Конспект-конструктор уроку з дизайну і технологій 3 клас НУШ (Савченко) " Смачне чаювання"

Технології

10.05.2021

140

0

37

Для кого: 3 Клас
Опис документу:
Види діяльності на уроці 1. Емоційне налаштування Вправа «Запрошення до чаю» Пропоную дітям стати в коло і даю чашку. Передаючи чашку по колу, діти розповідають, кого з однокласників вони запросили б на чай і про що хотіли б запитати.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема . Погода вдома. Смачне чаювання

Очікувані результати навчання здобувачів освіти :

працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;

обробляє деталі виробу за потреби; удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби.

Мета: цілісний розвиток особистості дитини засобами предметноперетворювальної діяльності, формування ключових та проєктно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження.

Обладнання для учнів: альбом-посібник Дизайн і технології «Маленький трудівничок» 3 клас, Л.Роговська, Тернопіль «Підручники і посібники» , кольоровий двосторонній папір, ножиці, клей, простий олівець, лінійка.

Візуальний ряд

Відео «Чайна церемонія»

https://www.youtube.com/watch?v=c9nHHdpj7vU

Руханка з Олею Поляковою

https://www.youtube.com/watch?v=V6KIaA2YMY

Види діяльності на уроці

  1. Емоційне налаштування

Вправа «Запрошення до чаю»

Пропоную дітям стати в коло і даю чашку. Передаючи чашку по колу, діти розповідають, кого з однокласників вони запросили б на чай і про що хотіли б запитати.

Джерело:

https://naurok.com.ua/praktichniy-posibnik-na-temu-emociyne-nalashtuvannya-na-urok-yak-vazhliviy-komponent-suchasnogo-uroku-147306.html

  1. Мотивація навчальної діяльності

Перегляд відео чайної церемонії в Японії

Серед різних напоїв, які споживають люди, найвідоміший і найпоширеніший-чай. Це корисний напій, який тамує спрагу, знімає втому, додає бадьорості, піднімає настрій, а також сприяє теплому спілкуванню людей.

3.Повідомлення теми і мети уроку

Виготовимо аплікацію в техніці оригамі за зразком . Послідовність складання чашок зображено на ст.80 альбома-посібника. Основа для аплікації на ст.81, а чайник та декор-на ст. 82.

4.Засвоєння нових знань

Перегляд та аналіз готового виробу.

5. Виконання практичної роботи

Поетапне виконання вчителем практичної роботи.

6. Руханка з Олею Поляковою

https://www.youtube.com/watch?v=V6KIaA2YMY

7. Продовження виконання практичної роботи

8. Демонстрація виробів(фотосесія)

9. Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався/лася

  2. На уроці я навчився/лася

  3. Мені було важко …

  4. Мені було незрозуміло …

  5. Тепер я знаю, що …

  6. Мене здивувало …

  7. Я б хотів/ла дізнатися, чому …

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Технології

10.05.2021

140

0

37

Для кого: 3 Клас