Конспект на тему: "Мрійливий соняшник"

Опис документу:
Мета: Навчальна – вправляти у вирізанні деталей аплікації зі смужок паперу, складеної гармошкою, вчити заповнювати аркуш паперу; Розвивальна – розвивати пам’ять, мислення, мовлення, фантазію; Виховна – виховувати економне використання паперу під час виготовлення аплікації, інтерес до трудового навчання, допитливість, інтерес до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: мрійливий соняшник

Мета:

Навчальна – вправляти у вирізанні деталей аплікації зі смужок паперу, складеної гармошкою, вчити заповнювати аркуш паперу;

Розвивальна – розвивати пам’ять, мислення, мовлення, фантазію;

Виховна – виховувати економне використання паперу під час виготовлення аплікації, інтерес до трудового навчання, допитливість, інтерес до природи.

Обладнання: зразок виконаної роботи вихователем, шаблон соняшника, деталей, клей, ножиці, серветка, пензлик, таріль для сміття.

Хід заняття:

І. Вступна частина

Психогімнастика «Привітання»

        Доброго ранку, рідний наш дім!

        Доброго ранку, дітки усі!

        Доброго ранку, сонечко ясне!

        Доброго ранку, садочку прекрасний!

        Вліво – вправо оберніться,

        Одне одному всміхніться.

ІІ. Основна частина

-Зараз я, пропоную вам по відгадувати загадки, а відгадавши загадки ви дізнаєтесь про що сьогодні піде мова на занятті.

Квітка ця на сонце схожа,

На олію вона гожа,

Жовті пелюсточки має,

Їх до сонця повертає.

(Соняшник).

-Правильно. Сьогодні ми разом виготовимо аплікацію «Мрійливий соняшник». Як вив вважаєте, чому його називають «мрійливим»? (Відповіді дітей).

-Стоїть самостійній соняшник у полі і мріє: про сонечко, водичку, легенький вітерю Погляньте важно на готовий виріб. Ось такий соняшник я виготовила.

1. Аналіз зразка готового виробу

-Який матеріал для роботи я використала? (Папір).

-Які інструменти використала? (Ножиці, клей).

-Якого розміру соняшник? (Великого).

-З яких частин складається соняшник? (Пелюстки, серединки, ніжки, листочків).

-Яку ніжку має соняшник? (Довгу).

-Що можемо сказати про серединку? (Вона коричневого кольору).

-Яку форму має серединка? (Круглу).

-Що можемо сказати про пелюстки? (Вони велив=кі та жовтого кольору).

-Що ми можемо сказати про листочки? (Вони зеленого кольору, з різним розміром).

2. Планування трудових дій

-Щоб виготовити соняшник, необхідно дотримуватися послідовності.

Стежимо за моїми діями:

  1. Візьміть листочки та за контуром виріжте. Щоб не загубити листочки різного кольору, сортуйте.

  2. Візьміть серединку та виріжте за контуром у формі круга.

  3. Візьмемо пелюстки та складіть у техніці «гармошка». Для цього складемо навпіл частину «гармошки» та у довільній формі виріжемо пелюстки соняшника.

  4. Починаємо працювати з клеєм. Для цього візьмемо листочки великого розміру та накдлеємо на нижню чатину «ніжки».

  5. Наступний листочок середнього розміру ми приклеїмо вище, заповнюючи зайве місце.

  6. Справа та зліва приклеїмо листочки маленького розміру.

  7. Залишилось прикрасити соняшник. Зверніть увагу, на зразку-основі у вас вже надрукована серединка, проте автори пропонують нам її приклеїти. Візьмемо вирізану серединку соняшника та приклеїмо на зразок.

  8. Навколо серединки приклеїмо пелюстки соняшника.

  9. За бажанням «діти-встигайлики» можуть приклеїти бджілку.

Пальчикова гімнастика

Ой, у нашому садку

Соняшники в квітнику!

На стеблах гойдаються,

Мені посміхаються!

3. Інструктаж з техніки безпеки.

Перед роботою нагадую:

4. Практична робота.

Поточний інструктаж:

Діти виконують завдання слідом за вихователем. Вихователь стежить за правильністю виконання, надає консультації.

5. Оцінювання.

Виставка дитячих робіт.

Вихователь аналізує помилки, що були допущені дітьми, відмічає найкращі роботи для виставки.

ІІІ. Підсумок заняття

-Що ми сьогодні виконували на занятті? (Мрійливий соняшник).

-Яке стебло мав соняшник? (Зелене, високе).

-Які пелюстки соняшника? (Жовті).

-Що можна сказати про серединку соняшника? (Вона має багато насінинок).

-Як ми виготовляли соняшник? (Відповіді дітей).

-В чому були складнощі? (Відповіді дітей).

-Чи сподобалось вам заняття? (Відповіді дітей).

Прибирання робочих місць.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»