Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Комунальний дошкільний навчальний заклад
загального розвитку «Ясла-садок № 103»
«Червоненька квіточка»
управління освіти міської ради
Конспект інтегрованої діяльності з теми: «РІДНЕ МІСТО ЛЮБИМО»
(розвиток мови + ознайомлення з довкіллям + малювання)
для дітей старшої групи
Підготувала : 28.11.2018 р.
вихователь групи №7
Силєнкова Т.В.
м. Маріуполь 2018р
Фізичний розвиток: розвивати рухову активність дітей, заохочувати бажання брати участь у рухливих іграх.
Соціально-моральний розвиток: виховувати любов до свого міста, заохочувати бажання дітей дбати про його красу.
Емоційно-ціннісний розвиток: створювати в групі позитивну емоційну атмосферу, учити малят висловлювати особисту думку, виховувати відчуття пошани до своєї малої батьківщини.
Пізнавальний розвиток: познайомити дітей з архітектурними та скульптурними пам'ятками міста, розповісти про історію будівництва та призначення деяких споруд.
Мовленнєвий розвиток: учити малят складати невеликі описові розповіді, сприяти розвитку монологічного мовлення, закріпити в словнику назви споруд різного соціального призначення, вправляти дітей у побудові складнопідрядних речень.
Художньо-естетичний розвиток: учити дітей сприймати витвори мистецтва, цінувати творчість.
Креативний розвиток: розвивати, здатність до творчих перевтілень в русі, жестах, під час виконання ігрбвих мімічних вправ.
Хід заняття
Приветствие « Доброго ранку, сонце привітне…»
В якій країні ми живемо? Хто ми? А хто знає, що таке батьківщина?( Да, діти, батьківщина – це місто, де людина народилась, де її рідний дім)
Як називається місто, у якому ми живемо?
Що ви можете розповісти о Мариуполі?( Вірші)
Мариуполь – самый славный
Город на земле.
И народ в нем – православный,
Смыслит в ремесле.
Населяют город знатный
Сотни тысяч жителей.
Летом климат благодатный
Манит посетителей.
Возле сказочного моря,
В Приазовской полосе,
Пароходам семафоря,
Город нежится в красе.
Он основан был навеки
В семьдесят восьмом году,
В восемнадцатом аж веке
И с тех пор привык к труду.
Два промышленных гиганта
Ильича и Азовсталь
Вдоволь накопив таланта
Выплавляют дружно сталь.
Разнопрофильные вузы
Ни один десяток лет
Куют кадры на все вкусы,
Неся в массы знаний свет.
Со всего земного шара
Зарубежные суда,
Чтобы поднабрать товара
Морем ходят к нам сюда.
И звучит девиз в эфире
Сквозь просторы и века:
Мариуполь – лучший в мире!
Крепнет слава городка.
Вихователь: Діти я хочу запропонувати вам відправиться на екскурсію по нашему рідному місту. Після просмотра кратка бесіда: Що вам більш усього спадобалось? Що було вже знайомо? Що ви побачили вперше. Де мріяте побувати?
Вихователь: А як ви вважаєте, як називають жителей міста, в якому вони живуть? Ми з вами живемо в місті Маріуполь, тож ми –маріупольчанє. Наше місто велике і гарне, в ньому чотири района. Хто знає які райони є в нашому місті? (Відповіді дітей , Жовтневий, Приморский, Орджоникидзевский, Ильичевский ) («Западный», «Восточный», «Кировский», «Черёмушки», 5-й, 17-й, 23-й микрорайоны и других)
Хто з вас знає в якому він живе районі? Як називається вулица, на якій знаходиться наш дитячий садок? А які ще ви знаете вулиці нашого міста? (Відповіді дітей )
Фізкультхвилинка «Місто оживає»
Вихователь читає віршовані рядки, діти виконують рухи відповідно до тексту.
Ранок. Знову сонце сяє. Моє місто оживає. (Тупотять на місці.)
Зазирає промінь сонця В кожен дім, у всі віконця. (Креслять у повітрі чотирикутник.)
Мчать по вулицях машини
Лиш вперед, мелькають шини. (Легкий біг на місці з імітаційними рухами повороту керма.)
Двірники метуть, метуть —
Скрізь наводять чистоту. (Імітування праці з мітлою.)
Треба всім скоріш вставати, (Потягування.)
На роботу поспішати, (Енергійне крокування.)
А малятам-діточкам
Час іти до дитсадка. (Пересування з підстрибуванням.)
Я по вулиці крокую,
Місто так своє люблю я! (Ходьба з високим підніманням колін.)
Тут мій дитсадок і дім,
Добре жити в місті цім! (Продовжуючи ходьбу, діти виконують ритмічні оплески в долоні.)
Умикається будь-яка жвава мелодія (на розсуд педагога). Діти стають у коло, беруться за руки і хороводним кроком обходять круг.
Загадка
В два ряда дома стоят –
Десять, двадцать, сто подряд –
И квадратными глазами
Друг на друга глядят. (улица)
- Какие они? (широкие, длинные, красивые, светлые)
- Какие дома в нашем городе? (Максим читает стихотворение)
Дома бывают разные:
Зеленые и красные,
Высокие и низкие,
Далекие и близкие.
Панельные, кирпичные –
Вроде бы обычные.
Дошкольные, лечебные,
Торговые, учебные,
Театры и жилые, Красивые такие,
Полезные, прекрасные, -
Дома бывают разные.
Давайте поиграем в игру: «Что есть в доме? » (воспитатель по кругу дает детям мячик, а дети, передавая, его друг другу называют: окна, стены, потолок, пол, двери и т. д.)
Воспитатель: - Ребята, вы сказали, что дома в нашем городе разные.
Как мы назовем дом из кирпича – кирпичный, из камня – каменный, из стекла – стеклянный, из дерева – деревянный.
- Молодцы!
- Где обычно строят города? (у реки, у моря) Как называется наше море? А наша речка?
Наш город стоит на реке Кальмиус и Кальчик.
Река делит город на две части: левый и правый.
Загадка
«Из металла – великан, добрым делом он увлекся –
Поперек реки улегся. По нему, забыв о чуде, переходят реку люди»
Что нужно построить, чтобы соединить два берега? (мост)
Игра «Ручеек» .: «Дети парами изображают мосты, после этого дети берутся за руки – получается мост дружбы».
Воспитатель: Наше знакомство с Мариуполем продолжается. Занимайте свои места. Давайте поговорим о том, чем же славится наш родной город. Какие рабочие специальности (профессии) есть в нашем городе (Ответы детей) Какую профессию вы бы выбрали, когда вырастите? (Ответы детей)
Не терпит мой папа безделья и скуки, (Холодова)
У папы умелые сильные руки!
И если кому-нибудь надо помочь,
Мой папа всегда поработать не прочь.
Воспитатель: И ваши папы такие же, как в этом стихотворении? Расскажите о своих папах. (Трудолюбивый, веселый, умелый, сильный, отзывчивый, работящий, денег много зарабатывает, помогает маме, бабушке и дедушке, любит своих детей).
Игра «День , ночь» (профессии)
Упражнение «Кто, где работает?»
В магазине – продавец, … . В киоске - … . На транспорте - … .В кафе - … .
«Кто поможет, если…».
Начался пожар. Человеку стало плохо. Оборвался электропровод. Протекает канализация. Чувствуется запах газа. (Номера телефонов.)
Рухлива гра «Покажи — відгадай»
Вихованцям пропонується жестами та мімікою зобразити працю людей різних професій: регулювальника, клоуна, маляра, художника, співака, водія, лікаря тощо. Картки із зображенням людей відповідних професій розкладені перед малятами. Кожна дитина зображує когось на власний вибір, а решта вихованців уважно стежать за товаришем і відгадують та називають того, кого він намагався показати.
Якщо малюки вагаються, ведучий може допомогти їм підказкою.
Воспитатель: А сейчас предлагаю поиграть. Делимся на четыре подгруппы- команды. Каждой команде я приготовила задание - нужно собрать из отдельных пазлов картину: одна команда – выкладывает – здание спорткомплекса ; вторая-экстрим-парк ;герб и флаг Мариуполя.
Вспомните, ребята как выглядят эти здания и если готовы, приступайте. (дети выполняют задание, подсказывая друг другу)
Ребята, вы сегодня много узнали о своем городе, а теперь расскажите, как вы его любите? (стихи)
Люблю тебя, мой дивный город, Люблю я тихие рассветы
Люблю и летом , и зимой. Приморских улиц и домов,
И в день осенний ты мне дорог, Люблю широкие проспекты
И дорог раннею весной. (Лагутин) И перезвон колоколов. (Даша)
Люблю, когда на праздник люди
С друзьями, радуясь, идут.
А вечером, я знаю, будет
Чудесный, сказочный салют. (Лиза)
Песня «Мариуполь – дивный город»
Малювання
Вихователь допомагає малюкам продумати композицію, деталі малюнка, пояснює та показує способи зображення окремих елементів роботи. Малята виконують малюнок у супроводі неголосного звучання будь-якої спокійної мелодії (на розсуд педагога)
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»