! В а ж л и в о
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
7
міс.
0
4
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Конспект Контрольна робота 11 клас

Опис документу:
Тема Поезія 20 - 30 років Мета (формувати компетентності): предметні (перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем); ключові (уміння вчитися: навички аналізу різних творів; загальнокультурні (старанність, відповідальність).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1. «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920–1930 рр. ПОЕЗІЯ»

Мета (формувати компетентності): предметні (перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем); ключові (уміння вчитися: навички аналізу різних творів; загальнокультурні (старанність, відповідальність). Обладнання: завдання для контрольної роботи.

ПЕРЕБIГ УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ

III. IНСТРУКТАЖ УЧНІВ ЩОДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

IV. ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ

I варіант

Початковий рівень

1. Установіть відповідність між автором твору та назвою.

1 В. Свідзінський 2 М. Семенко 3 М. Рильський 4 Є. Плужник

А «Холодна тиша. Місяцю надламаний»

Б «Для вас, історики майбутні»

В «Місто»

Г «У теплі дні збирання винограду»

Ключ: 1 — А; 2 — В; 3 — Г; 4 — Б.

2. Укажіть ім’я автора твору, у якому є такі рядки:

Збагнеш оце, чим серце билось,

Яких цей зір нагледів мет,

Чому стилетом був мій стилос

I стилосом бував стилет

А Є. Плужник

Б Є. Маланюк

В В. Свідзінський

Г М. Рильський

3. Хто з названих митців належав до «Празької школи»?

А Є. Плужник

Б Є. Маланюк

В В. Свідзінський

Г М. Рильський

Середній рівень

4. Назвіть українських неокласиків.

5. Що таке авангардизм?

Достатній рівень

6. Поясніть, що означає поняття «розстріляне відродження».

7. Назвіть основні угруповання початку ХХ століття та їхніх представників.

Високий рівень

8. Напишіть есе «Художній світ української поезії початку ХХ століття».

II варіант

Початковий рівень

1. Установіть відповідність між автором твору та назвою.

1 М. Семенко 2 М. Рильський 3 Є. Плужник 4 Б.-I. Антонич

А «Місто»

Б «Різдво»

В «У теплі дні збирання винограду»

Г «Ніч… А човен — як срібний птах»

Ключ: 1 — А; 2 — В; 3 — Г; 4 — Б.

2. Хто автор твору, у якому наявні такі рядки:

Бо я дивлюсь і бачу: все навіки

На цій осінній лагідній землі,

I твій слідок малий — такий великий,

Що я тобі й сказати б не зумів

А Є. Плужник

Б М. Рильський

В П. Тичина

Г М. Семенко

3. У якому творі згадується лемківське село Дукля?

А «Різдво»

Б «Місто»

В «У теплі дні збирання винограду»

Г «Ніч… А човен — як срібний птах»

Середній рівень

4. Назвіть найбільш відомого представника авангардизму 20-х років ХХ століття.

5. Як ви розумієте поняття вітаїзм?

Достатній рівень

6. Що таке «Празька школа»?

7. Розкрийте суть поняття неокласицизм.

Високий рівень

8. Напишіть есе «Художній світ української поезії початку ХХ століття».

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись