Конспект інтегрованого заняття для дітей середнього дошкільного віку "Космічна подорож"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Конспект інтегрованого заняття для дітей середнього дошкільного віку, мета якого узагальнити, розширити знання про планету Земля, формувати уявлення про Сонце як зірку, навколо якої обертаються планети; дати знання про космос як простір, що існує за межами планети Земля, про космонавтів; ознайомити дітей із моделлю Землі - глобусом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Космічна подорож"

Конспект інтегрованого заняття

для дітей середнього дошкільного віку.

Ознайомлення із соціумом: узагальнити, розширити знання про планету Земля, формувати уявлення про Сонце як зірку, навколо якої обертаються планети; дати знання про космос як простір, що існує за межами планети Земля, про космонавтів; ознайомити дітей із моделлю Землі - глобусом.

Логіко- математичний розвиток: удосконалювати навички дітей прямої та зворотної лічби в межах 10; вчити викладати з геометричних фігур та називати їх, обґрунтовувати відповідь та правильність свого міркування.

Мовленнєвий розвиток: збагачувати лексичний словник новими, раніше невідомими словами космос,космонавт, глобус; формувати вміння добирати слова з протилежним  значенням( низько - високо…); удосконалювати вміння визначати перший звук у слові та придумувати слова на цей звук.

виховувати інтерес до космічного простору.

Попередня робота: розучування привітання, віршів, фізкультхвилинки.

Матеріал: глобус, слайди «Сонячна система», картки з математичними завданнями з герметричними фігурвми та цмфрами, герой Космик .

Хід заняття

Вихователь. Діти ,до нас на заняття  завітало багато гостей. Давайте привітаємося з ними.

Доброго ранку, доброго дня

Бажаєте ви, бажаємо й ми.

Сьогодні я пропоную вам подорож у Космос, але вона буде незвичайна,На нас з вами чекають різні пригоди.Ми живемо на планеті Земля.Ми – земляни

- А на чому ми полетимо з вами в космос ви відгадайте.

Я вас запрошую до столиків, перед вами геометричні фігури.Спробуйте викласти.Що вийшло? А я вам підкажу.

Крил не має , а летить,

Космонавт у ній сидить.

Не літак, і не комета,

А космічная ....(ракета)

Так на чому ми з вами полетимо?( на ракеті)

-Як називають профеесію людей, які літають у Космос?

-Чим займаються космонавти у Космосі?( відкривають нові планети, дізнаються про життя інших істот на інших планетах, вивчають нашу Землю з Космосу, спостерігають)

-Як ми будемо називатися , якщо полетимо на ракеті в Космос?

-Якими потрібно бути, щоб полетітим в Космос?( Сміливими, дужими, безстрашними, умілими)

Діти. Перед тим, як ми вирушимо в нашу подорож я вам дещо цікавого розповім.

Подивіться всі уважно на картинку. Тут ми з вами побачимо цілу сонячну систему або сонячну родину. А чому вона називається сонячною як ви гадаєте?

Тому, що Сонце це головна зірка, яка стоїть у центрі і утримує біля себе інші планети. У кожної планети є своя доріжка, якою вона рухається навколо Сонця, і ці доріжки називаються орбітою.

Як називаються доріжка, по якій рухаються планети?(орбітою)

-Який  перший звук у слові орбіта? ( звук о) . Звук о голосний чи приголосний?

Вчитель. Діти, а може хтось знає як називається планета, на якій ми живимо?(Земля)

- А зараз я вам розповім, які ще планети входять до сонячної системи. Це Земля, Венера, Меркурій, Марс, Юпітер, Уран та інші.

- Діти, які планети ви запам’ятали?

Отже, я думаю, що до польоту ми уже підготувалися, а щоб краще нам подорожувалося  пропоную пригадати космічне привітання.

Раз, два, три, чотири, п’ять .

Будем космос ми вивчать

В небі сонце і планети

Ясні зорі і комети

Ми вітання всім шлемо

Дружно в космос летимо!

- Діти перед вами зображення нашого маршруту:

«Земля – звідси ми з вами вирушимо, потім Зірка-задачка,  Зірка-ігрова,

Зірка – спортивна, Зірка-кмітлива і планета Земля».

Вирушаємо малята

Космос з вами підкоряти

Будьте пильні і кмітливі

Обережні і сміливі

Добре думайте-міркуйте

І в польоті не сумуйте.

- До старту залишилося 10 секунд. Почнемо зворотній відлік!

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 «Старт» Полетіли!

Заплющіть  очі, ми летимо(звучить космічна музика)

Вихователь. Дітки, ось наша перша зупинка, ми прилетіли на зірку-задачку. Погляньте скільки ракет прилетіло на цю зірку. А хто з вас піде порахувати?

Правильно 5 ракет. У кожній ракеті є космічний екіпаж. Тож ми дізнаємося скільки людей летить в кожній ракеті. Давайте розв’яжемо з вами вирази і дізнаємося скільки людей летить у кожній ракеті.

 

- Молодці! Добре порахували. Але ще не все. Зараз ми  усі з вами  подумаємо  над хитрими задачками.

1. У бабусі Варвари – онука Марійка, кіт Пушинка, собака Сніжинка. Скільки у бабусі онучок?(одна). Правильно. У бабусі одна внучка як її звати? (Марійка)

2.Настала довгоочікувана зима. Спочатку зацвіла одна яблуня, а потім ще три сливи . Скільки зацвіло дерев.(Жодного). Правильно жодного. Чому?Тому що зимою дерева не цвітуть.

-Добре , ви були уважні. Тепер летимо  на наступну зірку, яка називається «Зірка – ігрова».

Вихователь. Зараз ми з вами пограємося в гру «Усі небесні тіла різні». Під час гри ми научимося підбирати слова протилежні за значенням. Ось наприклад:

Сонце світить вдень, а Місяць -… уночі.

Сонце світить взимку низько, а в літку -… високо.

Узимку день короткий, а влітку - … довгий.

Місяць один, а зірок - … багато.

Місяць великий, а зорі -… маленькі.

Пташки літають від землі близько, а космонавти -…далеко.

У хмарну ніч небо чорне, а в ясну - … зоряне.

-Молодці , із цим завданям ви теж впоралися, тож спокійно вирушаємо на наступну зупинку, і ця зупинка   «Зірка –спортивна».

Вихователь. Космонавти багато займаються спортом, адже мають бути здоровими, сильними, вправними, щоб долати будь-які труднощі. Ми з вами теж зараз трішки перепочинемо, і зробимо фізкультхвилинку.

Хто літає в небесах?

Може нам знайомий птах:

А чи голуб, чи синиця?

Може, там летить літак,

Лине впевнено отак,

Розпростерши срібні крила,

Він прямує  повен сили?

Ні, космічна ця ракета

Мчить до дальної  планети:

Астронавт у ній летить,

Хай сміливцю пощастить!

Вихователь. Відпочили трішки і летимо на наступну зірку.

« Зірку – кмітливу».

Вихователь. Зараз побачимо , яке завдання підготувала нам ця зірка. А завдання в нас таке:

-Перед  вами картки , на яких за допомогою геометричних фігур зображено схеми казок. Уважно роздивіться і відгадайте, які саме тут казки зображено.

«Три ведмеді», «Вовк і семеро козенят», «Троє поросят», «Півник і двоє мишенят».

-Молодці . Наша подорож наближається до кінця . Ми повертаємося на  свою планету «Планету  Земля».

-Діти, а хто з вас знає , що це таке?

Правильно. Глобус. Глобус – це макет нашої Землі.

Давайте  уважно розглянемо з вами глобус. На що схожа наша Земля? (на  м’яч, кулю,сонечко).

-Якої вона форми?( круглої).

 А які кольори ви бачите на глобусі? ( зелений, синій, коричневий, жовтий).

-А тепер уважно слухайте.

Зелений  колір діти – це наші ліси полонини, коричневий –  високі гори, жовтий – пустелі , а синій – це моря, океани.

А ще на нашому глобусі є дуже багато країн. Серед них ми можемо знайти і нашу країну.

-А  хто з вас хоче розповісти вірш  про нашу  Землю.

Земля наш дім,

Де випало нам жити

Не так важливо –

В місті чи селі.

Земля для кожного

Пшениця й жито.

Земля- то годувальниця твоя.

 Земля, як мати в кожного єдина

Така ж єдина , як твоя сім’я.

На білому світі є різні країни

Де ріки ,ліси і лани.

Та тільки одна на землі Україна

А ми її дочки й сини.

Усюди є небо і зорі скрізь сяють

І квіти усюди ростуть…

Та тільки одну Батьківщину ми маєм…

Її  Україною звуть.

Підсумок заняття

Молодці! Вам сподобалася наша подорож?

А що саме сподобалося вам?

(Відгадувати назви казок, розглядати глобус, розв’язувати вирази, летіти в космос).

Я теж думаю , що наша  космічна подорож  була пізнавальна та цікава, і я вам хочу подякувати за ваші старання, а гостям за увагу. Тож бажаю  гостям, і вам діти міцного  здоров’я , божої ласки, мирного неба на землі

 

«Космічна подорож"

Конспект інтегрованого заняття

для дітей середнього дошкільного віку.

Ознайомлення із соціумом: узагальнити, розширити знання про планету Земля, формувати уявлення про Сонце як зірку, навколо якої обертаються планети; дати знання про космос як простір, що існує за межами планети Земля, про космонавтів; ознайомити дітей із моделлю Землі - глобусом.

Логіко- математичний розвиток: удосконалювати навички дітей прямої та зворотної лічби в межах 10; вчити викладати з геометричних фігур та називати їх, обґрунтовувати відповідь та правильність свого міркування.

Мовленнєвий розвиток: збагачувати лексичний словник новими, раніше невідомими словами космос,космонавт, глобус; формувати вміння добирати слова з протилежним  значенням( низько - високо…); удосконалювати вміння визначати перший звук у слові та придумувати слова на цей звук.

виховувати інтерес до космічного простору.

Попередня робота: розучування привітання, віршів, фізкультхвилинки.

Матеріал: глобус, слайди «Сонячна система», картки з математичними завданнями з герметричними фігурвми та цмфрами, герой Космик .

Хід заняття

Вихователь. Діти ,до нас на заняття  завітало багато гостей. Давайте привітаємося з ними.

Доброго ранку, доброго дня

Бажаєте ви, бажаємо й ми.

Сьогодні я пропоную вам подорож у Космос, але вона буде незвичайна,На нас з вами чекають різні пригоди.Ми живемо на планеті Земля.Ми – земляни

- А на чому ми полетимо з вами в космос ви відгадайте.

Я вас запрошую до столиків, перед вами геометричні фігури.Спробуйте викласти.Що вийшло? А я вам підкажу.

Крил не має , а летить,

Космонавт у ній сидить.

Не літак, і не комета,

А космічная ....(ракета)

Так на чому ми з вами полетимо?( на ракеті)

-Як називають профеесію людей, які літають у Космос?

-Чим займаються космонавти у Космосі?( відкривають нові планети, дізнаються про життя інших істот на інших планетах, вивчають нашу Землю з Космосу, спостерігають)

-Як ми будемо називатися , якщо полетимо на ракеті в Космос?

-Якими потрібно бути, щоб полетітим в Космос?( Сміливими, дужими, безстрашними, умілими)

Діти. Перед тим, як ми вирушимо в нашу подорож я вам дещо цікавого розповім.

Подивіться всі уважно на картинку. Тут ми з вами побачимо цілу сонячну систему або сонячну родину. А чому вона називається сонячною як ви гадаєте?

Тому, що Сонце це головна зірка, яка стоїть у центрі і утримує біля себе інші планети. У кожної планети є своя доріжка, якою вона рухається навколо Сонця, і ці доріжки називаються орбітою.

Як називаються доріжка, по якій рухаються планети?(орбітою)

-Який  перший звук у слові орбіта? ( звук о) . Звук о голосний чи приголосний?

Вчитель. Діти, а може хтось знає як називається планета, на якій ми живимо?(Земля)

- А зараз я вам розповім, які ще планети входять до сонячної системи. Це Земля, Венера, Меркурій, Марс, Юпітер, Уран та інші.

- Діти, які планети ви запам’ятали?

Отже, я думаю, що до польоту ми уже підготувалися, а щоб краще нам подорожувалося  пропоную пригадати космічне привітання.

Раз, два, три, чотири, п’ять .

Будем космос ми вивчать

В небі сонце і планети

Ясні зорі і комети

Ми вітання всім шлемо

Дружно в космос летимо!

- Діти перед вами зображення нашого маршруту:

«Земля – звідси ми з вами вирушимо, потім Зірка-задачка,  Зірка-ігрова,

Зірка – спортивна, Зірка-кмітлива і планета Земля».

Вирушаємо малята

Космос з вами підкоряти

Будьте пильні і кмітливі

Обережні і сміливі

Добре думайте-міркуйте

І в польоті не сумуйте.

- До старту залишилося 10 секунд. Почнемо зворотній відлік!

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 «Старт» Полетіли!

Заплющіть  очі, ми летимо(звучить космічна музика)

Вихователь. Дітки, ось наша перша зупинка, ми прилетіли на зірку-задачку. Погляньте скільки ракет прилетіло на цю зірку. А хто з вас піде порахувати?

Правильно 5 ракет. У кожній ракеті є космічний екіпаж. Тож ми дізнаємося скільки людей летить в кожній ракеті. Давайте розв’яжемо з вами вирази і дізнаємося скільки людей летить у кожній ракеті.

 

- Молодці! Добре порахували. Але ще не все. Зараз ми  усі з вами  подумаємо  над хитрими задачками.

1. У бабусі Варвари – онука Марійка, кіт Пушинка, собака Сніжинка. Скільки у бабусі онучок?(одна). Правильно. У бабусі одна внучка як її звати? (Марійка)

2.Настала довгоочікувана зима. Спочатку зацвіла одна яблуня, а потім ще три сливи . Скільки зацвіло дерев.(Жодного). Правильно жодного. Чому?Тому що зимою дерева не цвітуть.

-Добре , ви були уважні. Тепер летимо  на наступну зірку, яка називається «Зірка – ігрова».

Вихователь. Зараз ми з вами пограємося в гру «Усі небесні тіла різні». Під час гри ми научимося підбирати слова протилежні за значенням. Ось наприклад:

Сонце світить вдень, а Місяць -… уночі.

Сонце світить взимку низько, а в літку -… високо.

Узимку день короткий, а влітку - … довгий.

Місяць один, а зірок - … багато.

Місяць великий, а зорі -… маленькі.

Пташки літають від землі близько, а космонавти -…далеко.

У хмарну ніч небо чорне, а в ясну - … зоряне.

-Молодці , із цим завданям ви теж впоралися, тож спокійно вирушаємо на наступну зупинку, і ця зупинка   «Зірка –спортивна».

Вихователь. Космонавти багато займаються спортом, адже мають бути здоровими, сильними, вправними, щоб долати будь-які труднощі. Ми з вами теж зараз трішки перепочинемо, і зробимо фізкультхвилинку.

Хто літає в небесах?

Може нам знайомий птах:

А чи голуб, чи синиця?

Може, там летить літак,

Лине впевнено отак,

Розпростерши срібні крила,

Він прямує  повен сили?

Ні, космічна ця ракета

Мчить до дальної  планети:

Астронавт у ній летить,

Хай сміливцю пощастить!

Вихователь. Відпочили трішки і летимо на наступну зірку.

« Зірку – кмітливу».

Вихователь. Зараз побачимо , яке завдання підготувала нам ця зірка. А завдання в нас таке:

-Перед  вами картки , на яких за допомогою геометричних фігур зображено схеми казок. Уважно роздивіться і відгадайте, які саме тут казки зображено.

«Три ведмеді», «Вовк і семеро козенят», «Троє поросят», «Півник і двоє мишенят».

-Молодці . Наша подорож наближається до кінця . Ми повертаємося на  свою планету «Планету  Земля».

-Діти, а хто з вас знає , що це таке?

Правильно. Глобус. Глобус – це макет нашої Землі.

Давайте  уважно розглянемо з вами глобус. На що схожа наша Земля? (на  м’яч, кулю,сонечко).

-Якої вона форми?( круглої).

 А які кольори ви бачите на глобусі? ( зелений, синій, коричневий, жовтий).

-А тепер уважно слухайте.

Зелений  колір діти – це наші ліси полонини, коричневий –  високі гори, жовтий – пустелі , а синій – це моря, океани.

А ще на нашому глобусі є дуже багато країн. Серед них ми можемо знайти і нашу країну.

-А  хто з вас хоче розповісти вірш  про нашу  Землю.

Земля наш дім,

Де випало нам жити

Не так важливо –

В місті чи селі.

Земля для кожного

Пшениця й жито.

Земля- то годувальниця твоя.

 Земля, як мати в кожного єдина

Така ж єдина , як твоя сім’я.

На білому світі є різні країни

Де ріки ,ліси і лани.

Та тільки одна на землі Україна

А ми її дочки й сини.

Усюди є небо і зорі скрізь сяють

І квіти усюди ростуть…

Та тільки одну Батьківщину ми маєм…

Її  Україною звуть.

Підсумок заняття

Молодці! Вам сподобалася наша подорож?

А що саме сподобалося вам?

(Відгадувати назви казок, розглядати глобус, розв’язувати вирази, летіти в космос).

Я теж думаю , що наша  космічна подорож  була пізнавальна та цікава, і я вам хочу подякувати за ваші старання, а гостям за увагу. Тож бажаю  гостям, і вам діти міцного  здоров’я , божої ласки, мирного неба на землі

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!