• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Музика
  • Конспект інтегрованого заняття для дітей молодшого дошкільного віку з елементами народознавства "Вийди, вийди, сонечко"

Конспект інтегрованого заняття для дітей молодшого дошкільного віку з елементами народознавства "Вийди, вийди, сонечко"

Опис документу:
Метою даного заняття є поєднання музичної і образотворчої діяльності дітей дошкільного віку. В занятті використані народні співаночки, народні музичні інструменти (сопілка), які з раннього віку долучають малюків до народного музичного мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Музичний керівник

ДНЗ № 53

Бойко Л.М.

МЕТА:

вчити дітей діяти відповідно при поєднанні різних видів мистецтва: малювання і музичної діяльності.

Під час музичної діяльності вчити пізнавати знайомі твори, виконані на різних інструментах (магнітофонний запис – звучання сопілки), вчити грати на сопілці, орієнтуватися в назвах та зовнішньому вигляді музичних інструментів, розвивати міміку обличчя та артикуляційний апарат, продовжувати вчити виконувати рухи в іграх, вправах, піснях відповідно до тексту за показом дорослого.

Розвивати музичний слух, уміння узгоджувати слова, дії та міміку з характером музики, співати разом, не вигукуючи окремі слова.

Прищеплювати дітям любов до музики, розвивати естетичний смак.

В зображувальній діяльності вчити орієнтуватися в основних матеріалах для малювання (фарба) та дій з ними – малювати.

Вживати слово «красивий» в ході спостереження за об’єктами.

Вправляти вмінню малювати пальчиками, використовувати нетрадиційні фарби (їстівні), розвивати дрібну моторику пальців рук, виховувати культуру поведінки під час роботи з фарбою.

Збагачувати словниковий запас дітей в ході переходу від підспівування до виконання всієї пісні, продовжувати роботу над розвитком зв’язного мовлення: уміння формувати речення самостійно, називаючи предмет або іграшку, вміння описувати її.

Навчати спілкуватися з однолітками під час проведення різних видів діяльності.

МАТЕРІАЛ:

магнітофон, касета з записом звуку сопілки, брязкальця, барабан, сопілка, м’яка іграшка – собачка, плоскосте зображення хмарки та сонечка, хатка, аркуш паперу (формату А1), їстівна фарба.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

Під музику «Чобітки тупочуть» (сл.В.Кухловської, муз. Т.Шутенко) діти заходять до зали, з закінченням музики повертаються обличчям до глядачів. Музкерівник звертає увагу на дітей (які вони гарні), на змінену залу, та на те, що до них сьогодні завітали гості. Запрошує дітей привітатися з гостями. Діти співають поспівку «Добрий ранок!» (за вибором музкерівника). Музкерівник звертається до гостей та запрошує їх привітати малят (гості співають).

Звучить сопілка (магнітофонний запис). Музкерівник пропонує послухати музику, та визначати який інструмент грає (сопілочка), потім діти визначають настрій музики (сумний). Діти пригадають, як ще може грати сопілочка (весело). Відповідно до цього, працюють над розвитком міміки обличчя. Музкерівник пропонує не сумувати, а пошукати, де грала сопілочка. Діти ідуть шукати , орієнтуючись на підказки музкерівника (за, під, над… - розвиваючи орієнтир у просторі).Діти не знаходять сопілочку, тоді музкерівник звертає увагу на хатку, де у віконечку хтось з’явився, та пропонує побігти подивитися хто це (діти біжать).

У віконечку з’являється собачка (іграшка).

Музкерівник: Діти, а хто це тут з’явився?

Діти: Собачка

Музкерівник: А ви не знаєте, як його звати?

Діти: Ні!

Музкерівник: А давайте ми у нього запитаємо. Собачко, як тебе звати? Тільки всі разом.

Діти: Собачко, як тебе звати?

Собачка: Мене звати Сірко! Гав!

Музкерівник: Діти, давайте всі разом повторимо, як звати собачку?

Діти: Сірко!

Музкерівник: А давайте ми привітаємо Сірка та заспіваємо йому!

Музкерівник разом з дітьми співає поспівку – привітання.

Сірко їм відповідає. Потім діти запрошують Сірка до себе в гості, він із задоволенням виходить. Діти разом з вихователем розглядають іграшку: зовнішній вигляд, порівнюють будову тварини відносно себе, знаходять спільне та відмінності, вчаться її описувати, сприймати на дотик (розвиток сенсорних здібностей). Сірко питає у дітей, чи люблять вони цукерки. Діти показують, як вони люблять цукерки (розвиток артикуляційного апарату).

Потім музкерівник звертає увагу на те, що приніс Сірко із собою (сопілочку). Та пропонує дітям пошукати сопілочки, які заховав Сірко. Діти ідуть шукати… Знаходять їх прикритими на столі. Діти роздивляються, що лежить на столі. Описують інструменти за зовнішніми ознаками, та звучанням. Відтворюють назву інструменту барабан, граючи на ньому. Потім вибирають собі по одній сопілочці, та ідуть до Сірка, щоб разом з ним пограти. Спочатку музкерівник пропонує роздивитися сопілочки (які вони).

Потім пояснює, як треба правильно тримати в руках сопілочки. За показом музкерівника, діти знаходять велику дірочку, куди треба дмухати і «будять» свої носики (набирають повітря носиком, випускають ротиком, роблять це в характері музики – повільно). Після цього починають грати на сопілочках. Погравши, діти обережно кладуть сопілочки на місце.

Вихователь звертає увагу на те, що Сірко чомусь залишився сумним.

Звертає увагу, що він чекає сонечко, яке так любить, та пропонує дітям покликати сонечко. Звучить пісня «Сонечко» (сл.Є.Перепльотчикової, обр.М.Метлова). Та воно не з’являється, а замість нього з’являється хмарка. Вихователь пропонує дітям пограти з хмаркою в гру «Прогулянка і дощик» (муз. А.Філіпенка), для того, щоб хмарка випустила сонечко (діти грають). Сонечко не з’являється, тоді вихователь пропонує заспівати ще пісеньку. Діти співають пісню «Діточки малесенькі» (сл. І муз. Ю. Михайленко), з кінцем пісні з’являється сонечко. Діти розглядають сонечко (описують його).

Вихователь пропонує намалювати таке сонечко. Діти розміщуються на килимку (лягають на животики навколо незакінченого малюнка), вихователь звертає увагу на те, що треба домалювати сонечку, та пояснює, як це робити (вправляє дітей у вмінні працювати з фарбою, та малювати пальчиком). Коли діти домалювали промінчики сонечку, вони витирають пальці вологими ганчірками, та розглядають, яке в них вийшло гарне сонечко. Вихователь проонує заспівати для сонечка пісеньку. Діти співають пісню «Крізь віконце» (сл.А. Барто, муз.С. Слісарук), та звертають увагу на те, як зрадів Сірко.

Вихователь пропонує подарувати намальоване сонечко Сірку та запросити його до групової кімнати у гості. Діти забирають Сірка та малюнок сонечка і під музику «Чобітки тупочуть» ідуть до групи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
9
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!