Конспект інтегрованої діяльності з теми: «РІДНЕ МІСТО ЛЮБИМО» (розвиток мови + ознайомлення з довкіллям + малювання)

Опис документу:
Виховувати любов до свого міста, заохочувати бажання дітей дбати про його красу. Познайомити дітей з архітектурними та скульптурними пам'ятками міста, розповісти про історію будівництва та призначення деяких споруд. Учити малят висловлювати особисту думку, виховувати відчуття пошани до своєї малої батьківщини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комунальний дошкільний навчальний заклад

загального розвитку «Ясла-садок № 103»

«Червоненька квіточка»

управління освіти міської ради

Конспект інтегрованої діяльності з теми: «РІДНЕ МІСТО ЛЮБИМО»

(розвиток мови + ознайомлення з довкіллям + малювання)

для дітей старшої групи

Підготувала : 28.11.2018 р.

вихователь групи №7

Силєнкова Т.В.

м. Маріуполь 2018р

Фізичний розвиток: розвивати рухову активність дітей, заохочувати бажання брати участь у рухливих іграх.

Соціально-моральний розвиток: виховувати любов до свого міста, заохочувати бажання дітей дбати про його красу.

Емоційно-ціннісний розвиток: створювати в групі позитивну емоційну атмосферу, учити малят висловлювати особисту думку, виховувати відчуття пошани до своєї малої батьківщини.

Пізнавальний розвиток: познайомити дітей з архітектурними та скульптурними пам'ятками міста, розповісти про історію будівництва та призначення деяких споруд.

Мовленнєвий розвиток: учити малят складати невеликі описові розповіді, сприяти розвитку монологічного мовлення, закріпити в словнику назви споруд різного соціального призначення, вправляти дітей у побудові складнопідрядних речень.

Художньо-естетичний розвиток: учити дітей сприймати витвори мистецтва, цінувати творчість.

Креативний розвиток: розвивати, здатність до творчих перевтілень в русі, жестах, під час виконання ігрбвих мімічних вправ.

Хід заняття

Приветствие « Доброго ранку, сонце привітне…»

В якій країні ми живемо? Хто ми? А хто знає, що таке батьківщина?( Да, діти, батьківщинаце місто, де людина народилась, де її рідний дім)

Як називається місто, у якому ми живемо?

Що ви можете розповісти о Мариуполі?( Вірші)

Мариуполь – самый славный
Город на земле.
И народ в нем – православный,
Смыслит в ремесле.

Населяют город знатный
Сотни тысяч жителей.
Летом климат благодатный
Манит посетителей.

Возле сказочного моря,
В Приазовской полосе,
Пароходам семафоря,
Город нежится в красе.

Он основан был навеки
В семьдесят восьмом году,
В восемнадцатом аж веке
И с тех пор привык к труду.

Два промышленных гиганта
Ильича и Азовсталь
Вдоволь накопив таланта
Выплавляют дружно сталь.

Разнопрофильные вузы
Ни один десяток лет
Куют кадры на все вкусы,
Неся в массы знаний свет.

Со всего земного шара
Зарубежные суда,
Чтобы поднабрать товара
Морем ходят к нам сюда.

И звучит девиз в эфире
Сквозь просторы и века:
Мариуполь – лучший в мире!
Крепнет слава городка.

Вихователь: Діти я хочу запропонувати вам відправиться на екскурсію по нашему рідному місту. Після просмотра кратка бесіда: Що вам більш усього спадобалось? Що було вже знайомо? Що ви побачили вперше. Де мріяте побувати?

Вихователь: А як ви вважаєте, як називають жителей міста, в якому вони живуть? Ми з вами живемо в місті Маріуполь, тож ми –маріупольчанє. Наше місто велике і гарне, в ньому чотири района. Хто знає які райони є в нашому місті? (Відповіді дітей  , Жовтневий, Приморский, Орджоникидзевский, Ильичевский ) («Западный», «Восточный», «Кировский», «Черёмушки», 5-й, 17-й, 23-й микрорайоны и других)

Хто з вас знає в якому  він живе районі? Як називається вулица, на якій знаходиться наш дитячий садок? А які ще ви знаете вулиці нашого міста? (Відповіді дітей  )

Гра «Назви свою адресу»

Фізкультхвилинка «Місто оживає»

Вихователь читає віршовані рядки, діти виконують рухи відповідно до тексту.

Ранок. Знову сонце сяє. Моє місто оживає. (Тупотять на місці.)

Зазирає промінь сонця В кожен дім, у всі віконця. (Креслять у повітрі чотирикутник.)

Мчать по вулицях машини

Лиш вперед, мелькають шини. (Легкий біг на місці з імітаційними рухами повороту керма.)

Двірники метуть, метуть —

Скрізь наводять чистоту. (Імітування праці з мітлою.)

Треба всім скоріш вставати, (Потягування.)

На роботу поспішати, (Енергійне крокування.)

А малятам-діточкам

Час іти до дитсадка. (Пересування з підстрибуванням.)

Я по вулиці крокую,

Місто так своє люблю я! (Ходьба з високим підніманням колін.)

Тут мій дитсадок і дім,

Добре жити в місті цім! (Продовжуючи ходьбу, діти виконують ритмічні оплески в долоні.)

Умикається будь-яка жвава мелодія (на розсуд педагога). Діти стають у коло, беруться за руки і хороводним кроком обходять круг.

Загадка

В два ряда дома стоят –

Десять, двадцать, сто подряд –

И квадратными глазами

Друг на друга глядят. (улица)

- Какие они? (широкие, длинные, красивые, светлые)

- Какие дома в нашем городе? (Максим читает стихотворение)

Дома бывают разные:

Зеленые и красные,

Высокие и низкие,

Далекие и близкие.

Панельные, кирпичные –

Вроде бы обычные.

Дошкольные, лечебные,

Торговые, учебные,

Театры и жилые, Красивые такие,

Полезные, прекрасные, -

Дома бывают разные.

Давайте поиграем в игру: «Что есть в доме? » (воспитатель по кругу дает детям мячик, а дети, передавая, его друг другу называют: окна, стены, потолок, пол, двери и т. д.)

Воспитатель: - Ребята, вы сказали, что дома в нашем городе разные.

Как мы назовем дом из кирпича – кирпичный, из камня – каменный, из стекла – стеклянный, из дерева – деревянный.

- Молодцы!

- Где обычно строят города? (у реки, у моря) Как называется наше море? А наша речка?

Наш город стоит на реке Кальмиус и Кальчик.

Река делит город на две части: левый и правый.

Загадка

«Из металла – великан, добрым делом он увлекся –

Поперек реки улегся. По нему, забыв о чуде, переходят реку люди»

Что нужно построить, чтобы соединить два берега? (мост)

Игра «Ручеек» .: «Дети парами изображают мосты, после этого дети берутся за руки – получается мост дружбы».

Воспитатель: Наше знакомство с Мариуполем продолжается. Занимайте свои места. Давайте поговорим о том, чем же славится наш родной город. Какие рабочие специальности (профессии) есть в нашем городе (Ответы детей) Какую профессию вы бы выбрали, когда вырастите? (Ответы детей)

Не терпит мой папа безделья и скуки, (Холодова)
У папы умелые сильные руки!
И если кому-нибудь надо помочь,
Мой папа всегда поработать не прочь.

Воспитатель: И ваши папы такие же, как в этом стихотворении? Расскажите о своих папах. (Трудолюбивый, веселый, умелый, сильный, отзывчивый, работящий, денег много зарабатывает, помогает маме, бабушке и дедушке, любит своих детей).

Игра «День , ночь» (профессии)

Упражнение «Кто, где работает?»
В магазине – продавец, … . В киоске - … . На транспорте - … .В кафе - … .
«Кто поможет, если…».
Начался пожар. Человеку стало плохо. Оборвался электропровод. Протекает канализация. Чувствуется запах газа. (Номера телефонов.)

Рухлива гра «Покажи — відгадай»

Вихованцям пропонується жестами та мімікою зобразити працю людей різних професій: регулювальника, клоуна, маляра, художника, співака, водія, лікаря тощо. Картки із зображенням людей відповідних професій розкладені перед малятами. Кожна дитина зображує когось на власний вибір, а решта вихованців уважно стежать за товаришем і відгадують та називають того, кого він намагався показати.

Якщо малюки вагаються, ведучий може допомогти їм підказкою.

Воспитатель: А сейчас предлагаю поиграть. Делимся на четыре подгруппы- команды. Каждой команде я приготовила задание - нужно собрать из отдельных  пазлов картину: одна команда – выкладывает – здание спорткомплекса ; вторая-экстрим-парк ;герб и флаг Мариуполя.

Вспомните, ребята как выглядят эти здания и если готовы, приступайте. (дети выполняют задание, подсказывая друг другу)

Ребята, вы сегодня много узнали о своем городе, а теперь расскажите, как вы его любите? (стихи)

Люблю тебя, мой дивный город, Люблю я тихие рассветы

Люблю и летом , и зимой. Приморских улиц и домов,

И в день осенний ты мне дорог, Люблю широкие проспекты

И дорог раннею весной. (Лагутин) И перезвон колоколов. (Даша)

Люблю, когда на праздник люди

С друзьями, радуясь, идут.

А вечером, я знаю, будет

Чудесный, сказочный салют. (Лиза)

Песня «Мариуполь – дивный город»

Малювання

Вихователь допомагає малюкам продумати композицію, деталі малюнка, пояснює та показує способи зображення окремих елементів роботи. Малята виконують малюнок у супроводі неголосного звучання будь-якої спокійної мелодії (на розсуд педагога)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!