Конспект на тему "Числовий промінь. Шкали. Види шкал, їх використання"

Математика

15.07.2021

54

0

3

Для кого: 5 Клас
Опис документу:
Конспект для вчителя математики у 5 класі для того, щоб закріпити знання учнів про числовий промінь та шкалу, вміння читати шкалу, читати координати точок на числовому промені та будувати точки за їх координатами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Числовий промінь. Шкали. Види шкал, їх використання.

Мета: закріпити знання учнів про числовий промінь та шкалу, вміння читати шкалу, читати координати точок на числовому промені та будувати точки за їх координатами.

Використана література:

Математика підручник для 5 кл. закл. заг. серед. освіти / О.С. Істер - 2-е видання - Київ : Генеза, 2018 р.

Математика 5-6 кл. Т.Г. Роєва, Л.Я.Синельник. - Навчальний посібник, 2002 р.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Учень, що працює біля дошки, пояснює розв'язання до­машніх вправ. Максимальна оцінка — 10 балів за умови відповіді на додаткові питання.

Додаткові питання

  1. Знайдіть довжину відрізків, користуючись рисунком і наведе­ними даними.

AN = 18 см; BN = 12 см

АВ — ?

ІІ. Актуалізація опорних знань

Питання

  1. Що таке координатний промінь? (промінь з нанесеними штрихами, яким відповідають послідовні натуральні числа)

  2. Що таке координата точки координатного променя? (числа, які відповідають точкам координатного променя, назив. координатами цих точок)

  3. Яка з точок – К(18) і Р(81) – ближче розміщена до точки О(0). (К(18))

  4. Поясніть, що таке одиничний відрізок? (відстань між сусідніми штрихами)

  5. Які бувають шкали? Наведіть приклади. (криволінійні – годинник, спідометр; прямолінійні – лінійка, термометр)

Завдання

  1. Накресліть числовий промінь, взявши за одиничний відрізок дві клітинки. Позначте точки А(4), В(1), С(6), D(10) (для II варіанта – М(3), N(1), К(8), L(11)).

  2. Запишіть координати точок, позначених на числовому промені. Числові промені для кожного варіанта зображені на рисунках, наведених нижче.

Для І варіанта

Для II варіанта

  1. Накресли відрізок АВ завдовжки 85 мм і познач на ньому точки К і Р такі, що АК = 30 мм, ВР = 23 мм. Знайди відстань КР.

Розвязання: КР = АС – (АК+ ТС) = 85 – (30+23) = 32 (мм)

ІІ. Закріплення матеріалу

322, 329 (усно), 331 (усно), 332, 333.

III. Підсумок уроку.

Оцінювання навчальних досягнень учнів.

VІ. Домашнє завдання

336, 335.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Математика

15.07.2021

54

0

3

Для кого: 5 Клас