Конспект на тему: "Осіння парасолька".

Опис документу:
Мета: Навчальна – закріпити уміння дітей вирізати деталі за контуром, скручувати кольоровий папір у «трубочку», учити створювати об'ємну аплікацію, композицію, продовжувати вчити наклеювати елементи вирізання, закріплювати уміння працювати з ножицями, клеєм, повторювати правила безпеки з ножицями, закріплювати знання дітей про осінь, осінні явища; Розвивальна – розвивати дрібну моторику пальців рук, відчуття об’єму і форми, уяву, увагу, спостережливість, пам'ять, логіч

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: осіння парасолька.

Мета:

Навчальна – закріпити уміння дітей вирізати деталі за контуром, скручувати кольоровий папір у «трубочку», учити створювати об'ємну аплікацію, композицію, продовжувати вчити наклеювати елементи вирізання, закріплювати уміння працювати з ножицями, клеєм, повторювати правила безпеки з ножицями, закріплювати знання дітей про осінь, осінні явища;

Розвивальна – розвивати дрібну моторику пальців рук, відчуття об’єму і форми, уяву, увагу, спостережливість, пам'ять, логічне мислення, уміння організовувати свою роботу;

Виховна – виховувати терпіння, старанність, самостійність, допитливість, інтерес до трудового навчання, бережливе ставлення до природи.

Обладнання: шаблон виконаної роботи вихователем, кольоровий картон А4 (половина), контури різнокольорових осінніх листочків, шаблон ручки парасольки та краплинок, ножиці, клей, пензлик, серветки, таріль для сміття.

Хід заняття:

І. Вступна частина

Психогімнастика  «Вітер та листочки»

Ми листочки, ми листочки –

Ми осіннії листочки.

Ми на дереві сиділи,

Вітер дунув – полетіли.

Політали, покружляли

І на землю тихо впали.

Ш-Ш-Ш.

Полежали, відпочили

Вітер дунув – полетіли.

Політали, покружляли

І на землю тихо впали.

Ш-Ш-Ш.

-Потрібно позбирати листочки і з листочків однакового кольору виложити місток до сонечка.

ІІ. Основна частина

1.Відгадування загадки

Від сонця, граду і дощів

Рятує гриб кольоровий людей.

Якщо на небі ні хмаринки

Залишають її у будинку

(Парасолька)

-Сьогодні на занятті ми створимо парасольку, проте буде вона незвичайною. Осінь так старанно знімала листочки з дерев, що випадково декілька залишила в парасольці, тож і назвала її «Осіння парасолька».

2. Аналіз зразка готового виробу

-Погляньте на готовий виріб. Що незвичайного в парасольці? (Вона зроблена з «трубочок»).

-Якого вони кольору? (Фіолетового).

-Чим вона прикрашена? (Краплинками дощу синього кольору).

-Яка ручка парасольки? (Довга, білого кольору).

-Що всередині парасольки? (Осінні листочки).

-Якого вони кольору? (Жовтого, червоного, зеленого, помаранчевого).

-Якого вони розміру? (Маленькі).

3. Планування трудових дій

-Щоб зробити парасольку спершу візьмемо частину картону. Оскільки вам це складно, я виконала роботу замість вас.

-Далі скрутимо зі частини кольорового паперу трубочку, міцно стискаючи пальчиками кінець паперу. Відразу склеюємо краї.

-Зроби 3 трубочки. Склеїмо їх поруч одну біля одної на картоні-основі.

-Виріжемо за контуром листочки жовтого, червоного, зеленого кольорів.

-Час приклеєти до парасольки ручку білого кольору над парасолькою. Намагайтесь «заховати» залишки всередину.

-Приклеймо вирізані листочки всередині парасольки.

-Прикрасимо парасольку краплинками дощу.

-Додамо внизу трикутник, щоб закрити недоліки. Виріб готовий!

Пальчикова гра «Сонячні промінчики»

Дітки погладжують, витягують кожен пальчик – промінчик.

-      Допомагаємо сонечку вилікувати його промінчики. Даємо хустинку, розповідаємо що коли нежить то потрібно витирати носик.

-      Дітки, а  можна витиратись рукавом?

Су-Джок терапія.

Гра на розвиток повільних плавних рухів, що сприяють витягуванню хребта, та формують правильну поставу.

Ось так, ось так сонечко встає

Вище, вище, вище  –   Діти стоять на колінцях і повільно встають піднімаючи руки до верху,  підтягуючись.

Весело, весело, сонечко сміється

А під сонечком усім радісно живеться.— Опускають руки, виконують пружинку  і хлопають .

      - Сонечко з допомогою діток піднімається на верх.

Сонечко хоче погратися з дітками в гру з каштанчиками.

Щоб нежиті не знати й ніколи не хворіти

Будемо масаж каштанчиками робити.

Цен каштан –фантазер,

Він чудовий масажер.

Щоб гарне здоров я мати,

Потрібно його катати.

Прикладем до брів, погладимо носик, сховаємо за вушками.

Сонечко дякує.

4. Інструктаж з техніки безпеки.

Перед роботою нагадую:

Правила користування ножицями

1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

6) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання.

Правила користування клеєм

1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися матер’яною серветкою.

4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

5. Практична робота.

Поточний інструктаж:

Діти виконують завдання слідом за вихователем. Вихователь стежить за правильністю виконання, надає консультації.

6. Оцінювання.

Виставка дитячих робіт.

Вихователь аналізує помилки, що були допущені дітьми, відмічає найкращі роботи для виставки.

ІІІ. Підсумок заняття

-Що ми сьогодні виконували на занятті? (Парасольку).

-Як це була парасолька? (Осіння).

-Чому? (Тому що в ній були осінні листочки).

-Як виготовили парасольку? (Відповіді дітей).

-В чому були складнощі? (Відповіді дітей).

-Чи сподобалось вам заняття? (Відповіді дітей).

Прибирання робочих місць.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»