Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

КОНСПЕКТ КОНТРОЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ З ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ (ПРИРОДА) «Як Осінь Зиму не пускала»

Природознавство

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.09.2020

222

7

1

Опис документу:
Мета : виявити знання дітей про сезонні зміни в природі восени,уточнити та закріпити знання дітей про фрукти та овочі; особливості життя птахів восени. Розвивати психічні пізнавальні процеси,інтерес до осінньої природи.Виховувати ініціативність, активність на занятті,бажання працювати в команді.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Група : старша

Сфера : природа

Лінія розвитку : пізнавальний

Тема : « Як Осінь Зиму не пускала»

Мета : виявити знання дітей про сезонні зміни в природі восени,уточнити та закріпити знання дітей про фрукти та овочі; особливості життя птахів восени. Розвивати психічні пізнавальні процеси,інтерес до осінньої природи.Виховувати ініціативність, активність на занятті,бажання працювати в команді.

Матеріал : демонстраційний :ілюстрації із зображенням осінніх пейзажів,корзинки,аудіо записи звуків природи,маленькі картки із зображенням пташки,овочів та фруктів,нот.

Роздавальний : картинки із зображенням овочів та фруктів, 2 тарілочки,одноразові ложечки,

Шматочки моркви,яблука,капусти,, папір розміром 8*8( кожній дитині),картки із зображенням перелітних та зимуючих птахів.

Хід заняття:

  1. Вступна частина

1.Організація дітей на заняття.

- Помахала осінь останнім жовтим листям і попрощалася з нами. Не видно сонця.Зрідка – зрідка

Виходить воно погуляти. Важкі хмари табунами ходять,небо застилають.Прохолодно.А зима все ніяк не наступає,напевно,Осінь її не пускає…

2. Сюрпризний момент.

_- Діти,подивіться, Зима надіслала нам листа і просить, щоб ми їй допомогли – задобрили Осінь,щоб вона відступила.

(Відкриваємо конверт із завданнями)

  1. Основна частина

  1. – У цьому конверті знаходяться підказки,як саме нам задобрити Осінь.Ось перша картка

( дістаємо зображення пори року « Осінь» )

  • Діти, яка пора року тут зображена ? Про цю пору року складають вірші,співають пісні,пишуть вірші,а ми з вами знаємо чимало приказок і прислів’їв.

  • ( Діти розповідають приказки і прислів’я про осінь)

  1. –Молодці,а тепер час витягнути другу картку (зображення овочів та фруктів ).

Проводиться Д/г «Що де росте

Мета : виявити вміння дітей окремо виділяти овочі та фрукти,овочі,що ростуть під землею та над землею. Розвивати пам’ять, увагу, мислення. Виховувати бажання працювати в команді

Обладнання : 3 корзинки,картки із зображенням овочів та фруктів.

- Ви добре попрацювали. А тепер ми перевіремо ,як гарно ви розпізнаєте ці овочі та фрукти на смак, із заплющеними очами.

Д/г «Дізнайся на смак»

Мета : виявити вміння дітей розпізнавати на смак овочі та фрукти. Розвивати смакові відчуття.

Матеріал : морква, яблуко,капуста,2 блюдця,одноразові ложечки.

  1. Фізкультхвилинка

Хмарка сонечко закрила,

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки ппошукаєм,

І в травичці позбираєм.

Злетимо,як пташенята,

Що розправили крилята.

Потанцюємо ще трішки,

Щоб спочили ручки,ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову!

4.- Молодці, а тепер давайте подивимось, що в нас ще є у конверті?

(зображення нот)

  • Діти,пропоную вам присісти на стільчики і послухати звуки осені. ( Вмикається запис із звуками природи).

  • Які звуки осені ви почули?(пташині голоси,вітер,дощ,стук дятла і т.д.0

  • А давайте разом з вами також створемо звуки осені.(Діти беруть папірці і імітують звуки вітру,дощу, стук дятла,шуркіт листя).

5.- Діти в нас залишилась остання картка із зображенням пташки.

-Давайте разом з вами пригадаємо,як живуть птахи восени.

-(Розповідь дітей) : Птахи восени починають линяти : старе пір’я випадає, а нове росте більш темнішим. Першими відлітають до теплих країв ластівки,солов’ї, стрижі,бо комах вже немає. Останніми відлітають гуси, качки, лебіді. А от горобці, синички, сороки залишаються зимувати. На осінь і зиму більшість пташок прилітають до житла людей..

- Давайте разом з вами пртгадаємо цікаві факти про пташок:

-Якого птаха називають санітаром лісу? ( Дятел )

-Який птах олюбляє блискучі предмети? ( сорока)

- Кого називають лісовим котом ? ( Сова )

- Який птах найсильнішим ? (Орел)

Д/г « Перелітні та зимуючі пташки»

Мета : узагальнити знання дітей про перелітних та зимуючих птахів. Розвивати пам’ять, увагу. Виховувати інтерес до пташок .

-Молодці!Ой ,чуєте ці звуки мені це нагадує справжній прихід Зими. Схоже ми змогли їй допомогти!

( Вмикається звуки природи – зими)

  1. Заключна частина

  1. Підсумок.

-Ось і настала справжня зима.ми гарно з вами попрацювали. Давайте пригадаємо, що ми з вами робили?

-Розповідали приказки і прислів’я

-Повторили овочі та фрукти

-Слухали звуки осінньої природи

- Пригадали про життя пташок.

  1. Аналіз.

( Даю диференційований аналіз роботи дітей на занятті)

  • На цьому наше заняття закінчилося і ми йдемо з вами на двір зустрічати справжню зиму.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.