.Сухомлинського «Дощик і грім»

«ДОЩИК І ГРІМ»

На теплій хмарині спав Дощик. Це такий маленький птах, схожий на півника. Спав собі Дощик.

Підкрався до нього Грім. Це такий звір – кудлатий, волохатий.

Підкрався Грім до Дощика. Та як загримить!

Злякався Дощик, прокинувся, заплакав. Полилися сльози на землю рясно – рясно. А люди кажуть : дощ іде. Вмивається поле і луг. Вмивається пшениця і капуста. Виплакався Дощик. Перестав Дощ.

  • Діти, як ви думаєте, люди радіють, коли дощик поливає їхні поля, де колоситься золота пшениця, зелені луги, барвисті квіти, дерева?

  • Навіщо рослинам вода? Чи змогли вони жити без неї?

  • Чи необхідна вода людям та тваринам?

Вихователь:

Ой, мабуть, дощ збирається. Діти, ховайтеся від нього під парасольку. Іде дощ .

(На дощечках, які лежать на другому столі, з`являються крапельки. Вихователь серветкою промокає крапельки води)

Подивіться на серветки, на них водичка всмокталася, а на дощечках не має. Де ділася вода з дощечок?

Діти :

Водичка всмокталася в серветки

Вихователь:

Давайте спробуємо втримати в ручках воду.

(Діти підходять до третього столу. Беруть у руки водичку, а потім пісочок)

  • Чи можна утримати пісочок в ручках?

  • А водичку? Чому?

Діти:

Тому, що в пісочку живуть тверді чоловічки.

( Діти стають в коло, міцно з`єднуються руками)

Вихователь:

А коли можемо втримати воду?

Діти:

В сосульці.

Вихователь:

- Яка це пори року? Так, це буває взимку.

(Діти підходять до четвертого столу. У кожного є чашечка.

Діти куштують рідину )

- Який сюрприз у чашечках?

Діти:

  • В мене солодка водичка.

  • Ой, а в мене солона!

Вихователь:

  • Чому в стаканах не має солі та цукру, а у блюдечках є.

Діти:

  • Вони розчинилися.

ВИСНОВОК:

Ще одна властивість води – розчиняє.

Вихователь:

  • Діти, давайте спробуємо у воді розчинити камінчик.

(Діти кидають в стакан з водою камінчик, розчиняють. Але він не розчиняється)

  • Давайте поміркуємо, чому камінчик не розчиняється?

Діти:

Там живуть тверді чоловічки.

Вихователь:

Давайте подивимося, як тримаються вони в камінці, а як в цукрі.

(Спочатку діти стають в коло і міцно з`єднуються – в камінці міцно!

Потім стають в коло , беруться за руки – в цукрі не так міцно!)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Осінь, осінь вже прийшла

Дощ іде нема тепла

Крап – крап – крап – 2р

Дощ іде нема тепла.

Пожовтів зелений сад

Листя жовтії летять

Шу– шу – шу - 2р

Листя жовтії летять

Вихователь і діти:

Малята, уявіть, що ви крапельки водички. Що б ви хотіли?

  • Щоб нас стало багато.

  • Чого ви не любите?

  • Сонечка! Нас стає менше , ми випаровуємося.

  • Кому ти допомагаєш, водичко?

  • Людям, квітам, деревам, звірям.

  • Скільки користі від водички!

(Вихователь підходить до серветки, піднімає її.

  • Де ділася водичка?

  • Випарувалася.

  • Бачите, ще є одна властивість. Тепер скажемо веселці всі властивості води.

  • Вода прозора, вона може розчиняти сіль та цукор, може бути рідкою та твердою, може випаровуватися.

(З`явилася веселка)

Вихователь :

Яка гарна вона. А чому вона така весела?

Діти:

Пригадали ласкаві слова, виконали всі завдання.

Вихователь:

Діти, що вам сподобалося?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!