Конспект на тему "Рівняння. Корінь рівняння. Розв’язування найпростіших рівнянь"

Математика

15.07.2021

50

0

3

Для кого: 5 Клас
Опис документу:
Конспект на тему "Рівняння. Корінь рівняння. Розв’язування найпростіших рівнянь" для вчителя математики у 5 класі для того, щоб сформувати поняття рівняння, кореня рівняння (розв'язку) та вироблення навичок розв'язування рівнянь.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку: Рівняння. Корінь рівняння. Розв’язування найпростіших рівнянь.

Мета уроку: формування поняття рівняння, кореня рівняння (розв'язку); вироблення навичок розв'язування рівнянь.

Тип уроку: Комбінований

Використана література:

Математика підручник для 5 кл. закл. заг. серед. освіти / О.С. Істер - 2-е видання - Київ : Генеза, 2018 р.

Математика 5-6 кл. Т.Г. Роєва, Л.Я.Синельник. - Навчальний посібник, 2002 р.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

1. Перевірити наявність виконання домашнього завдання і відповісти на запитання, які виникли в учнів при його виконанні.

2. Питання:

  1. Які величини ви знаєте? (маса, відстань, час, швидкість…)

  2. Якими приладами вимірюють: масу, час? (терези, годинник)

  3. Що таке значення величини? (це число з найменуванням: 2кг, 3год)

  4. Чи можна додавати значення різних величин? (ні)

  5. Якими бувають вирази? (числові, буквені)

  6. Наведи приклади буквених виразів? (а+с)

  7. Які знаки дій може містити буквений вираз? (+, *, :, -)

ІІ. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу.

  1. Пояснення нового матеріалу

Рівність, яка містить невідоме число, позначене буквою, назив. рівнянням. Прик.: х+7=10, якщо замість букви х написати число 3, то отримаємо правильну числову рівність 3+7=10. Число 3 – корінь рівняння.

Коренем рівняння назив. те значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну рівність.

Розв’язати рівняння – це означає знайти всі його корені або показати, що їх немає.

Якщо рівняння містить дії віднімання або ділення, то потрібно пригадати, як знаходять невідоме зменшуване, від’ємник, ділене або дільник. А можна скористатись тим, що віднімання – дія, обернена до додавання, а ділення – дія, обернена до множення.

Якщо 45-х=8, то 8+х=45, звідси х=45-8, х=37.

Якщо 63:х=7, то 7х=63, звідси х=9.

За допомогою рівнянь можна розв’язувати багато задач.

2. Усне виконання вправ 710, 711.

ІІІ. Закріплення і осмислення нового матеріалу.

Виконання вправ: 713, 718, 726, 729, 732.

ІV. Домашнє завдання.

§ 15, ст. 126, 127, № 717, 721, 741.

V. Підбиття підсумків уроку.

1. Відповісти на запитання до § 15 (ст. 127)

2. Розв’яжи рівняння:

а) х + 2 = 5, б) х + 10 = 30, в) 20 + х = 100, г) 5х = 50, д) 100х = 100.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Математика

15.07.2021

50

0

3

Для кого: 5 Клас