Конспект інтегрованого заняття для молодшого дошкільного віку "Мандруємо у білу казку"

Опис документу:
Конспект заняття інтегрує у собі такі освітні лінії як: розвиток мовлення, зображувальна діяльність (аплікація), природа. Підібрані вправи розвивають пізнавальну активність, зв’язне мовлення, мовне дихання, логічне мислення, уяву, а також формують екологічну культуру

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Управління освіти Ужгородської міської ради

Дошкільний навчальний заклад №26

(Інтегроване заняття: розвиток мовлення, зображувальна діяльність (аплікація),

природа, )

для дітей молодшого дошкільного віку

Підготувала та провела

вихователь молодшої групи № 2

Бугринець Г.М.

кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст».

Програмовий зміст:

Зв’язне мовлення: закріпити знання дітей про характерні ознаки зими. Навчати дітей називати та розрізняти птахів і тварин, порівнювати їх будову, розмір, виявляти схожості та відмінності між ними. Розвивати пізнавальну активність, зв’язне мовлення, мовне дихання (правильний вдих та видих); логічне мислення, уяву. Продовжувати формувати екологічну культуру, вміння бачити красу рідного краю. Виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

Граматика: утворювати складні слова, формувати навички утворювати прикметники, виховувати вміння працювати в колективі.

Словник: Стимулювати у дітей вживання повних речень. Поповнювати словниковий запас словами-назвами зимових явищ, назвами зимових птахів; вводити в мовлення дошкільників узагальнюючі слова і слова близькі за значенням.

Зображувальна діяльність: вчити складати і наклеювати зображення з трьох частин, правильно прикладаючи одну до одної відповідно до розміру, доповнюючи образними деталями. Закріпити вміння розрізняти округлу форму, величину предметів. Розвивати образне сприймання, викликати задоволення від виконуваної роботи, естетичний смак. Виховувати акуратність, самостійність

Матеріал: ілюстрації до зимової пори року; макет потягу, дидактичної гри: «Логічний потяг», дидактичні ігри «Склади з частин ціле», «Добери слово». папір синього кольору, три білі круги різного діаметру, фломастери, клейстер, пензлі, серветки,

Хід заняття

Привітання.

Добрий день, вам люди добрі,

Раді вас у нас вітати.

Добра та щастя побажати

Сьогодні у нас буде заняття дуже цікаве і незвичайне, ми потрапимо на потязі у гості до зими , а вона для нас підготувала дуже – дуже багато сюрпризів, а яких саме дізнаєтесь згодом.

Бесіда “Зима”

Вихователь:

Дорога біла стелиться і краю їй нема.

Сніжок мете метелиця. Чекає нас зима.

Ми вирушимо потягом, зберемося на мить,

Але спочатку, дітоньки, вагончики зберіть.

Дидактична гра «Логічний потяг»

У нас є потяг, а до нього треба причепити вагончики. Кожен вагончик має свою картинку. Потяг наш називається «Зима». А щоб правильно зібрати потяг і вирушити на ньому у подорож, потрібно уважно слухати мої запитання і давати на них правильні відповіді.

- Скажіть мені, будь ласка, а зима яка?

( Холодна! Морозна! Весела! Біла! Снігова!)

- А який віршик ви знаєте про зиму?

Сніжинки. Сніжинки. Сніжинки. Розсипала всюди зима,

І жодної в літо стежинки, від нашої хати нема

(Ставиться вагончик із зображенням сніжинок).

- А що можна робити взимку зі снігу?

( Грати в сніжки. Робити снігову гірку. Ліпити сніговика)

- А щоб сніговик не розтанув якою повинна бути погода?

(Холодною. Морозною)

(Ставлять вагончик із зображенням сніговика).

- А що полюбляє їсти казковий сніговик?

(Сніг, лід, морозиво)

- А. що таке лід, сніг?

(Лід і сніг – це замерзла вода)

(Ставиться вагончик із зображенням морозива).

- Ви погляньте, який у нас вийшов гарний зимовий потяг. Займайте скоріш місця і рушаймо в подорож.

(Діти сідають на стільці у «потяг»).

Перша зупинка «Снігова».

- Діти, а як на вашу думку, що таке снігопад?

(Снігопад – це коли багато снігу падає).

- Діти, а який сніг коли ми до нього торкаємось?

(Холодний, мокрий, м’який, білий)

- Чому розтанув сніг в наших долоньках? (бо долоня тепла)

- Чому не можна їсти сніг? (Бо він брудний і холодний)

- А який вірш ви знаєте про зиму?

Сніг біленький і м'який –

Подивитись любо

І дерева, й малюки

Одягають шуби

- Давайте допоможемо Снігу — розкажемо йому про зиму.

Дидактична гра «Добери слово»

- Сніг який? (Білий, іскристий, блискучий, м’який, пухнастий, мокрий, сірий, брудний, холодний.)

- Вітер взимку який? (Холодний, крижаний, сильний, морозний.)

- Небо взимку яке? (Сіре, похмуре, хмарне, сумне.)

- Сонце взимку що робить? (Зовсім не гріє, рідко з’являється, світить але не гріє)

Гра «Сніжинки»

- Подивіться, які незвичайні сніжинки є у мене. Чим вони відрізняються від справжніх? (Вони паперові, тому не тануть). Я пропоную вам пограти із сніжками. (Діти беруть по сніжинці і розходяться по груповій кімнаті, потім дмухаючи на сніжинку відпускають її. Пропоную дітям утворити легкий вітерець «дмухнути легенько», сильний вітер «дмухнути сильніше»).

Гарно ми порозважались, але час вирушати далі. Місця скоріш свої займаймо і далі в подорож вирушаймо.

(Діти сідають на стільці у «потяг»).

Наступна зупинка «Холодна».

(Діти підходять до столів, де розкладені розрізні картинки)

Холод із картками грається.

У купки їх складає.

Як група називається.

Ніяк він не згадає.

Ти, дружок, часу не гай,

Картинки швидко ти складай

І одним словом називай.

Дидактична гра «Склади з частин ціле»

(розділити дітей на дві підгрупи. Дітям першої підгрупи роздати розрізані картинки з зображенням тварин, а другій підгрупі — птахів.)

- Хто це?

( Ведмідь, лисиця, собака, кіт, вовк, свиня)

- А як можна їх назвати одним словом? (Тварини)

- А у вас хто?

(Горобець, ворона, курка, качка, сова, півник)

- А як можна їх назвати одним словом? ( Птахи)

- Чим відрізняються між собою птахи і тварини?

( Птахи літають, бо у них є крила. У тварин чотири лапи, а у пташок дві ніжки. У пташок є дзьоб. Тіло тварин вкрито хутром, а пташок — пір’ям)

--Діти, потяг на нас чекає, місця скоріш свої займаймо і далі в подорож вирушаймо.

Наступна зупинка «Морозна».

- Діти, що потрібно робити, щоб не злякатися морозу та не змерзнути на вулиці взимку? ( Потрібно одягати зимовий одяг)

-Що ми одягаємо, збираючись на зимову прогулянку?

( Шубу, шапку, рукавички, шарфик)

- ось ми одягнулися й можемо йти у двір гуляти.

Фізхвилинка

(«Підемо у двір гуляти» (під музичний супровід)

- Але наша подорож на зимовому потязі на цьому не закінчується, так як сьогодні ми з вами побували в гостях у володарки зими, то потрібно виготовити їй подарунок. Тож давайте приступимо до роботи. (Діти сідають за столи)

- Зробимо друзів для Зими – веселих сніговичків.

Обстеження об'єкта. На які геометричні фігури схожі голова і тулуб сніговика? Що більше? Менше? Що є у нього на голові? Для чого потрібні очі, рот?

- Самостійна робота дітей. Після аплікації: «Розвеселимо сніговичків, намалюємо їм веселі усмішки»

Пальчикова гімнастика

Раз, два. Раз, два.

Круглий тулуб, голова.

От красуня, так красуня

Наша баба снігова.

Підсумок

Гарні подаруночки будуть у нас для Зими. Вона дуже зрадіє їм. Тому заздалегідь підготувала вам гостинці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
1
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!