Конспект інтегрованої діяльності з теми: «РІДНЕ МІСТО ЛЮБИМО» (розвиток мови + ознайомлення з довкіллям + малювання)

Опис документу:
Виховувати любов до свого міста, заохочувати бажання дітей дбати про його красу. Познайомити дітей з архітектурними та скульптурними пам'ятками міста, розповісти про історію будівництва та призначення деяких споруд. Учити малят висловлювати особисту думку, виховувати відчуття пошани до своєї малої батьківщини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Комунальний дошкільний навчальний заклад

загального розвитку «Ясла-садок № 103»

«Червоненька квіточка»

управління освіти міської ради

Конспект інтегрованої діяльності з теми: «РІДНЕ МІСТО ЛЮБИМО»

(розвиток мови + ознайомлення з довкіллям + малювання)

для дітей старшої групи

Підготувала : 28.11.2018 р.

вихователь групи №7

Силєнкова Т.В.

м. Маріуполь 2018р

Фізичний розвиток: розвивати рухову активність дітей, заохочувати бажання брати участь у рухливих іграх.

Соціально-моральний розвиток: виховувати любов до свого міста, заохочувати бажання дітей дбати про його красу.

Емоційно-ціннісний розвиток: створювати в групі позитивну емоційну атмосферу, учити малят висловлювати особисту думку, виховувати відчуття пошани до своєї малої батьківщини.

Пізнавальний розвиток: познайомити дітей з архітектурними та скульптурними пам'ятками міста, розповісти про історію будівництва та призначення деяких споруд.

Мовленнєвий розвиток: учити малят складати невеликі описові розповіді, сприяти розвитку монологічного мовлення, закріпити в словнику назви споруд різного соціального призначення, вправляти дітей у побудові складнопідрядних речень.

Художньо-естетичний розвиток: учити дітей сприймати витвори мистецтва, цінувати творчість.

Креативний розвиток: розвивати, здатність до творчих перевтілень в русі, жестах, під час виконання ігрбвих мімічних вправ.

Хід заняття

Приветствие « Доброго ранку, сонце привітне…»

В якій країні ми живемо? Хто ми? А хто знає, що таке батьківщина?( Да, діти, батьківщинаце місто, де людина народилась, де її рідний дім)

Як називається місто, у якому ми живемо?

Що ви можете розповісти о Мариуполі?( Вірші)

Мариуполь – самый славный
Город на земле.
И народ в нем – православный,
Смыслит в ремесле.

Населяют город знатный
Сотни тысяч жителей.
Летом климат благодатный
Манит посетителей.

Возле сказочного моря,
В Приазовской полосе,
Пароходам семафоря,
Город нежится в красе.

Он основан был навеки
В семьдесят восьмом году,
В восемнадцатом аж веке
И с тех пор привык к труду.

Два промышленных гиганта
Ильича и Азовсталь
Вдоволь накопив таланта
Выплавляют дружно сталь.

Разнопрофильные вузы
Ни один десяток лет
Куют кадры на все вкусы,
Неся в массы знаний свет.

Со всего земного шара
Зарубежные суда,
Чтобы поднабрать товара
Морем ходят к нам сюда.

И звучит девиз в эфире
Сквозь просторы и века:
Мариуполь – лучший в мире!
Крепнет слава городка.

Вихователь: Діти я хочу запропонувати вам відправиться на екскурсію по нашему рідному місту. Після просмотра кратка бесіда: Що вам більш усього спадобалось? Що було вже знайомо? Що ви побачили вперше. Де мріяте побувати?

Вихователь: А як ви вважаєте, як називають жителей міста, в якому вони живуть? Ми з вами живемо в місті Маріуполь, тож ми –маріупольчанє. Наше місто велике і гарне, в ньому чотири района. Хто знає які райони є в нашому місті? (Відповіді дітей  , Жовтневий, Приморский, Орджоникидзевский, Ильичевский ) («Западный», «Восточный», «Кировский», «Черёмушки», 5-й, 17-й, 23-й микрорайоны и других)

Хто з вас знає в якому  він живе районі? Як називається вулица, на якій знаходиться наш дитячий садок? А які ще ви знаете вулиці нашого міста? (Відповіді дітей  )

Гра «Назви свою адресу»

Фізкультхвилинка «Місто оживає»

Вихователь читає віршовані рядки, діти виконують рухи відповідно до тексту.

Ранок. Знову сонце сяє. Моє місто оживає. (Тупотять на місці.)

Зазирає промінь сонця В кожен дім, у всі віконця. (Креслять у повітрі чотирикутник.)

Мчать по вулицях машини

Лиш вперед, мелькають шини. (Легкий біг на місці з імітаційними рухами повороту керма.)

Двірники метуть, метуть —

Скрізь наводять чистоту. (Імітування праці з мітлою.)

Треба всім скоріш вставати, (Потягування.)

На роботу поспішати, (Енергійне крокування.)

А малятам-діточкам

Час іти до дитсадка. (Пересування з підстрибуванням.)

Я по вулиці крокую,

Місто так своє люблю я! (Ходьба з високим підніманням колін.)

Тут мій дитсадок і дім,

Добре жити в місті цім! (Продовжуючи ходьбу, діти виконують ритмічні оплески в долоні.)

Умикається будь-яка жвава мелодія (на розсуд педагога). Діти стають у коло, беруться за руки і хороводним кроком обходять круг.

Загадка

В два ряда дома стоят –

Десять, двадцать, сто подряд –

И квадратными глазами

Друг на друга глядят. (улица)

- Какие они? (широкие, длинные, красивые, светлые)

- Какие дома в нашем городе? (Максим читает стихотворение)

Дома бывают разные:

Зеленые и красные,

Высокие и низкие,

Далекие и близкие.

Панельные, кирпичные –

Вроде бы обычные.

Дошкольные, лечебные,

Торговые, учебные,

Театры и жилые, Красивые такие,

Полезные, прекрасные, -

Дома бывают разные.

Давайте поиграем в игру: «Что есть в доме? » (воспитатель по кругу дает детям мячик, а дети, передавая, его друг другу называют: окна, стены, потолок, пол, двери и т. д.)

Воспитатель: - Ребята, вы сказали, что дома в нашем городе разные.

Как мы назовем дом из кирпича – кирпичный, из камня – каменный, из стекла – стеклянный, из дерева – деревянный.

- Молодцы!

- Где обычно строят города? (у реки, у моря) Как называется наше море? А наша речка?

Наш город стоит на реке Кальмиус и Кальчик.

Река делит город на две части: левый и правый.

Загадка

«Из металла – великан, добрым делом он увлекся –

Поперек реки улегся. По нему, забыв о чуде, переходят реку люди»

Что нужно построить, чтобы соединить два берега? (мост)

Игра «Ручеек» .: «Дети парами изображают мосты, после этого дети берутся за руки – получается мост дружбы».

Воспитатель: Наше знакомство с Мариуполем продолжается. Занимайте свои места. Давайте поговорим о том, чем же славится наш родной город. Какие рабочие специальности (профессии) есть в нашем городе (Ответы детей) Какую профессию вы бы выбрали, когда вырастите? (Ответы детей)

Не терпит мой папа безделья и скуки, (Холодова)
У папы умелые сильные руки!
И если кому-нибудь надо помочь,
Мой папа всегда поработать не прочь.

Воспитатель: И ваши папы такие же, как в этом стихотворении? Расскажите о своих папах. (Трудолюбивый, веселый, умелый, сильный, отзывчивый, работящий, денег много зарабатывает, помогает маме, бабушке и дедушке, любит своих детей).

Игра «День , ночь» (профессии)

Упражнение «Кто, где работает?»
В магазине – продавец, … . В киоске - … . На транспорте - … .В кафе - … .
«Кто поможет, если…».
Начался пожар. Человеку стало плохо. Оборвался электропровод. Протекает канализация. Чувствуется запах газа. (Номера телефонов.)

Рухлива гра «Покажи — відгадай»

Вихованцям пропонується жестами та мімікою зобразити працю людей різних професій: регулювальника, клоуна, маляра, художника, співака, водія, лікаря тощо. Картки із зображенням людей відповідних професій розкладені перед малятами. Кожна дитина зображує когось на власний вибір, а решта вихованців уважно стежать за товаришем і відгадують та називають того, кого він намагався показати.

Якщо малюки вагаються, ведучий може допомогти їм підказкою.

Воспитатель: А сейчас предлагаю поиграть. Делимся на четыре подгруппы- команды. Каждой команде я приготовила задание - нужно собрать из отдельных  пазлов картину: одна команда – выкладывает – здание спорткомплекса ; вторая-экстрим-парк ;герб и флаг Мариуполя.

Вспомните, ребята как выглядят эти здания и если готовы, приступайте. (дети выполняют задание, подсказывая друг другу)

Ребята, вы сегодня много узнали о своем городе, а теперь расскажите, как вы его любите? (стихи)

Люблю тебя, мой дивный город, Люблю я тихие рассветы

Люблю и летом , и зимой. Приморских улиц и домов,

И в день осенний ты мне дорог, Люблю широкие проспекты

И дорог раннею весной. (Лагутин) И перезвон колоколов. (Даша)

Люблю, когда на праздник люди

С друзьями, радуясь, идут.

А вечером, я знаю, будет

Чудесный, сказочный салют. (Лиза)

Песня «Мариуполь – дивный город»

Малювання

Вихователь допомагає малюкам продумати композицію, деталі малюнка, пояснює та показує способи зображення окремих елементів роботи. Малята виконують малюнок у супроводі неголосного звучання будь-якої спокійної мелодії (на розсуд педагога)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
5
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!