Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Конспект математичного заняття – розваги на тему: «Подорож у країну Кмітливих»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

05.04.2020

280

2

0

Опис документу:
Мета: Формувати цілісне уявлення про навколишній світ, вчити помічати його об’єкти. Вчити розв’язувати завдання дослідницько-пізнавального характеру, які можуть мати не одну правильну відповідь. Вправляти дітей у розрізненні геометричних фігур, кількісній та порядковій лічбі, в розв’язуванні задач, визначенні суміжних чисел. Виховувати позитивне ставлення до занять з математики, бажання працювати в колективі, допомагати один одному.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект математичного заняття – розваги на тему: «Подорож у країну Кмітливих»

Мета: Формувати цілісне уявлення про навколишній світ, вчити помічати його об’єкти. Вчити розв’язувати завдання дослідницько-пізнавального характеру, які можуть мати не одну правильну відповідь. Вправляти дітей у розрізненні геометричних фігур, кількісній та порядковій лічбі, в розв’язуванні задач, визначенні суміжних чисел.

Виховувати позитивне ставлення до занять з математики, бажання працювати в колективі, допомагати один одному.

Матеріал: лист від королеви країни Кмітливих; геометричні чоловічки, їх будиночки; квіткова галявина, метелики; веселі задачки, ілюстрація із зображенням тварин, що їдуть на машині, будиночок зайчика, замок королеви, іграшкові зайчик, лисичка, ведмедик.

Хід заняття-розваги

Чути стук у двері. Вихователь пропонує дітям поміркувати, хто ж це до них завітав? Вихователь підходить до дверей, відчиняє, дивується, що немає нікого; знаходить лист, пропонує прочитати. «Доброго дня, діти середньої групи! Запрошую вас, любі мої, до Країни Кмітливих. Щоб потрапити в мою країну, треба подолати багато перешкод, виконати різні завдання, лише тоді ви знайдете дорогу до мого замку. Я чула, що ви розумні і кмітливі діти, в садочку вивчаєте математику, вмієте дружити і допомагати іншим. В моєму замку на вас чекає сюрприз. Тож бажаю успіхів». Королева Країни Кмітливих.

Діти, ви готові подорожувати? І я пропоную здійснити нашу подорож пішки, бо ходити дуже корисно для здоров’я. А щоб було веселіше, давайте з вами заспіваємо пісеньку «Як прекрасно крокувати». (Виконують пісню).

Ось ми з вами потрапили в ліс на галявину геометрії, тут живуть незвичайні чоловічки, вони заблукали і не можуть знайти свої будиночки, просять вас допомогти. Кожен з них живе в будиночку чимось схожому на них самих.

Дидактична гра «Хто де живе?».

ІІІ

Діти вирушають далі, наспівуючи пісеньку «Ідемо».

Ми йдемо, ми йдемо,

Ми шляхи долаємо.

Перешкоди ні на мить

Нас не можуть зупинить.

Наша зупинка називається «Квіткова галявина». Квіточки розташовані групами по три у порядку зростання номерів. На середній квіточці сидить метелик і він не може полетіти, поки ви не назвете номер квіточки, на яку він сів. Давайте допоможемо метеликам.

Метелики полетіли, ми можемо вирушати далі.

Діти співають пісеньку «Ідемо».

Вихователь. Ми стомилися, давайте присядемо на цій галявині і відпочинемо. Під ялинкою нора. Хто ж тут живе?

Діти відгадують хто живе в норі. З’являється лисичка (іграшка).

Вихователь. Лисичко, ти не підкажеш нам дорогу в країну кмітливих?

Лисичка. Покажу із задоволенням, якщо ви розв’яжете мої задачки.

Задачки від Лисички.

Ой весела киця

Гралась на травиці,

Рудик теж сюди прибіг –

Скільки стало киць усіх? (Двоє)

Дві веселі киці Грались на травиці, Мурчик ще до них прибіг – Скільки кошенят усіх? (Три)

Киця кубики купила, Та один десь загубила: Ой, біда мені, біда, . Три було, а стало…(Два)

Летіли ворона, горобець і муха.

Скільки летіло птахів? (Два)

Скільки горіхів у порожньому кошику?

(Нуль)

Лисичка пропонує іти прямо і нікуди не повертати. Діти вирушили далі, співають пісеньку «Ідемо», Зупиняються на галявині. Сідають.

Вихователь. Чий це будиночок? (Відповіді дітей). З будиночку виходить Зайчик.

Вихователь. Чому ти такий сумний, Зайчику? Зайчик каже, що дуже сумує за своїми друзями. Погляньте, ось вони на фото. Зайчик покаже нам, де палац королеви «Країни Кмітливих», якщо ми познайомимося з його друзями. (На картинці звірі їдуть на вантажівці).

Запитання до дітей:

Скільки звірят на фото?

Хто перший? Третій? Другий? Четвертий?

На чому їдуть зайчикові друзі?

Як називали цих тваринок, коли вони були маленькими?

(песик – цуценятко, котик – кошенятко, лисиця – лисенятко, ведмедик – ведмежатко і т. д.).

Зайчик показує гору, на якій стоїть палац королеви Країни Кмітливих. Діти знаходять сюрприз – коробку з гостинцями від королеви. Та королева погоджується віддати гостинці лише тоді, коли діти заспівають пісеньку про свій дитсадок.

Діти виконують пісню «Пісня про наш дитсадок».

Королева пригощає дітей

Заняття закінчується.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.