Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Конспект-конструктор уроку з дизайну і технологій 1 клас НУШ (Савченко) " Веселий равлик"

Трудове навчання

Для кого: 1 Клас

30.01.2020

2522

428

0

Опис документу:
Тема. Подарунок. Веселий равлик Мета : розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Подарунок. Веселий равлик

Мета : розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження.

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх;

розміщує деталі виробу на площині;

застосовує нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання /пластилін, глина/ та ін.);

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;

раціонально використовує матеріали (папір, картон).

Обладнання для учнів: альбом-посібник «Маленький трудівничок». Трудове навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.; клей, ножиці,фломастери .

Обладнання для вчителя:лептоп,плазмовий телевізор,листівки-валентинки.

Весела фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA

Види діяльності на уроці

  1. Емоційне налаштування

Вправа «Продовж речення»

Я щасливий , коли…

Мені приємно , коли…

Я люблю, коли…

Мені подобається…

Я хочу …

  1. Мотивація навчальної діяльності

14 лютого відзначають День святого Валентина — свято закоханих різного віку. Свято названо на честь святого Валентина. Існує безліч легенд про святого Валентина. Одна з них пов'язана з таємними одруження закоханих пар. У 5 столітті Валентина зарахували до лику Святих, і він став покровителем закоханих, молоді, щасливих шлюбів. І хоча Дня Святого Валентина немає в календарі офіційних свят, у цей день багато хлопців і дівчат дарують один одному вітальні листівки — валентинки. Символічно валентинки найчастіше роблять у формі серця з червоною або рожевою паперу. За традицією, валентинки не підписують, а почерк намагаються змінити: щоб людина сама здогадалася, кому вона подобається.Мабуть , кожному дуже приємно отримати від свої друзів валентинку. Але ще приємніше виготовити її власноруч і подарувати друзям, однокласникам.

3.Повідомлення теми уроку

Ми будемо виготовляти листівку-валентинку за зразком зі ст.45 альбома-посібника. Зі ст.43 вирізаємо деталі аплікації та склеюємо за зразком.

4. Засвоєння нових знань

Демонстрація зразка та аналіз практичної роботи.

Поетапне виконання роботи вчителем.

5.Інструктаж з ТБ при роботі з ножицями та клеєм

6. Весела фізкультхвилинка з Марійкою

7. Практична робота учнів

8.Демонстрація виробів(фотосесія)

9.Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався …

  2. На уроці я навчився …

  3. Мені було важко …

  4. Мені було незрозуміло …

  5. Тепер я знаю, що …

  6. Мене здивувало …

  7. Я б хотів дізнатися, чому …

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.