Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку на тему "На допомогу фіксикам"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

05.04.2020

200

3

0

Опис документу:
продовжувати вчити дітей розпізнавати та називати букви, читати прості двоскладові та трискладові слова, проводити звуковий аналіз слів; формувати вміння дітей називати числа – сусіди, складати та розв’язувати приклади, розв’язувати задачі. Продовжувати вправляти дітей під час розвитку дрібної моторики руки: триманні олівця, положенні аркушу, триманні осанки. Розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять, спостережливість; виховувати самостійність, інтерес, бажання прийти на допомогу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: продовжувати вчити дітей розпізнавати та називати букви, читати прості двоскладові та трискладові слова, проводити звуковий аналіз слів; формувати вміння дітей називати числа – сусіди, складати та розв’язувати приклади, розв’язувати задачі. Продовжувати вправляти дітей під час розвитку дрібної моторики руки: триманні олівця, положенні аркушу, триманні осанки. Розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять, спостережливість; виховувати самостійність, інтерес, бажання прийти на допомогу.

Матеріали: 8 іграшок Фіксиків, дидактичні ігри «Назви транспорт та впізнай букву», «Прочитай слово», «Назви цифри - сусіди», «Веселий приклад», дидактичні картки для звукового аналізу, розвитку дрібної моторики, віршовані задачі, музичний супровід.

ІКТ: відеозвернення Фіксиків та світлофора Моргайка.

Словник: назви звуків – приголосний твердий, приголосний м’який звуки, голосний наголошений, голосний ненаголошений звуки; назви транспорту.

Попередня робота: вивчення звуків та букв, читання складів та слів, розв’язування та складання прикладів та задач; знайомство з транспортом та його видами.

Індивідуальна робота: з дітьми протягом заняття.

Хід: малята, погляньте, скільки гостей зібралося сьогодні у нашій групі. Привітайтеся з ними. (діти вітаються з гостями)

А зараз, щоб у вас був гарний настрій на протязі всього заняття, я хочу привітатися з вами за допомогою вірша. (вихователь читає початок рядка, а діти доповнюють його)

Солодке є слово – цукерка,

Блискуче є слово – люстерко.

Є слово з віконцем – вагон,

І кисле є слово – лимон.

Красиве є слово – це квіти,

Щасливе є слово – це діти.

Всі до мене йдіть, малята,

Лист я хочу прочитати.

Але лист цей непростий,

Він, малята, відеозвуковий.

То ж ставайте всі зручненько,

Слухайте всі уважненько.

Перегляд відеолиста.

(«Доброго дня, малята. Раді вітати вас. Діти, ми дуже хочемо завітати до вас, але потрапили на вулицю вашого міста і заблукали. На щастя світлофор Моргайко погодився провести нас, але за однієї умови: якщо всі його завдання будуть виконані. Ми впевнені, що ви завзяті діти. То ж до зустрічі, будьте уважні.»)

  • Від кого ми отримали цього відеолиста?

  • Про що в ньому йдеться?

  • За якої умови Фіксики доберуться до нашої групи?

Діти, давайте зосередемося, я впевнена, що всі завдання будуть виконані, адже ви найрозумніші, найкмітливіші. А щоб було легше виконувати всі завдання, світлофор Моргайко вийде до нас на зв’язок по скайпу. Увага, ось вже і підключення відбулося.

Звернення світлофора Моргайка.

(«Доброго дня. Діти, погляньте, скільки багато транспорту на наших вулицях. Він незвичайний, на ньому є букви, але їх видно не повністю. Швидше транспорт називайте, букву правильно розпізнавайте.»)

Д/г: «Назви транспорт та впізнай букву».

Звернення світлофора Моргайка.

(«Які розумниці та розумники. Погляньте, з іншої сторони вашого транспорту є слова. Чи прочитаєте ви їх?.»)

Д/г: «Прочитай слово».

Звернення світлофора Моргайка.

(«Які вправні діти. Бачу, що добре вивчаєте грамоту. Впевнений, що і з цим завданням ви впораєтеся. Виконайте звуковий аналіз мого улюбленого слова. А фото я вам передав заздалегідь.»)

Звуковий аналіз слова «дорога».

Звернення світлофора Моргайка.

(«Неперевершено. Які молодці! Хочу пограти з вами, мені дуже подобається спостерігати за літаками у небі, покажіть, які вони ті літаки».)

Фізкультхвилинка: «Літак».

Підведися, стань отак,

Уяви, що ти літак. (ноги на ширині плечей, руки розвести в сторони; погойдування тулубом вліво – вправо, мов літак у повітрі)

Летимо все вище, вище,

Нас блакитне небо кличе. (піднімання рук через сторони вгору з одночасним підведенням на носки)

Повороти, віражі...

Ти міцніше курс держи! (руки в боки; повороти вліво – вправо, одночасно розводити руки в сторони)

Дуже справні у польоті

І сміливі літаки. (випад правою – лівою ногою вбік, руки в сторони)

Що ж, вертаймось до роботи.

Знову стали ви дітьми.

Звернення світлофора Моргайка.

(«Дякую вам, діти. Тепер я знаю, що ж таке цей літак. Погляньте, скільки світлофорів – друзів у мене є. Вони також незвичайні, у центрі жовтого кольору є цифра, а ви назвіть мені їх сусідів.»)

Д/г: «Назви цифри – сусіди».

Звернення світлофора Моргайка.

(«Малята, а зараз хочу розповісти вам, скільки Фіксиків до вас поспішає. То ж будьте уважними, бо вам потрібно правильно викласти приклад та розв’язати його.»)

Д/г: «Веселий приклад».

Звернення світлофора Моргайка.

(«Зараз хочу перевірити, чи вмієте ви задачі розв’язувати. Слухайте уважно.»)

Розв’язування віршованих задач.

В садок іде Маринка,

За нею – Яринка,

А за ними Гнат.

Скільки всіх малят. (троє)

Ляльки дві і ведмежатко,

Круглий м’ячик і зайчатко,

Порахуй, будь ласка, ти:

Скільки іграшок, скажи. (п’ять)

Біля річки на галявці

Знайшли моркву сірі зайці.

П’ять морквин – це ж не мало.

Одну з’їли. Скільки стало? (чотири)

Для бабусі п’ять яблук купили

По дорозі чотири загубили.

Скільки принесли до хати,

Щоб бабусю пригощати? (одне)

Звернення світлофора Моргайка.

(«Ну що ж, до зустрічі з Фіксиками один крок. Допоможіть їм швидше пройти по звивистій доріжці до вашої групи.»)

А допоможуть, світлофоре, нам у цьому десять наших вправних робітників – пальчиків. Давайте зігріємо їх теплом своїх сердець.

Дихальна гімнастика: «Зігрій пальчики».

Пальчикова гімнастика: «П’ять і п’ять».

П’ять і п’ять пішли гулять,

Покрутились, повертілись,

Посміхнулись – подружились.

Листок свій ось так тримаю,

Навскоси його кладу,

Олівець ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

Вправа на розвиток дрібної моторики: «Допоможи Фіксикам».

Самостійна робота дітей під музичний супровід. Допомога дітям, що її потребують.

Звернення світлофора Моргайка.

(«Малята, які ви завзяті! Виконали всі завдання бездоганно. Мені час прощатися, ваші друзі Фіксики уже на порозі до групи. До побачення.»)

Діти, зустрічайте Фіксиків. (діти вітаються з ними) Розкажіть, які завдання виконували, щоб вони дісталися до нас

Підсумки заняття.

  • Що ви робили сьогодні?

  • Які завдання виконували?

  • Що було легко?

  • Що було важко?

За вашу завзятість Фіксики принесли з собою розмальовки, і хочуть подарувати вам, малята. (діти дякують за подарунки)

4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.